تحلیلگر پیش بینی می کند که با از دست دادن اعتماد بانک های مرکزی به ارز خارجی، قیمت طلا ممکن است در دهه آینده از 8000 دلار فراتر رود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] Jan Nieuwenhuijs، تحلیلگر بازار طلا، پیش‌بینی کرده است که طلا در دهه آینده ممکن است از قیمت 8000 دلار فراتر رود، زیرا جنگ کنونی اوکراین و روسیه و نبرد جهانی علیه تورم، ترجیح بانک‌های مرکزی برای ارزهای خارجی را به طلا تغییر داده است. مدل قیمت بلندمدت پیشنهادی نشان می‌دهد که هر اونس تروی

کد خبر : 338984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
تحلیلگر پیش بینی می کند که با از دست دادن اعتماد بانک های مرکزی به ارز خارجی، قیمت طلا ممکن است در دهه آینده از 8000 دلار فراتر رود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

Jan Nieuwenhuijs، تحلیلگر بازار طلا، پیش‌بینی کرده است که طلا در دهه آینده ممکن است از قیمت 8000 دلار فراتر رود، زیرا جنگ کنونی اوکراین و روسیه و نبرد جهانی علیه تورم، ترجیح بانک‌های مرکزی برای ارزهای خارجی را به طلا تغییر داده است. مدل قیمت بلندمدت پیشنهادی نشان می‌دهد که هر اونس تروی فلز ممکن است به مرز 10000 دلار برسد.

تحلیلگر از قیمت طلا 8000 دلاری حمایت می کند

Jan Nieuwenhuijs، محقق بازار طلا، پیش‌بینی کرده است که قیمت طلا در دهه آینده ممکن است از 8000 دلار فراتر رود، زیرا بانک‌های مرکزی ترجیحات ذخیره خود را به دلیل عوامل اقتصاد کلان و جنگ تغییر می‌دهند. Nieuwenhuijs معتقد است که درگیری فعلی بین اوکراین و روسیه، و جنگ جهانی علیه تورم، باعث تغییر در ترکیب ذخایر خواهد شد.

Nieuwenhuijs به عنوان بخشی از تحلیل خود، که درصد تاریخی طلا در اختیار بانک های مرکزی را به عنوان یک معیار کلیدی در نظر می گیرد، بیان می کند:

بانک‌های مرکزی در مجموع اعتقاد غیرعادی به ارز خارجی دارند، زیرا درصد طلا از کل ذخایر در سال 2022 16 درصد در مقابل میانگین تاریخی 59 درصد بود. با این حال، این بانک های مرکزی شروع به از دست دادن اعتماد به ارزهای صادر شده توسط همتایان خود کرده اند.

بر اساس مدل وی، اگر بانک های مرکزی 51 درصد از ذخایر خود را به طلا ذخیره کنند، قیمت طلا به 10000 دلار در هر اونس تروی خواهد رسید. با این حال، Nieuwenhuijs تصریح می‌کند که در حالی که بانک‌های مرکزی این محور را به سمت طلا هدایت می‌کنند، بانک‌های خصوصی و سایر سازمان‌ها نیز این روند را دنبال خواهند کرد.

بانک های مرکزی تقاضای قوی طلا را نشان می دهند

بانک های مرکزی در چند وقت اخیر اقدام به ذخیره سازی طلا کرده اند. در سال 2022، بانک های مرکزی با افزایش 1136 تنی ذخایر طلا، رکورد خرید طلا خریداری کردند، در حالی که ذخایر موجود در قالب ارزهای خارجی 950 میلیارد دلار کاهش یافت. بر اساس گزارش های شورای جهانی طلا، تنها در سه ماهه سوم 2022، نزدیک به 400 تن طلا توسط بانک های مرکزی خریداری شده است.

در 2 مارس، شورای جهانی طلا گزارش داد که تقاضا برای طلا از سوی بانک های مرکزی در سال 2023 همچنان قوی بود، زیرا در ژانویه 31 تن از این ماده معدنی گرانبها توسط بانک های مرکزی اضافه شد. ترکیه با کسب 23 تن طلا بیشترین خرید طلا را داشت.

شخصیت های دیگر نیز در مورد افزایش طلا و سایر دارایی های کمیاب مانند بیت کوین هشدار داده اند. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر، در ماه فوریه پیش‌بینی کرد که طلا تا سال 2025 به 5000 دلار می‌رسد و همچنین از احتمال رسیدن بیت کوین به 500000 دلار خبر می‌دهد.

نظر شما در مورد پیش بینی رسیدن قیمت طلا به 8000 دلار یا حتی 10000 دلار در دهه آینده چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.