تحلیلگر مورگان استنلی می گوید نقدینگی اقتصاد رمزنگاری بهبود یافته است، اما “تقاضای زیادی برای اهرم مجدد وجود ندارد” – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

یک تحلیلگر در شرکت خدمات مالی و مدیریت سرمایه گذاری مستقر در نیویورک مورگان استنلی روز دوشنبه به تفصیل توضیح داد که به نظر می رسد نقدینگی ارزهای دیجیتال در حال بهبود است. شینا شاه مورگان استنلی در یادداشتی به سرمایه گذاران تاکید کرد که ارزش بازار استیبل کوین برای اولین بار از آوریل شاهد

کد خبر : 245209
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
تحلیلگر مورگان استنلی می گوید نقدینگی اقتصاد رمزنگاری بهبود یافته است، اما “تقاضای زیادی برای اهرم مجدد وجود ندارد” – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز


یک تحلیلگر در شرکت خدمات مالی و مدیریت سرمایه گذاری مستقر در نیویورک مورگان استنلی روز دوشنبه به تفصیل توضیح داد که به نظر می رسد نقدینگی ارزهای دیجیتال در حال بهبود است. شینا شاه مورگان استنلی در یادداشتی به سرمایه گذاران تاکید کرد که ارزش بازار استیبل کوین برای اولین بار از آوریل شاهد بازخریدهای کمتری است.

یادداشت سرمایه‌گذاران مورگان استنلی می‌گوید زمستان کریپتو ممکن است در حال آب شدن باشد، اما تقاضای اهرم مجدد هنوز وجود ندارد

بر اساس تحلیلی که اخیرا توسط تحقیقات ارزهای دیجیتال مورگان استنلی نوشته شده است، زمستان کریپتو ممکن است شروع به گرم شدن کند زیرا سرمایه گذاران نهادی بازخرید دو استیبل کوین برتر اقتصاد کریپتو را متوقف کرده اند. رهبری شینا شاه. این تحلیلگر مستقر در بریتانیا، همچنین گفت که تقاضا در میان سرمایه گذارانی که به دنبال اهرم هستند نیز کاهش یافته است. شاه توضیح داد که در بخش مالی غیرمتمرکز (defi) کسری زیادی وجود دارد.

شاه گفت: “به نظر نمی رسد در حال حاضر تقاضای زیادی برای اهرم مجدد در دنیای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.” متذکر شد در یادداشت سرمایه گذاران منتشر شده در روز دوشنبه. تحلیلگر ارشد ارزهای رمزنگاری شده در مورگان استنلی افزود: برای این چرخه کریپتو بدون رشد اهرم فیات یا رشد اهرم کریپتو سخت خواهد بود.

تحلیلگر مورگان استنلی می‌گوید نقدینگی اقتصاد رمزنگاری بهبود یافته است، اما تقاضای زیادی برای اهرم‌سازی مجدد وجود ندارد.
نمودار ساعتی BTC/USDT در 22 اوت 2022، ساعت 12:35 بعد از ظهر (EST) بعد از ظهر دوشنبه.

مورگان استنلی شا توضیح داد که هفته گذشته ارزش کلی بازار استیبل کوین، که در حال حاضر به ارزش 153.26 میلیارد دلار، برای اولین بار از آوریل 2022 ارزش خود را کاهش نداد. تحلیلگر مورگان استنلی گفت که “اهم‌زدایی شدید نهادی” فعلاً یک وقفه کوتاه را به خود اختصاص داده است. داده های فعلی بازار نشان می دهد که در 30 روز گذشته، ارزش بازار تتر (USDT) 2.6٪ افزایش یافته است، در حالی که سکه USD (USDC) 4.6٪ کاهش یافته است.

محقق کریپتو مورگان استنلی متوجه کاهش ارزش بازار USDC شد و همچنین اشاره کرد که این کاهش در هفته اول جولای آغاز شده است. در یادداشت شاه به سرمایه گذاران توضیح می دهد: «کاهش ارزش بازار USDC قبل از تغییر مقررات شروع شد و به نظر شبیه کاهشی است که در اوایل سال بین مارس و مه مشاهده شد».

سپتامبر به طور سنتی یک ماه ترش برای کریپتو است، اما برخی معتقدند ادغام می تواند روند 4 ساله را تغییر دهد.

رمزارز eاقتصاد این آخر هفته ضررهایی را متحمل شد زیرا ارزش آن از 1.18 تریلیون دلار به 1.06 تریلیون دلار تا بعد از ظهر دوشنبه (EST) کاهش یافت. مردم انتظار دارند که اقتصاد کریپتو در ماه سپتامبر حتی کاهش یابد، زیرا این ماه به طور سنتی ماه بدی از نظر تاریخچه بازار کریپتو است. در 21 اوت، حساب توییتر تماس گرفت کریپتو خونریزی در مورد اینکه ماه سپتامبر برای کریپتو در چهار سال متوالی تلخ بوده است بحث کرد.

Bleeding Crypto می گوید: “هر سال می بینیم که سپتامبر چقدر برای ارزهای دیجیتال بد است، اما شما می خواهید باور کنید که “این بار فرق می کند” – شما می توانید انتخاب کنید که سر خود را در شن و ماسه بچسبانید، من انتخاب خواهم کرد که به بازار گوش کنم.” توییت کرد. علیرغم کاهش قیمت کریپتوها، فعالان بازار معتقدند سپتامبر امسال ممکن است متفاوت باشد.

تحلیلگر مورگان استنلی می‌گوید نقدینگی اقتصاد رمزنگاری بهبود یافته است، اما تقاضای زیادی برای اهرم‌سازی مجدد وجود ندارد.
نمودارهای بیت کوین سپتامبر توسط حساب توییتر Bleeding Crypto در 21 آگوست 2022 به اشتراک گذاشته شد.

به این دلیل که انتظار می‌رود ادغام در 15 سپتامبر اتفاق بیفتد، و فرض بر این است که ارزش اتریوم (ETH) ممکن است به‌عنوان یک محصول جانبی افزایش یابد. با این حال، کاملاً ممکن است The Merge باشد قبلا قیمت گذاری شده است همانطور که ETH در ماه گذشته شاهد افزایش قابل توجهی بود که اقتصاد کریپتو را در همان زمان تقویت کرد.

برچسب ها در این داستان

Bleeding Crypto، اقتصاد کریپتو، نقدینگی کریپتو، ارزش‌های رمزنگاری، اتریوم، اتریوم (ETH)، اهرم‌زدایی شدید نهادی، سرمایه‌گذاران نهادی، اهرم، مورگان استنلی، تحلیلگر مورگان استنلی، اهرم مجدد، سپتامبر، سپتامبر کریپتو، بازارهای سپتامبر، استیبل کوین، تتر , The Merge, USD coin, USDC, USDC بازار ارزش گذاری, USDT

نظر شما در مورد یادداشت تحلیلگر مورگان استنلی در مورد نقدینگی کریپتو و بازخریدهای کمتر استیبل کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.