تحلیل فنی کامپوزیت نزدک | فارکسلایو

[ad_1] گزارش CPI ایالات متحده دیروز انتظارات را در سراسر هیئت مدیره از دست داد و منجر به احساس ریسک مثبت در بازار شد که Nasdaq Composite را به بالاتر از سطح بالاتر برد. قیمت بازار برای افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه در نشست جولای FOMC بدون تغییر باقی ماند، احتمالاً به دلیل قدرت در

کد خبر : 374262
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
تحلیل فنی کامپوزیت نزدک |  فارکسلایو

[ad_1]

گزارش CPI ایالات متحده دیروز انتظارات را در سراسر هیئت مدیره از دست داد و منجر به احساس ریسک مثبت در بازار شد که Nasdaq Composite را به بالاتر از سطح بالاتر برد. قیمت بازار برای افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه در نشست جولای FOMC بدون تغییر باقی ماند، احتمالاً به دلیل قدرت در بازار کار و عدم اشاره سخنرانان فدرال رزرو به هیچ رد یا توقفی پس از انتشار CPI. به هر حال، این افزایش به عنوان آخرین مورد تلقی می شود و اکنون تمرکز روی رشد خواهد بود. تا زمانی که نشانه‌ای از فرود سخت وجود نداشته باشد، افت‌های نزدک کامپوزیت باید خریداری شوند.

تحلیل فنی کامپوزیت نزدک – بازه زمانی روزانه

روزانه کامپوزیت نزدک

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که میانگین متحرک 21 قرمز به عنوان پشتیبان پویا برای نزدک کامپوزیت عمل کرده و خریداران همچنان به آن تکیه می‌کنند تا موقعیتی برای شکست صعودی داشته باشند. هدف اکنون باید سطح 14649 باشد زیرا تا آن زمان هیچ مقاومت قوی در چشم نیست.

تحلیل فنی کامپوزیت نزدک – بازه زمانی 4 ساعته

نزدک کامپوزیت 4 ساعته

در نمودار 4 ساعته می بینیم که مقاومت در سال 13867 و پایین ترین حد تعیین شده توسط خط روند سیاه، مثلثی صعودی را تشکیل می دهند که در نهایت دیروز شکسته شد. به طور کلی می‌توانیم حرکت‌های بزرگی را پس از شکست‌ها در هر دو طرف ببینیم، زیرا به دلیل افزایش تعداد خریداران یا فروشندگان، شتاب افزایش می‌یابد.

تحلیل فنی کامپوزیت نزدک – بازه زمانی 1 ساعت

نزدک کامپوزیت 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می‌توانیم ببینیم که ما یک عقب‌نشینی جزئی به سمت حمایت تبدیل شده مقاومت شکسته داشتیم، جایی که قیمت جهش کرد. ما باید ببینیم که خریداران در اینجا با یک ریسک تعریف شده زیر حمایت برای هدف قرار دادن سطح 14649 وارد می شوند. از سوی دیگر، فروشندگان می خواهند ببینند که قیمت به زیر سطح حمایت می رسد تا یک تقلبی را تأیید کنند و سقوط را به خط روند سیاه گسترش دهند.

رویدادهای آینده

امروز تمرکز بر مطالبات بیکاری ایالات متحده خواهد بود. داده های بالاتر از حد انتظار باید منجر به عقب نشینی شود، در حالی که داده های کمتر از حد انتظار باید روند رالی را حفظ کنند. فردا، هفته را با گزارش احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان به پایان می رسانیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.