تحلیل-سرمایه گذاران نسبت به دارایی های چین با افزایش ریسک سیاسی محتاط هستند

[ad_1] هانگ سنگ هنگ کنگ در سه ماه منتهی به پایان ژانویه 50 درصد افزایش یافته است، اما سرمایه گذاری خارجی ورودی تعدیل شده است و تحلیل کارگزاری بیشتر این افزایش را به صندوق های تامینی نسبت می دهد که به دنبال سودهای سریع هستند. برای سرمایه‌گذاران بلندمدت، انفجار اصطکاک به درگیری آشکار در اوکراین

کد خبر : 324580
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۲۱
تحلیل-سرمایه گذاران نسبت به دارایی های چین با افزایش ریسک سیاسی محتاط هستند

[ad_1]

هانگ سنگ هنگ کنگ در سه ماه منتهی به پایان ژانویه 50 درصد افزایش یافته است، اما سرمایه گذاری خارجی ورودی تعدیل شده است و تحلیل کارگزاری بیشتر این افزایش را به صندوق های تامینی نسبت می دهد که به دنبال سودهای سریع هستند.

برای سرمایه‌گذاران بلندمدت، انفجار اصطکاک به درگیری آشکار در اوکراین و تثبیت قدرت رئیس‌جمهور شی جین پینگ در چین، در حالی که رقابت چین و آمریکا نیز داغ می‌شود، به فکر فرو رفته است.

برخی می گویند که خطر درگیری در سراسر تنگه تایوان افزایش یافته است. برخی دیگر خاطرنشان می کنند که جنگ در اوکراین اتحادهای دیپلماتیک و تجاری را با چین و غرب به طور فزاینده ای در طرف های متضاد قرار داده است – همه اینها نشان دهنده خطرات جدیدی در پارک کردن پول در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

کوین فیلیپ، شریک در Bel Air Investment Advisors در لس آنجلس، که 9.5 میلیارد دلار دارایی را برای بیش از 350 شرکت با ارزش خالص مدیریت می کند، گفت: برای سرمایه گذار آمریکایی، ما باید در نظر بگیریم که آیا ما توسعه اقتصادی یک دولت متخاصم را امکان پذیر می کنیم یا خیر. ارزش خانواده ها، افراد و بنیادها

برای سرمایه گذاران ما که ممکن است این نگرانی را داشته باشند، فرصت های زیادی دور از چین وجود دارد.

کاهش جریان ورودی

جریان‌های پولی نشان می‌دهد که دیگران نیز عقب‌نشینی می‌کنند و عملکرد قیمت نشان می‌دهد که سودهای ماه‌ها متزلزل و متزلزل می‌شوند.

داده‌های ماهانه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سهام متمرکز چین در دسامبر به بالاترین میزان در هشت ماه گذشته یعنی 15.4 میلیارد دلار رسید، اما در ژانویه به 4.3 میلیارد دلار کاهش یافت. حرکت پول از طریق طرح اتصال سهام که به خارجی ها امکان دسترسی به شرکت های فهرست شده در سرزمین اصلی چین را می دهد نیز در این ماه به حدود 20 میلیارد یوان (3 میلیارد دلار) کاهش یافته است که از 64 میلیارد یوان در ژانویه کاهش یافته است.

تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی بر اساس نشست های سرمایه گذاران در ایالات متحده و خاورمیانه با اشاره به «محیط ژئوپلیتیکی نامشخص آمریکا و چین» گفتند: «مدیران سرمایه طولانی مدت تا حدودی در به کارگیری سرمایه جدید برای کار مردد هستند.

این عدم تمایل علیرغم بازدهی بالقوه زیاد – کامپوزیت شانگهای از اواخر اکتبر تا اواخر ژانویه 15 درصد افزایش یافت – سوالات عمیق تری را برانگیخت.

ویل مالکوم، مدیر پورتفولیوی مستقر در سنگاپور در Aviva Investors، گفت: نگرانی که توسط برخی مطرح شده این است که آیا این بخشی از کاهش ساختاری دارایی های چینی است یا خیر.

صندوق او در سهام چین اضافه وزن دارد و از سه ماه سود سود برده است. اما او اکنون این موقعیت را کاهش می‌دهد و به نیاز به «کمی دقیق‌تر» در مواجهه با مناطق مختلف بازار چین اشاره می‌کند.

Man Numeric که دارایی‌های صندوق‌های ثروت دولتی، طرح‌های بازنشستگی، بنیادها و موقوفات را مدیریت می‌کند، دریافته است که برخی از سرمایه‌گذاران نهادی علی‌رغم فرصت‌های موجود، در حال تجدیدنظر در تخصیص هستند.

گرگ باند، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «برخی مشتریان هستند که وقتی به بازارهای نوظهور فکر می‌کنند، دنیا را مانند چین در چین و چین سابق می‌بینند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.