تحلیل فنی مس | فارکسلایو

[ad_1] رکود در بخش تولید در بزرگترین اقتصادهای جهان بر قیمت مس تاثیر گذاشته است. فقدان محرک‌های اقتصادی همراه با تقاضای کم و سیاست‌های پولی محدودکننده نشان می‌دهد که ممکن است شاهد کاهش قیمت‌ها در آینده باشیم. با این حال، در کوتاه مدت، چین ممکن است با توجه به خطر کاهش تورم، اقتصاد خود را

کد خبر : 373816
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
تحلیل فنی مس |  فارکسلایو

[ad_1]

رکود در بخش تولید در بزرگترین اقتصادهای جهان بر قیمت مس تاثیر گذاشته است. فقدان محرک‌های اقتصادی همراه با تقاضای کم و سیاست‌های پولی محدودکننده نشان می‌دهد که ممکن است شاهد کاهش قیمت‌ها در آینده باشیم. با این حال، در کوتاه مدت، چین ممکن است با توجه به خطر کاهش تورم، اقتصاد خود را بسیار بیشتر تحریک کند، بنابراین ممکن است شاهد ثبات یا افزایش قیمت‌ها در آینده باشیم.

تحلیل فنی مس – بازه زمانی روزانه

روزانه مس

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که مس از مقاومت 3.9575 که در آن سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% برای تلاقی نیز داشتیم، رد شد. فروش قوی منجر به تقاطع نزولی از میانگین متحرک شد که نشان دهنده یک سوگیری نزولی است. می‌توانیم متوجه شویم که فروشندگان اکنون به میانگین متحرک 21 قرمز و مقاومت 3.8245 برای نزول بیشتر متکی هستند. شکست قوی بالای سطح 3.8245 باید تنظیم نزولی را باطل کند.

تحلیل فنی مس – بازه زمانی 4 ساعت

مس 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می بینیم که سطح فیبوناچی اصلاحی 50% را در مقاومت 3.8245 نیز داریم. این باعث می‌شود که منطقه مقاومت به یک سطح قوی تبدیل شود و شکست بالای سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8 درصد، راه‌اندازی نزولی را کاملاً باطل می‌کند. در واقع، می‌توانیم متوجه شویم که خط روند سیاه یک الگوی مثلث صعودی با مقاومت تشکیل می‌دهد، بنابراین شکست در هر دو طرف باید منجر به حرکت پایدار در جهت شکست شود.

تحلیل فنی مس – بازه زمانی 1 ساعت

مس 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می بینیم که قیمت اساساً در محدوده مثلث صعودی قرار دارد. بهترین استراتژی این است که بنشینید و منتظر یک شکست در هر دو طرف باشید که توسط یک کاتالیزور اساسی پشتیبانی می شود و سپس با جریان پیش بروید.

رویدادهای آینده

امروز ما گزارش CPI ایالات متحده را داریم که انتظار می رود یک انتشار محوری برای تصمیم گیری نرخ آینده FOMC و به ویژه برای موارد زیر باشد. از دست دادن انتظارات باید ریسک مثبت باشد و از مس در آینده حمایت کند، در حالی که یک شکست باید منجر به کاهش ریسک در بازارها شود و قیمت مس را پایین بیاورد. پس از CPI، ما گزارش ادعاهای بیکاری ایالات متحده در روز پنجشنبه و گزارش احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان را در روز جمعه داریم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.