تحلیلگر می گوید اگر نقره به زیر 18 دلار سقوط کند، فلز گرانبها می تواند کاملاً دود شود – بنیانگذار گزارش مورگان انتظار کاهش عرضه دارد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] در حالی که طلا به کمتر از 1750 دلار در هر اونس رسیده است، قیمت نقره به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و 2.33 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا طی 24 ساعت گذشته کاهش داده است. نقره در 165 روز گذشته یا از 8 مارس 2022 بیش از 28

کد خبر : 244741
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
تحلیلگر می گوید اگر نقره به زیر 18 دلار سقوط کند، فلز گرانبها می تواند کاملاً دود شود – بنیانگذار گزارش مورگان انتظار کاهش عرضه دارد – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

در حالی که طلا به کمتر از 1750 دلار در هر اونس رسیده است، قیمت نقره به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و 2.33 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا طی 24 ساعت گذشته کاهش داده است. نقره در 165 روز گذشته یا از 8 مارس 2022 بیش از 28 درصد در برابر دلار از دست داده است. با وجود قیمت های پایین تر، دیوید مورگان، بنیانگذار مورگان ریپورت، معتقد است که انتظار می رود نقره شاهد کاهش عرضه باشد. در ده سال آینده، مورگان فکر می کند نقره یکی از بهترین سرمایه گذاری های دهه خواهد بود.

دیوید مورگان اصرار دارد که “صفحه صنعتی به تنهایی احتمالا تمام نقره را خواهد برد”

در بیشتر سال 2021 و نیمه دوم سال 2022، بسیاری از سرمایه گذاران روی دارایی هایی مانند طلا و بیت کوین متمرکز شده اند. از سوی دیگر، نقره عملکرد خوبی نداشته است و هر دو قیمت نقدی نقره و سهام استخراج نقره عملکرد کمتری نسبت به S&P 500 داشته اند.

در فوریه 2021، Bitcoin.com News در مورد به اصطلاح “فشار نقره” که توسط گروه های ناشناس در انجمن Reddit r/wallstreetbets جرقه زده شد، گزارش داد. آن هفته، نقره ای بیش از 30 دلار در هر اونس افزایش یافت به دلار آمریکا، و بسیاری از فروشندگان فلزات گرانبها گفتند که موجودی آنها تمام شده است.

در سال 2022، هر اونس نقره خوب توانست در هفته دوم مارس به بالاترین سطح 26.46 دلار در هر اونس برسد. در 8 مارس 2022، قیمت هر اونس طلا به بالاترین سطح عمر خود رسید زیرا بالای محدوده 2070 دلار معامله شد.

نقره از 8 مارس بیش از 28 درصد از ارزش خود را از دست داده است، زیرا در حال حاضر 19 دلار در هر اونس در عصر روز شنبه (EST) در 20 اوت 2022 در حال افزایش است. بر این باور است که نقره در ده سال آینده شاهد کاهش عرضه خواهد بود.

این آخر هفته، قیمت هر اونس نقره کمی بالاتر از محدوده 19 دلار است.

در 19 آگوست 2022، مورگان در مورد ارزش نقره با مجری و تهیه کننده در کیتکو نیوز دیوید لین صحبت کرد. در ویدئویی که روز جمعه در یوتیوب منتشر شد، مورگان به لین گفت که عرضه نقره ممکن است در آینده تمام شود. بر اساس داده های جمع آوری شده توسط موسسه نقره، تقاضای نقره جهان در سال 2022 به رکورد 1.112 میلیارد اونس خواهد رسید.

“[USGS] مورگان گفت که نقره اولین عنصر جدول تناوبی خواهد بود که به این میزان کم خواهد بود و این چند سال پیش بود. “فقط بخش صنعتی به تنهایی احتمالاً تمام نقره موجود را در مقطعی از زمان خواهد برد.”

این تحلیلگر فلزات گرانبها افزود:

اگر افق زمانی طولانی دارید، مثلا ده سال یا بیشتر، من نمی توانم چیزی بهتر از یک سرمایه گذاری نقره ای فکر کنم. نقره در نقطه‌ای خواهد درخشید… اما احتمالاً گوشه‌ای طبیعی به خود می‌گیرد… یک گوشه طبیعی زمانی است که صنعت به تنهایی تمام نقره موجود را می‌مکد و دیگر چیزی باقی نمانده است.

استراتژیست FX Empire شکاف در بازار آتی نقره را برجسته می کند، تحلیلگر انتظار دارد “فشار نزولی زیادی” داشته باشد.

با این حال، در کوتاه مدت، کریستوفر لوئیس، تحلیلگر فلزات گرانبهای fxempire.com، قیمت نقره را به زیر 18 دلار در هر اونس پیش بینی می کند. لوئیس می گوید یک شکاف در بازار آتی نقره وجود دارد و او معتقد است که این شکاف در آینده نزدیک پر خواهد شد.

در این مرحله، به نظر می رسد که ما به زودی شکاف را پر خواهیم کرد، شاید تا سطح 18.50 دلار. اگر آن را به پایین تر از آن تقسیم کنیم، سطح 18 دلار نیز مهم است، زیرا این رقم بزرگ، گرد و از نظر روانی مهم است و منطقه ای است که اخیراً شاهد حمایت های زیادی بوده ایم. گزارش تحلیل تکنیکال لوئیس ادامه می دهد:

در نهایت، این بازاری است که من فکر می‌کنم همچنان شاهد فشار نزولی زیادی است، و اگر بتوانیم به زیر سطح 18 دلار سقوط کنیم، احتمالاً باعث پایین‌تر شدن سطح عالی بعدی می‌شود. در آن سناریو، ممکن است شاهد دود شدن مطلق نقره باشیم.

مورگان اعلام کرد که جایگزینی برای نقره وجود ندارد

در طول مصاحبه مورگان، او اشاره کرد که نقره اغلب از استخراج فلزات پایه نشات می‌گیرد و گفت که عرضه از آن بخش نیز کاهش خواهد یافت. مورگان به لین گفت: «۷۰ درصد نقره نتیجه استخراج فلزات پایه است – اگر این میزان کاهش یافته و به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند، مقدار زیادی از عرضه نقره را از بازار خارج می‌کند».

گزارش‌های اولیه در سال جاری نشان می‌دهد که تقاضای نقره امسال 5 درصد افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود تقاضای جواهرات در سال 2022 رشد 11 درصدی داشته باشد. اگرچه، علی‌رغم عدم قطعیت‌های اقتصاد کلان ناشی از جنگ و فشارهای تورمی جهان، نقره به عنوان یک دارایی امن عمل نکرده است.

در واقع، در طول همه‌گیری در سال 2020، دونالد کالکاگنی از merceradvisors.com مقاله‌ای کوبنده منتشر کرد که چگونه «نقره یک محافظ ثابت در برابر تورم یا یک ذخیره پایدار و قابل اعتماد ارزش نبوده است». همین موضوع در مورد طلا در سال جاری گفته شده است زیرا تحقیقات نشان می دهد که طلا “همبستگی بسیار کمی با تورم دارد.”

بیت کوین (BTC) همبستگی پایینی با فشارهای تورمی نشان داده است و در سال 2022، داده ها نشان می دهد که دارایی رمزنگاری پیشرو با سهام همبستگی داشته است. مورگان در مصاحبه با لین در روز جمعه، پیشنهاد کرد که نقره یکی از بهترین سرمایه گذاری های دهه خواهد بود.

این تحلیلگر فلزات گرانبها معتقد است که جهان صنعتی همیشه نقره را طلب خواهد کرد. مورگان در طول مصاحبه تاکید کرد: “هیچ چیز به اندازه نقره نور را منعکس نمی کند و هیچ چیز به اندازه نقره جریان الکتریسیته را هدایت نمی کند.” “بیشتر کاربردهای نقره کاملا ضروری و غیر قابل تعویض هستند. هیچ جایگزینی وجود ندارد.»

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین (BTC)، کریستوفر لوئیس، دیوید لین، دیوید مورگان، فشار نزولی، شکاف آتی، امپراتوری FX، طلا، موارد استفاده صنعتی، ارزش صنعتی، کیتکو، بازارها، فلزات گرانبها، r/wallstreetbets، نقره، آتی نقره، استخراج نقره، قیمت نقره، قیمت نقره، فشار نقره، تجزیه و تحلیل فنی، گزارش مورگان، موسسه نقره، USGS

نظر شما در مورد کاهش قابل توجه نقره از 8 مارس و افت 24 ساعته اخیر چیست؟ نظر شما در مورد نظر دیوید مورگان در مورد ارزش آتی نقره چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.