• این مقاله بینش هایی در مورد تحلیل تکنیکی راسل 2000 و همچنین نگاهی عمیق تر به شاخص های مهمی که معامله گران و سرمایه گذاران باید به آنها توجه داشته باشند ارائه می دهد. بر بازه های زمانی هفتگی و روزانه، سطوح مقاومت و پشتیبانی، میانگین متحرک نمایی 20 (EMA)، خطوط روند، الگوهای شمعدان، و VWAP (aVolume-Weighted Average Price) همه آنالیز می شوند.
  • در نمودار هفتگی، یک پرچم گاو نر مشاهده شده است و این امکان وجود دارد که این سطح از حمایت در آینده نزدیک مجددا آزمایش شود. از آنجایی که بسیاری از معامله گران آن را زیر نظر دارند، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA)، که در حال حاضر روی 1857.6 قرار دارد، نیز یک شاخص ضروری برای پیگیری است. اگر دو شمع هفتگی زیر میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای بسته شوند، مراقب روند بالقوه منفی باشید.
  • در نمودار روزانه، حمایت های زیادی در کوتاه مدت وجود دارد. اینها شامل پایین ترین سطح دو هفته ای در 1883.1 و عدد دور 1900 است که منطقه مورد علاقه معامله گران برای تعیین توقف های خود است. هر دوی این سطوح را می توان در مجاورت آن مشاهده کرد. توجه به خط روند نیز مهم است. اگرچه همیشه یک جزء اساسی نیست، به هر حال چندین الگوریتم آن را نظارت می کنند. اگر بسته شدن روزانه به زیر سال 1900 برسد، گاوها ممکن است خود را در موقعیتی نامطمئن بیابند، زیرا خرس‌ها می‌توانند شروع به برتری کنند.
  • تجزیه و تحلیل همچنین به یک الگوی شمعدانی بازگشتی اشاره می کند. هنگامی که به بازه زمانی هفتگی همانطور که در ویدیوی بالا نشان داده شده است نگاه می‌کنید، زمانی که یک نوار داخلی در یک بازه زمانی پایین‌تر نشان داده می‌شود، یکپارچگی نشان داده می‌شود. این به این دلیل است که بدنه میله داخلی و همچنین پستی و بلندی آن در نواری که قبل از آن آمده است قرار دارد. این واقعیت که قیمت بسته شدن کمتر از قیمت باز شدن شمع قبلی نیست، اطلاعات مثبتی برای گاوها است، به خصوص پس از اینکه بسیاری از آنها ترسیدند که ما در حال سقوط هستیم، پس از اقدام نزولی قیمت در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 1 و 2 فوریه
  • هنگام معامله با راسل 2000، توجه به این شاخص های فنی می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از روند بازار داشته باشید و تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. به میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای، خطوط روند و الگوهای کندل استیک، علاوه بر پرچم گاو نر و سطوح حمایتی مهم، توجه زیادی داشته باشید. نزدیک ترین و کلیدی ترین سطح قیمت برای تماشا، عدد دور 1900 است. گاوها می خواهند ببینند که یک شمع هفتگی زیر آن بسته نمی شود. کسانی که به دنبال اطلاعات قبلی هستند (اما در معرض خطر بیشتر جعلی شدن هستند) می خواهند ببینند که یک شمع روزانه زیر 1900 بسته نمی شود.
  • راسل را با مسئولیت خود معامله کنید و برای به‌روزرسانی‌ها و بازدیدهای بیشتر به ForexLive.com بازگردید.