تحلیلگران درباره ورشکستگی های بیشتر بانک ها، رکود اقتصادی احتمالی و پیامدهای جهانی ناشی از سقوط بانک First Republic هشدار می دهند – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] تصاحب اخیر First Republic Bank، چهارمین بانک ایالات متحده که در سال جاری ورشکسته شده است، نگرانی ها را در مورد عواقب احتمالی این شکست جدید بر روی اقتصادهای ایالات متحده و بین المللی برانگیخته است. در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به مردم اطمینان داده است که سیستم بانکی ایمن

کد خبر : 354410
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تحلیلگران درباره ورشکستگی های بیشتر بانک ها، رکود اقتصادی احتمالی و پیامدهای جهانی ناشی از سقوط بانک First Republic هشدار می دهند – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

تصاحب اخیر First Republic Bank، چهارمین بانک ایالات متحده که در سال جاری ورشکسته شده است، نگرانی ها را در مورد عواقب احتمالی این شکست جدید بر روی اقتصادهای ایالات متحده و بین المللی برانگیخته است. در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به مردم اطمینان داده است که سیستم بانکی ایمن باقی می ماند، تحلیلگران هشدار می دهند که این ممکن است آخرین ورشکستگی بانک در این دوره از آشفتگی نباشد.

تحلیلگران می گویند اولین فروپاشی بانک ریپابلیک نقاط ضعف سیستم بانکی ایالات متحده را نشان می دهد

سقوط اخیر اولین بانک ریپابلیک، دومین ورشکستگی بزرگ بانک در تاریخ ایالات متحده، زنگ خطر را برای تحلیلگران در مورد پیامدهای احتمالی که ممکن است بر اقتصاد این کشور داشته باشد به صدا درآورده است. در حالی که رئیس جمهور جو بایدن اطمینان داده است که سیستم بانکی ایمن است، برخی معتقدند چهارمین ورشکستگی بانک در یک سال ممکن است نشان دهد که سیستم بانکی ایالات متحده دارای ضعف های سیستمی است.

یک مدیر سرمایه گذاری ناشناس در یکی از بانک های پکن به گلوبال تایمز گفت که این سقوط جدید احتمالاً منجر به ورشکستگی بانک های بیشتری در بحران نقدینگی آینده خواهد شد. او بیان کرد:

این تصاحب نشان می‌دهد که مشکل از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌کردیم شدیدتر است، زیرا معتقد بودیم که بحران پس از کمک مالی قبلی کاهش یافته است.

جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان، بانکی که First Republic را در اختیار گرفت، اعلام کرد که معتقد است این “بخشی از بحران به پایان رسیده است.” با این حال، برخی از تحلیلگران آمریکایی بر خلاف این فکر می کنند.

توماس پیسکورسکی، استاد دانشکده بازرگانی کلمبیا، معتقد است که سایر بانک ها ممکن است در معرض خطر باشند. وی اعلام کرد:

با محاسبات ما نزدیک به 200 بانک دیگر ممکن است با شکست مواجه شوند که بسیاری از آنها کوچکتر هستند [than First Republic]. مسائل تمام نشده است

فدرال رزرو مقصر است

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این ورشکستگی های بانکی مربوط به سیاست های جنگ طلبانه فدرال رزرو ایالات متحده است که از سال گذشته به طور مداوم نرخ های بهره را افزایش داده است تا نرخ تورم را به 2 درصد کاهش دهد. پیسکورسکی در این باره توضیح داد:

صدها بانک وجود دارند که ارزش بازار فعلی دارایی‌هایشان کمتر از ارزش اسمی بدهی است [the crisis] عمدتا ناشی از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو است.

به گفته گائو لینگیون، از آکادمی علوم اجتماعی چین در پکن، این ممکن است باعث شود که دولت ایالات متحده با یک معضل حل نشدنی مواجه شود. ترشی باید نرخ‌های بهره را افزایش دهد تا نرخ‌های تورم را کاهش دهد، اما بر ارزش وام‌هایی که بانک‌ها در زمانی که همین نرخ‌ها پایین‌تر بودند، تأثیر می‌گذارد و خطر نکول آنها را افزایش می‌دهد. گائو هشدار داد که این به نوبه خود ممکن است به رکود اقتصادی آینده و سایر ورشکستگی‌های بانکی در کشورهای بیشتری کمک کند.

نظر شما درباره عواقب احتمالی سقوط بانک اول جمهوری چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، زیر آسمان / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.