تحلیل تکنیکال طلا | فارکسلایو

[ad_1] اعضای فدرال رزرو از آخرین جلسه FOMC اظهارات تندروانه ای ارائه کرده اند، زیرا آنها مدام تکرار می کنند که تا زمانی که داده ها قوی هستند، دو یا چند افزایش نرخ بهره انتظار می رود. در واقع، از زمان آخرین نشست، داده‌های اقتصادی شگفت‌انگیز تا صعودی بوده است و با افزایش انتظارات بازار

کد خبر : 371190
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
تحلیل تکنیکال طلا |  فارکسلایو

[ad_1]

اعضای فدرال رزرو از آخرین جلسه FOMC اظهارات تندروانه ای ارائه کرده اند، زیرا آنها مدام تکرار می کنند که تا زمانی که داده ها قوی هستند، دو یا چند افزایش نرخ بهره انتظار می رود. در واقع، از زمان آخرین نشست، داده‌های اقتصادی شگفت‌انگیز تا صعودی بوده است و با افزایش انتظارات بازار برای نرخ‌های بهره در سمت جنگ‌طلب‌تر، بر طلا تاثیر گذاشت. با این حال، روز دوشنبه، PMI تولید ISM ایالات متحده پیش بینی های خود را با یک حاشیه بزرگ از دست داد و همه اجزاء در انقباض قرار گرفتند. این چیزی است که فقط در رکود اتفاق افتاده است، اما ما به ضعف بیشتری در داده ها نیاز خواهیم داشت تا فدرال رزرو را در توقف نگه داریم.

تحلیل تکنیکال طلا – بازه زمانی روزانه

طلا روزانه

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که طلا در سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% جهش کرده و به مقاومت تبدیل شده حمایتی 1934 افزایش یافته است. ما همچنین میانگین متحرک 21 قرمز را در آنجا داشتیم و قیمت تقریباً سطح را کاملاً رد کرده است. این ممکن است شروع مجدد روند نزولی باشد، اما ما باید داده ها را ببینیم زیرا بازار برای افزایش دوباره به قرائت ضعیف نیاز دارد.

تجزیه و تحلیل فنی طلا – بازه زمانی 4 ساعت

طلا 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم ببینیم که منطقه مقاومت در سال 1934 نیز با سطوح اصلاحی فیبوناچی 38.2% و 50% تلاقی داشت. اکنون قیمت دوباره به زیر خط روند سقوط کرده است، بنابراین افزایش پاپ ممکن است فقط یک جعلی بوده باشد. میانگین های متحرک نیز با غلبه حرکت نزولی به سمت نزولی می روند.

تجزیه و تحلیل فنی طلا – بازه زمانی 1 ساعت

طلا 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می‌توانیم ببینیم که در اینجا کار دیگری جز انتظار برای داده‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد کدام مسیر وجود ندارد. در حال حاضر، قیمت توسط میانگین متحرک 21 قرمز رد شده است و می‌توان انتظار داشت که تا زمان داده‌ها یا مقداری تثبیت، فشار دیگری به سمت نزول حرکت کند. دو حالت واضح عبارتند از:

  • شکستن بالاتر از مقاومت 1934 که توسط یک کاتالیزور بنیادی پشتیبانی می‌شود، باید به بالاترین سطح بالاتری منجر شود و مقاومت 1984 اولین هدف است.
  • شکستن زیر حمایت فیبوناچی 1908 باید به فشار فروش بیشتر منجر شود و در را برای فروش به سطح نوسان 1800 باز کند.

رویدادهای آینده

امروز گزارش‌های مربوط به ادعاهای بیکاری ایالات متحده و گزارش‌های PMI خدمات ISM را مشاهده خواهیم کرد، در حالی که فردا بالاخره داده‌های NFP ایالات متحده را دریافت خواهیم کرد که ممکن است برای فدرال رزرو بسیار مهم باشد. انتظار می‌رود داده‌های قوی حتی بیشتر بر طلا تأثیر بگذارد، در حالی که خوانش‌های ضعیف باید از قیمت‌ها حمایت کند و منجر به افزایش بیشتر شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.