تحلیلگر بازار از فروپاشی “همه چیز” خبر می دهد، قبل از اینکه چیزی باقی نماند، باید از طلا و نقره محافظت شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] Egon von Greyerz، تحلیلگر بازار و بنیانگذار Matterhorn Asset Management، فروپاشی سیستم بانک مرکزی را در چند سال آینده به دلیل افزایش انتشار ارز و بدهی پیش بینی می کند. فون گریرز بیان می کند که در مواجهه با اقتصادی بدون خریدار، تنها پوشش دارایی های مشهود از جمله طلا و نقره خواهد بود.

کد خبر : 342982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تحلیلگر بازار از فروپاشی “همه چیز” خبر می دهد، قبل از اینکه چیزی باقی نماند، باید از طلا و نقره محافظت شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

Egon von Greyerz، تحلیلگر بازار و بنیانگذار Matterhorn Asset Management، فروپاشی سیستم بانک مرکزی را در چند سال آینده به دلیل افزایش انتشار ارز و بدهی پیش بینی می کند. فون گریرز بیان می کند که در مواجهه با اقتصادی بدون خریدار، تنها پوشش دارایی های مشهود از جمله طلا و نقره خواهد بود.

فروپاشی “همه چیز”

اگون فون گریرز، بنیانگذار Matterhorn Asset Management، اخیراً در مقاله ای با عنوان “همه چیز فرو می ریزد” نگرانی های خود را در مورد وضعیت سیستم بانکی مرکزی ابراز کرده است، جایی که به جزئیات چگونگی سقوط اقتصاد در سال های آینده می پردازد و مردم را فرا می خواند. پس انداز خود را در طلا و نقره پوشش دهند.

فون گریرز بیان می کند که مشکلات اقتصاد کلان فعلی ناشی از انتشار بی رویه پول و بدهی است که توسط تحرکات بانک های مرکزی دستکاری شده است.

او بر این باور است که فروپاشی بازار سال 2008، بحران وام‌های ارزان قیمت، نوسان شدید نرخ‌های خزانه‌ها و رونق تورم، همگی توسط سیستم بانک مرکزی فعلی ایجاد شده‌اند. فون گریرز می گوید:

بدهی ایجاد شده اکنون به سطوحی رسیده است که به این معنی است که سیستم مالی اکنون برای بقای آن بسیار بزرگ است.

فون گریرز توضیح می‌دهد که بانک‌های مرکزی برای جلوگیری از سقوط بانک‌ها هوشیار هستند، همان‌طور که آنچه قبلاً در بانک سیلیکون ولی و کردیت سوئیس رخ داده است، نشان می‌دهد. با این حال، او معتقد است که کنترل های صادر شده، مانند بیمه تعیین شده توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC)، که تنها 0.7 درصد از 18 تریلیون دلار سپرده را بیمه می کند، در معرض شکست قرار دارند.

این بدان معناست که دولت‌ها برای نجات سیستم باید شروع به چاپ پول بیشتری کنند.

طلا و نقره: پرچین نهایی

فون گریرز در مقاله خود خاطرنشان می کند که همه دارایی ها در حاشیه قیمت گذاری می شوند و در حالی که سرمایه گذاران از بازار سهام و سایر بازارها مانند بازار املاک خارج می شوند، ممکن است دارایی ها 70 درصد یا حتی به صفر سقوط کنند. وی بیان می کند:

اگر در بازار مسکن یک فروشنده و خریدار وجود نداشته باشد، قیمت تمام خانه ها به صفر می رسد. در مورد بورس هم همینطور است. اما از آنجایی که سرمایه گذاران برای خروج تلاش می کنند، اکثر آنها از پس آن بر نمی آیند، زیرا در برخی مواقع خریدار به هر قیمتی وجود نخواهد داشت.

تحلیلگر بازار از فروپاشی «همه چیز» خبر می‌دهد و خواستار پوشش طلا و نقره قبل از اینکه چیزی باقی نماند
فون گریرز طلا و نقره را به عنوان پرچین در برابر فروپاشی تبلیغ می کند.

در این وضعیت فرضی، فون گریرز پرداخت تمام بدهی‌ها را توصیه می‌کند تا از بازپس‌گیری بانک‌ها جلوگیری شود و به سمت دارایی‌های مشهود پرش شود. با این حال، در درازمدت، او پرواز به سمت امن را با سرمایه گذاری در فلزات گرانبها مانند طلا و نقره توصیه می کند، قبل از اینکه تقاضاها عرضه فعلی را به صفر برسانند. وی نتیجه گرفت:

در حال حاضر، تمام تولید جذب می شود و هر گونه افزایش تقاضا را نمی توان با افزایش عرضه، بلکه تنها با قیمت های بسیار بالاتر تامین کرد. ما می توانیم به شرایطی برسیم که نقره یا طلا به هر قیمتی موجود نباشد.

برچسب ها در این داستان

بانکداری، بانکداری مرکزی، سقوط، بانک کردیت سوئیس، بدهی، اگون فون گریرز، طلا، بدون خریدار، بانک سیلیکون ولی، نقره، بازار سهام

نظر شما در مورد فروپاشی احتمالی سیستم مالی مورد بحث فون گریرز و ارزش طلا و نقره به عنوان محافظت از سرمایه گذاران چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.