تحلیلگران می گویند هجوم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط ناگهانی بازار اوراق قرضه شود یا خزانه داری را منفجر کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] اقتصاد ایالات متحده با تورم گسترده دست و پنجه نرم می کند و سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر هستند تا فدرال رزرو ایالات متحده افزایش بعدی نرخ وجوه فدرال را در ماه آینده اعلام کند. هریس کاپرمن، بنیانگذار صندوق تامینی پراتورین کپیتال، معتقد است که هجوم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به خوبی می تواند

کد خبر : 271389
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
تحلیلگران می گویند هجوم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط ناگهانی بازار اوراق قرضه شود یا خزانه داری را منفجر کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

اقتصاد ایالات متحده با تورم گسترده دست و پنجه نرم می کند و سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر هستند تا فدرال رزرو ایالات متحده افزایش بعدی نرخ وجوه فدرال را در ماه آینده اعلام کند. هریس کاپرمن، بنیانگذار صندوق تامینی پراتورین کپیتال، معتقد است که هجوم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به خوبی می تواند خزانه داری را منفجر کند. علاوه بر این، در میان روندهای کلان تیره و تار، جسیکا واکر، مدیر ارشد بازاریابی در Fluid Finance، می گوید که اقتصاد در حال شکست و ارزهای فیات در حال سقوط، مزایای واقعی ارزهای دیجیتال را نشان می دهد.

هریس کوپرمن از پراتورین می‌گوید رگبار افزایش نرخ بهره بانک مرکزی می‌تواند خزانه‌داری را منفجر کند.

این هفته Bitcoin.com News در مورد تعدادی از تحلیلگران گزارش داد که معتقدند بانک مرکزی ایالات متحده یک افزایش دیگر نرخ وجوه فدرال (FFR) را در نشست ماه نوامبر به میزان سه چهارم افزایش خواهد داد. در 18 اکتبر، بنیانگذار صندوق تامینی پراتورین کپیتال، هریس کوپرمن، گزارشی را منتشر کرد که مدعی شد “بهمن در حال حرکت است” زیرا او معتقد است که فدرال رزرو در حال حاضر به دام افتاده است و علیرغم صحبت های سخت، او معتقد است که فدرال رزرو باید بر روی آن تمرکز کند. افزایش FFR

تحلیلگران می گویند هجوم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند منجر به
هریس کوپرمن، ماجراجوی ارشد ماجراجویی در سرمایه داری، معتقد است که فدرال رزرو به دام افتاده است.

کوپرمن همچنین در پادکست «راهنمای رو به جلو» به بحث پرداخت و توضیح داد که با افزایش دوباره نفت، فدرال رزرو کار سختی خواهد داشت. بنیانگذار سرمایه پراتورین و ماجراجوی اصلی در Adventures in Capitalism، در پادکست استدلال کرد که فدرال رزرو باید تورم بالا را به عنوان واقعیت امروزی تغییر دهد و بپذیرد. در گزارش منتشر شده در 18 اکتبر، کوپرمن خاطرنشان می‌کند که ادامه افزایش نرخ بهره با هدف قرار دادن نرخ 4.6 درصد یا بالاتر می‌تواند منجر به “منفجر کردن خزانه‌داری” شود.

جی کیم اصرار دارد “سلاح های مالی کشتار جمعی 2008” هنوز وجود دارد و اگر فدرال رزرو سرکشی کند، بانک مرکزی ایالات متحده می تواند “نقد نقدینگی در بزرگترین بازار اوراق قرضه در جهان ایجاد کند”

علاوه بر این، جی کیم از skwealthacademy substack در یک پست وبلاگ اخیر توضیح می دهد که سلاح های کشتار جمعی مالی فراموش شده 2008 هنوز در سال 2022 یک مشکل هستند. کیم همچنین معتقد است که “سقوط ناگهانی بازار اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده تحت این شرایط بازار اجتناب ناپذیر است.” کیم در مورد تسلیحات مالی کشتار جمعی توضیح می دهد که چگونه تصور کاهش انبوه مشتقات جهانی از سال 2008 یک توهم است.

مقاله کیم می افزاید:

اگر این دیدگاه را فرض کنید که بانکداران موقعیت خود را در این محصولات بسیار پرخطر کاهش داده اند که در صورت عدم پرداخت یک بانک بزرگ در مورد هر دسته عمده ای از این مشتقات، می توانند مانند دسته ای از دومینوها سقوط کنند، اشتباه می کنید.

پست وبلاگ کیم توضیح می دهد که چگونه ممکن است بانک مرکزی ایالات متحده سرکشی کرده باشد و مانند موقعیت کاپرمن، بازار اوراق قرضه را ویران کند.

در پست وبلاگ کیم آمده است: «در حالی که به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا به پایان معامله خود در عدم فروپاشی این بازار مشتقه مهم پایبند است، بانک های مرکزی ایالات متحده این کار را نکرده اند. اگر فدرال‌رزروها واقعاً در ادامه افزایش قدرت دلار در برابر سایر ارزهای فیات بزرگ جهانی سرکشی کنند، نه تنها این امر ممکن است باعث عدم نقدشوندگی در بزرگترین بازار اوراق قرضه در جهان، خزانه‌داری ایالات متحده شود، بلکه ممکن است باعث نکول‌های گسترده در بازار اوراق قرضه شود. بازار مشتقات نرخ بهره بر اساس دلار نیز.

تحلیلگران می گویند هجوم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند منجر به
جی. کیم، نویسنده زیرمجموعه Skwealthacademy می پرسد اگر بانک مرکزی ایالات متحده سرکشی کند، چه اتفاقی می افتد؟

CMO Fluid Finance می‌گوید شکست ارزهای فیات و اقتصاد غم‌انگیز مزایای تنوع و تمرکززدایی کریپتو را برجسته می‌کند.

در همین حال، جسیکا واکر، مدیر ارشد بازاریابی در Fluid Finance به دیوید لین، مجری و تهیه‌کننده کیتکو نیوز، گفت که تنوع و گزینه‌هایی مانند ارزهای دیجیتال در طول این روندهای کلان می‌درخشند. واکر در نشست Future Blockchain Summit در دبی به لین گفت: «در حال حاضر نگرانی زیادی در مورد امنیت ارز فیات مردم و سکه کشورشان وجود دارد. “در حال حاضر، با وجود عدم اطمینان ژئوپلیتیکی بسیار، توانایی تنوع بخشیدن و داشتن گزینه های دیگر به جز فیات، واقعا مهم است.”

جسیکا واکر، مدیر ارشد مالی مالی سیالات، به تنوع بخشیدن به بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی های رمزنگاری شده در میان عدم اطمینان ژئوپلیتیک اعتقاد دارد.

واکر همچنین در مورد اعتراض کامیون داران کانادایی به دستورات واکسن در اوایل سال جاری صحبت کرد. در آن زمان، پلتفرم جمع آوری کمک های مالی Gofundme مانع از دریافت کمک های مالی کاروان آزادی در اتاوا شد. در آن زمان، بانک‌ها حساب‌های بانکی را مسدود کردند و جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، از قانون شرایط اضطراری برای مقابله با اعتراضات استفاده کرد. واکر روز جمعه گفت: «زمان بسیار ترسناکی بود، و اگر چیزی باشد، حامی تمرکززدایی بود. به همین دلیل است که ما به بیت کوین نیاز داریم. به همین دلیل است که ما به ارزهایی نیاز داریم که دولت ها نتوانند آن ها را کنترل کنند.

از نظر تنوع، واکر به بیت کوین، اتریوم و چند پروژه بلاک چین دیگر اعتقاد دارد. واکر در روز جمعه به میزبان کیتکو گفت: «من به بیت کوین، اتریوم و پس از آن به پروژه‌هایی نگاه می‌کنم که واقعاً به آنها اعتقاد دارم.

برچسب ها در این داستان

ماجراجویی در سرمایه داری، تحلیلگران، پست وبلاگ، بازار اوراق قرضه، سقوط فلش ​​بازار اوراق قرضه، سلاح های مالی، مالی سیال، مدیر مالی سیال، مشتقات جهانی، هریس کاپرمن، نقدینگی، جی. کیم، جسیکا واکر، کیتکو، تحلیلگر بازار کیتکو، دیوید لین استراتژیست های بازار، سرمایه پراتوری، زیرپشته skwealthacademy، بانکداران مرکزی ایالات متحده، بازار خزانه داری ایالات متحده

نظر شما در مورد نظرات هریس کوپرمن و جی کیم در مورد بازار نامنظم فعلی خزانه داری در میان یک بانک مرکزی تهاجمی ایالات متحده چیست؟ نظر شما در مورد استراتژی متنوع سازی جسیکا واکر، مدیر اجرایی Fluid Finance چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Luis Boza / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.