تحلیلگر هشدار می دهد که بحران بدهی ایالات متحده ممکن است – افزایش بازدهی خزانه داری، تورم، سقوط بازار سهام می تواند باعث “قوهای سیاه چندگانه” شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] شاخص‌های اصلی وال استریت روز سه‌شنبه را با رنگ قرمز بسته بودند، در کنار ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها مانند طلا و نقره که درصدی ضرر داشتند. بیت‌کوین دارایی ارز دیجیتال پیشرو در منطقه ۱۹ هزار دلاری ۵.۸۷ درصد سقوط کرد، در حالی که دومین دارایی بزرگ ارز دیجیتال اتریوم ۸.۷ درصد کاهش یافت.

کد خبر : 252236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
تحلیلگر هشدار می دهد که بحران بدهی ایالات متحده ممکن است – افزایش بازدهی خزانه داری، تورم، سقوط بازار سهام می تواند باعث “قوهای سیاه چندگانه” شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

شاخص‌های اصلی وال استریت روز سه‌شنبه را با رنگ قرمز بسته بودند، در کنار ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها مانند طلا و نقره که درصدی ضرر داشتند. بیت‌کوین دارایی ارز دیجیتال پیشرو در منطقه ۱۹ هزار دلاری ۵.۸۷ درصد سقوط کرد، در حالی که دومین دارایی بزرگ ارز دیجیتال اتریوم ۸.۷ درصد کاهش یافت. ارزش اسمی دلار آمریکا به ازای هر اونس تروی طلا 0.50 درصد کاهش یافت، در حالی که نقره 0.74 درصد در 6 سپتامبر کاهش یافت. در همین حال، افزایش اخیر در بازدهی خزانه داری آمریکا نگران کننده بوده است و یک تحلیلگر فکر می کند این ناهنجاری می تواند جرقه بحران بدهی آمریکا را ایجاد کند.

سقوط سهام، دهانه‌های اقتصاد رمزنگاری، سقوط فلزات گرانبها، معامله‌گران در انتظار حرکت بعدی فدرال رزرو

سه شنبه یک روز خونین برای معامله گران وال استریت، اشکالات طلا و حامیان ارزهای دیجیتال بود، زیرا بازارها ضررهای قابل توجهی را از دست دادند. سرمایه گذاران شروع به بررسی افزایش آتی نرخ بهره فدرال رزرو کرده اند و بازدهی معیار خزانه داری ایالات متحده به بالاترین سطح در دو ماه گذشته رسیده است. نزدک، NYSE، S&P 500 و Dow Jones روز سه شنبه پس از تعطیلات آخر هفته روز کارگر ایالات متحده کمتر از حد انتظار به پایان رسیدند.

S&P 500 و Nasdaq Composite قبل از زنگ افتتاح بازار سهام در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022.

فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پالادیوم همگی در روز سه شنبه کاهش یافتند. پلاتین و رودیوم، با این حال، بین 0.71٪ تا 3.97٪ در برابر دلار آمریکا طی 24 ساعت گذشته جهش کردند. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال تمام توکن های رمزنگاری موجود در روز گذشته 4.2 درصد از دست داده است. در زمان نگارش این مقاله، در 7 سپتامبر 2022، در ساعت 7:00 صبح (ET)، ارزش اقتصاد کریپتو 940.10 میلیارد دلار است.

ارزش اسمی دلار آمریکا در هر اونس تروی در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022.

بیت کوین (BTC) روز سه شنبه 5.87 درصد کاهش یافت و به زیر محدوده قیمتی 19 هزار دلار رسید. استراتژیست ها و معامله گران بازار منتظر افزایش بعدی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در 21 سپتامبر هستند که تخمین زده می شود حدود 75 واحد پایه باشد. تام دی گالوما، مدیر عامل Seaport Global Holdings در نیویورک، روز سه شنبه گفت: «شما همه این ترس را دارید که افزایش نرخ بهره در سطح بانک مرکزی بیشتر شود. تورم از بین نمی‌رود و پس از آن شما به انقباض کمی دست خواهید یافت که به سرعت در حال وقوع است.»

ارزش اسمی بیت کوین در هر USDT در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022.

مدیر پورتفولیو می گوید انحرافات خزانه داری ایالات متحده و سایر ناهنجاری های بازار می تواند جرقه یک “بحران پیش فرض حاکمیت” شود

انتظار می رود علاوه بر بانک مرکزی ایالات متحده، کریستین لاگارد، لوئیس دو گویندوس و بانک مرکزی اروپا نرخ وام معیار را در این هفته به شدت افزایش دهند. مایکل گاید، ناشر Lead-Lag Report و مدیر پورتفولیو، فکر می‌کند که ایالات متحده ممکن است دچار بحران بدهی دولتی شود.

اوراق خزانه داری آمریکا با سریع ترین سرعت از ژوئن افزایش یافت.

Gayed با دیوید لین، مجری و تهیه کننده کیتکو نیوز صحبت کرد و توضیح داد که غیرعادی بودن بازدهی خزانه داری ایالات متحده به شکلی بی سابقه افزایش یافته است. گاید معتقد است که اگر بازدهی خزانه‌داری آمریکا بیش از حد بالا برود، می‌تواند پایبندی سایر کشورها به تعهدات بدهی را دشوارتر کند.

«وقتی 170 تریلیون دلار بدهی بدون بودجه و 30 تریلیون دلار بدهی قابل مشاهده دارید… چطور ممکن است تورم‌زا نباشد؟ گید در طول مصاحبه از لین پرسید. تنها راه حل این مشکل پرداخت بدهی است.»

خزانه داری دو و ده ساله ایالات متحده در 7 سپتامبر 2022 از طریق Wolfstreet.com.

مدیر پورتفولیو همچنین خاطرنشان کرد که وال استریت از بزرگترین کاهش ماهانه در سال جاری از زمان بحران مالی 2008 متحمل شده است. گاید تاکید کرد: افزایش سرسام آور بازدهی خزانه داری، تورم داغ و سقوط بازار سهام می تواند باعث ایجاد “قوهای سیاه متعدد” شود.

ناشر Lead-Lag Report در پایان می‌گوید: «نتیجه نهایی همه این‌ها یا نوعی بحران پیش‌فرض حاکمیتی است که یک رویداد کاهش تورم است، یا دقیقاً برعکس آن، که تورم فوق‌العاده است، که منجر به شرایطی می‌شود که تحت آن چیزی واقعاً بد اتفاق می‌افتد». .

گاید همچنین خاطرنشان کرد که بحران مالی که او پیش‌بینی می‌کند می‌تواند حکومتی به سبک خودکامه‌تر از امروز ایجاد کند. گاید گفت: “یک اتفاق بد ممکن است رخ دهد، از نظر یک رهبر جدید که شما نمی خواهید رهبری آن را ببینید.”

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، قیمت بیت کوین، CFD های طلا، کریستین لاگارد، اقتصاد کریپتو، ارزهای دیجیتال، بحران بدهی، داوجونز، بانک مرکزی اروپا، بانک مرکزی اروپا، افزایش فدرال رزرو، فدرال رزرو، ناشر Lead-Lag Report، لوئیس دو گیندوس، بازارها، مایکل گاید، پیش‌بینی مایکل گاید، پیش‌بینی مایکل گاید، نزدک، NYSE، مدیر پورتفولیو، افزایش نرخ، S&P 500، Seaport Global Holdings، Sovereign Default Crisis، سهام، تام دی گالوما، خزانه‌های آمریکا، بازده خزانه‌داری ایالات متحده

نظر شما در مورد اقتصاد جهانی و رکود اخیر بازار که بر سهام، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، CNBC، Wolfstreet.com، Tradingview،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.