تحلیلگران سیتی “شرایط تقریباً عالی” را برای بازار صعودی مداوم نقره پیش بینی می کنند. کارشناسان احتمال 30 دلار در هر اونس را پیشنهاد می کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] قیمت نقره در هفته گذشته 2.85 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. با این حال، با نگاهی گسترده تر، این فلز گرانبها در سال جاری دستاوردهای قابل توجهی داشته است. طی شش ماه گذشته، نقره در برابر دلار آمریکا بیش از 29 درصد افزایش داشته است و تا 22 آوریل 2023، در حدود

کد خبر : 349485
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
تحلیلگران سیتی “شرایط تقریباً عالی” را برای بازار صعودی مداوم نقره پیش بینی می کنند.  کارشناسان احتمال 30 دلار در هر اونس را پیشنهاد می کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

قیمت نقره در هفته گذشته 2.85 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. با این حال، با نگاهی گسترده تر، این فلز گرانبها در سال جاری دستاوردهای قابل توجهی داشته است. طی شش ماه گذشته، نقره در برابر دلار آمریکا بیش از 29 درصد افزایش داشته است و تا 22 آوریل 2023، در حدود 25.08 دلار در هر اونس بود. تحلیلگران سیتی اخیرا پیش بینی کردند که قیمت نقره می تواند در سال جاری به 30 دلار در هر اونس افزایش یابد و به “شرایط تقریباً عالی برای بازار صعودی مداوم” در بازارهای نقره اشاره کردند.

تحلیلگران پتانسیل رشد بازار نقره را می بینند

اگرچه نقره اخیراً کاهشی را تجربه کرده است، اما این فلز گرانبها در سال 2023 رشد قابل توجهی داشته است. هفته گذشته، تحلیلگران سیتی به رهبری ماکسیمیلیان لیتون به نویسنده فوربس، جاناتان پونچیانو گفتند که دلار آمریکا هنوز جا برای تضعیف دارد. در یادداشت اخیر، لیتون و تحلیلگران سیتی بیان کردند که «فلزات گرانبها، به ویژه نقره، [have] شرایط تقریباً عالی برای بازار صعودی جاری.» آنها همچنین پیش بینی کردند که نقره می تواند در ماه های آینده با 18 درصد افزایش به حدود 30 دلار در هر اونس برسد.

تحلیلگران سیتی

علاوه بر این، تحلیلگران سیتی به “احتمال متمایز” 34 دلار در هر اونس در 6 تا 12 ماه اشاره کردند. در زمان‌های اخیر، چندین محقق بازار و پیش‌بینی‌کننده اقتصادی سالی صعودی را برای نقره پیش‌بینی کرده‌اند. کریستوفر لوئیس، تحلیلگر Fxempire، علیرغم کاهش جزئی در این هفته تاکید کرد روز پنجشنبه که “نقره همچنان مقاومت را تهدید می کند.” لوئیس اضافه کرد: «از طرفی، اگر بخواهیم بالاترین قیمت اخیر را کاهش دهیم، می‌توانیم به سطح 27 دلار برویم، که این نیز مهم بوده است.»

او ادامه داد: «اگر ما آن را حذف کنیم، ممکن است وارد مرحله‌ای شویم که بازار نقره مانند چند بار در گذشته رونق بگیرد و تلاش کند تا سطح 50 دلار برسد. ” در مقاله‌ای در 30 ژانویه در مورد جستجوی آلفا، نویسنده آنا سوکولیدو پیشنهاد کرد که نقره امسال می‌تواند به 30 دلار برسد. نیکی شیلز، رئیس استراتژی فلزات و کلان گروه MKS Pamp. به گفته سوکولیدو، “مورد صعودی” شیلز پیش بینی می کند که یک اونس نقره می تواند به قیمت 30 دلار یا بیشتر برسد.

جانی سیمپسون، مدیر عامل ABC Bullion نیز این چشم انداز خوش بینانه را برای نقره 30 دلار به اشتراک گذاشت. نقره از لحاظ تاریخی سودهای نزدیک به 20 درصد در سال را در سال‌هایی که تورم بالا است، داشته است. جانی سیمپسون در پایان ژانویه به CNBC گفت: با توجه به این سابقه، و میزان ارزانی نقره نسبت به طلا، تعجب آور نیست که شاهد افزایش قیمت نقره به سمت 30 دلار در هر اونس در سال جاری باشیم.

در چشم انداز 2023 کیتکو، نیلز کریستنسن، نویسنده گزارش داد که سرمایه گذاران خرد انتظار دارند که قیمت نقره در سال 2023 بیش از 50 درصد افزایش یابد. در پایان سال 2022، کیتکو از 1482 سرمایه گذار در مورد قیمت نقره تا پایان سال 2023 نظرسنجی کرد. کریستنسن گزارش داد که سرمایه گذاران خرد شاهد افزایش قیمت نقره به 38 دلار در هر اونس هستند. یک سرمایه گذار خرده فروشی از میدلویل، میشیگان، به کیتکو گفت که قیمت نقره می تواند در سال جاری دو برابر شود و از 40 دلار در هر اونس فراتر رود. ساکن میشیگان معتقد است که این فلز صنعتی به عنوان محافظ در برابر تورم و بازار سهام نیز عمل خواهد کرد.

به نظر شما آیا نقره به سیر صعودی خود ادامه خواهد داد و امسال به 30 دلار در هر اونس خواهد رسید یا اینکه با مقاومت قابل توجهی روبرو خواهد شد و کمتر از انتظارات خواهد بود؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.