تحلیل فنی کامپوزیت نزدک | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر نزدک، می بینیم که بازار درست زیر مقاومت کلیدی 12274 تثبیت شده است. میانگین‌های متحرک همچنان به سمت صعودی عبور می‌کنند و روند صعودی را دست‌نخورده نگه می‌دارند، اما از آنجایی که تقریباً یک ماه است که قیمت محدود شده در محدوده ادامه دارد، آنها شروع به همگرایی کرده‌اند. آخرین

کد خبر : 349028
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تحلیل فنی کامپوزیت نزدک |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر نزدک، می بینیم که بازار درست زیر مقاومت کلیدی 12274 تثبیت شده است. میانگین‌های متحرک همچنان به سمت صعودی عبور می‌کنند و روند صعودی را دست‌نخورده نگه می‌دارند، اما از آنجایی که تقریباً یک ماه است که قیمت محدود شده در محدوده ادامه دارد، آنها شروع به همگرایی کرده‌اند.

آخرین داده‌های اقتصادی برای گاوهای نر حمایت نمی‌کنند، زیرا خرده‌فروشی ایالات متحده انتظارات را از دست داده است و مطالبات بی‌کاری هفته به هفته افزایش می‌یابد. امروز بازار بر شاخص‌های PMI ایالات متحده متمرکز خواهد شد و اگر این انتظارات نیز از بین بروند، ممکن است شاهد تغییر روند باشیم.

در نمودار 4 ساعته زیر، ما می توانیم تثبیت زیر مقاومت کلید را با دقت بیشتری مشاهده کنیم. میانگین های متحرک در این بازه زمانی به سمت نزولی رسیده اند، اگرچه سیگنال قابل اعتمادی در یک محدوده نیستند.

بازار همچنان نامشخص است که بعد از آن به کجا برسد، بنابراین داده های اقتصادی بسیار مهم خواهند بود. خریداران باید داده های خوش خیم را ببینند، در حالی که فروشندگان مایل به مشاهده وخامت بیشتر هستند.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم محدوده شفاف ایجاد شده درست زیر مقاومت کلید را مشاهده کنیم. به طور کلی، بهتر است زمانی که بازار شروع به نوسان کرد، بنشینید و منتظر یک شکست واضح با پشتیبانی یک کاتالیزور اساسی باشید. امروز ما PMI ایالات متحده را داریم، بنابراین ممکن است یک کاتالیزور داشته باشیم، اما قبل از اینکه خریداران و فروشندگان بتوانند به آن بپیوندند، باید قیمت در هر دو طرف کاهش یابد.

از دست دادن داده‌ها با شکستن قیمت پایین‌تر، فروشندگان را متقاعد می‌سازد که انباشته شده و نوسان پایین را در 11650 هدف قرار دهند. یک ضربه و شکستن قیمت بالاتر از بالای محدوده، خریداران را متقاعد می‌سازد که روی برد و قیمت بعدی را هدف قرار دهند. مقاومت در 13100.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.