تحلیلگران درباره خطرات نظارتی هشدار می دهند اگر روسیه بتواند از رمزارز برای فرار از تحریم ها استفاده کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] اگر روسیه از سیستم پرداخت سوئیفت منع شود، ممکن است به ارز دیجیتال روی بیاورد. تحلیلگران هشدار داده‌اند که اگر روسیه بتواند از رمزارز برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، «حمایت سیاسی در ایالات متحده از کریپتو کاهش می‌یابد و ریسک نظارتی افزایش می‌یابد». کریپتو در صورت استفاده روسیه برای فرار از تحریم ها

کد خبر : 171826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
تحلیلگران درباره خطرات نظارتی هشدار می دهند اگر روسیه بتواند از رمزارز برای فرار از تحریم ها استفاده کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

اگر روسیه از سیستم پرداخت سوئیفت منع شود، ممکن است به ارز دیجیتال روی بیاورد. تحلیلگران هشدار داده‌اند که اگر روسیه بتواند از رمزارز برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، «حمایت سیاسی در ایالات متحده از کریپتو کاهش می‌یابد و ریسک نظارتی افزایش می‌یابد».

کریپتو در صورت استفاده روسیه برای فرار از تحریم ها با خطرات نظارتی روبرو می شود

در بحبوحه صحبت های فزاینده درباره ممنوعیت روسیه از سیستم پرداخت بین بانکی جهانی سوئیفت پس از تهاجم این کشور به اوکراین، برخی از تحلیلگران هشدار داده اند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ممکن است برای فرار از تحریم ها به ارزهای دیجیتال روی بیاورد.

جارت سیبرگ، تحلیلگر گروه تحقیقاتی Cowen واشنگتن، جمعه گفت: «ما معتقدیم واشنگتن نگران است که روسیه از رمزارز برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کند. او اضافه کرد:

اگر روسیه بتواند از این طریق از رمزارز استفاده کند، ما معتقدیم که حمایت سیاسی در ایالات متحده از کریپتو کاهش خواهد یافت و ریسک نظارتی افزایش خواهد یافت.

سیبرگ معتقد است که از آنجایی که بیشتر تجارت جهانی هنوز به دلار انجام می شود، استفاده از رمزارز برای فرار از سوئیفت برای روسیه می تواند چالش برانگیز باشد.

او گفت: «پرداخت با بیت کوین نیاز به تبدیل به دلار دارد، که راهی برای ردیابی فعالیت‌ها فراهم می‌کند… این نیز به نفع کریپتو کار می‌کند.

با این حال، اگر روسیه نتواند از ارز دیجیتال برای دور زدن تحریم ها استفاده کند، تحلیلگران بر این باورند که می تواند دوام ارزهای دیجیتال را از نظر تنظیم کننده ها افزایش دهد.

سایبرگ توضیح داد که اگر صرافی های ارز دیجیتال به حفظ تحریم های ایالات متحده کمک کنند و اگر دولت بتواند فرارها را با استفاده از بلاک چین ردیابی کند، حمایت سیاسی از کریپتو افزایش خواهد یافت.

تحلیلگر Cowen با اشاره به اینکه «برای ارزهای دیجیتال، این می‌تواند بحرانی باشد که تعیین می‌کند دولت چگونه با استفاده از آن برای پرداخت‌ها و به‌عنوان ذخیره‌کننده ارزش رفتار می‌کند.»

فشار بر پلتفرم‌های معاملاتی و کیف پول‌ها خواهد بود… این فقط در ایالات متحده نیست. ما انتظار داریم که در بریتانیا، اتحادیه اروپا و متحدان غربی در آسیا نیز اعمال شود.

وزارت خزانه داری آمریکا دو صرافی رمزارز روسیه را در سال گذشته تحریم کرد. مشخص شد که Suex و Chatex تراکنش‌های مرتبط با حملات باج‌افزار و سایر فعالیت‌های غیرقانونی را پردازش کرده‌اند.

وزارت خزانه داری در گزارشی که سال گذشته منتشر شد، ارز دیجیتال را به عنوان یک تهدید بزرگ برای برنامه های تحریم شناسایی کرد. وزارت خزانه داری توضیح داد: «ما به این خطر توجه داریم که در صورت کنترل نشدن، این دارایی های دیجیتال و سیستم های پرداخت می تواند به اثربخشی تحریم های ما آسیب برساند.

برچسب ها در این داستان

فرار کریپتو از تحریم‌ها، تحریم‌های اتحادیه اروپا، دور زدن تحریم‌ها، تحریم‌های مالی، روسیه از سویفت ممنوع شد، روسیه در حال دور زدن تحریم‌ها، روسیه سویفت، کریپتو تحریم، ارز دیجیتال تحریمی، سوئیفت، تحریم‌های ایالات متحده

آیا فکر می کنید روسیه برای فرار از SWIFT و سایر تحریم ها به ارزهای دیجیتال روی خواهد آورد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.