تحقیقات Alameda به دنبال 446 میلیون دلار بابت “انتقالات ترجیحی” ادعایی به Voyager Digital – Bitcoin News

روز دوشنبه، Alameda Research Ltd. شکایتی قانونی علیه Voyager Digital LLC و HTC Trading Inc در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده ارائه کرد. این شکایت ادعا می‌کند که متهمان دارایی‌های ترجیحی را از Alameda Research دریافت کرده‌اند و شاکیان به دنبال بازپس گیری حدود 445.8 میلیون دلار از Voyager و HTC هستند. نبرد حقوقی بر سر

کد خبر : 314021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تحقیقات Alameda به دنبال 446 میلیون دلار بابت “انتقالات ترجیحی” ادعایی به Voyager Digital – Bitcoin News


روز دوشنبه، Alameda Research Ltd. شکایتی قانونی علیه Voyager Digital LLC و HTC Trading Inc در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده ارائه کرد. این شکایت ادعا می‌کند که متهمان دارایی‌های ترجیحی را از Alameda Research دریافت کرده‌اند و شاکیان به دنبال بازپس گیری حدود 445.8 میلیون دلار از Voyager و HTC هستند.

نبرد حقوقی بر سر نقل و انتقال دارایی های رمزنگاری که گزارش شده توسط Alameda Research انجام شده است

یک شکایت جدید در روند ورشکستگی FTX نشان می‌دهد که Alameda Research، شرکت بازرگانی کمی منحل‌شده ایجاد شده توسط Sam Bankman-Fried (SBF)، به دنبال نزدیک به 446 میلیون دلار از صرافی ورشکسته Voyager Digital و HTC Trading است. وکلای Alameda ادعا می کنند که این شرکت پس از درخواست Voyager برای حمایت از ورشکستگی در ماه ژوئیه، وام های معوقه را پرداخت کرد. این شکایت همچنین ادعا می کند که نقل و انتقالات به عنوان یک اولویت اداری تحت بخش های 503 و 507 قانون ورشکستگی ایالات متحده قابل بازیابی است.

جزئیات بایگانی: “فروپاشی Alameda و شرکت های وابسته به آن در میان ادعاهایی مبنی بر اینکه Alameda مخفیانه میلیاردها دارایی FTX- Exchange را قرض گرفته است، به طور گسترده ای شناخته شده است.” نقش وویجر و دیگر «وام دهندگان» ارزهای دیجیتال که آگاهانه یا بی پروا از آلامدا حمایت مالی کردند و به این سوء رفتار ادعایی دامن زدند، تا حد زیادی در توجه (موجه) به سوء رفتار ادعایی آلامدا و رهبری سابق آن که اکنون متهم شده است، گم شده است. این شکایت می افزاید.

هنگامی که وویجر در ماه ژوئیه درخواست حمایت از ورشکستگی داد، به یک وام به ارزش صدها میلیون از Three Arrows Capital اشاره کرد. پس از ورشکستگی وویجر، سام بانکمن-فرید و FTX ادعا کردند که می توانند نقدینگی اولیه را به مشتریان وویجر دیجیتال در جریان رسیدگی ارائه دهند. سپس آنها برنامه های خرید وویجر و دارایی های آن را به مبلغ 1.4 میلیارد دلار شرح دادند. بلافاصله پس از آن، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (TSSB) با پیشنهاد FTX مخالفت کرد و اظهار داشت که کمیسیونر اوراق بهادار ایالتی باید “تعیین کند که آیا FTX US با قانون مطابقت دارد یا خیر.”

وکلای Alameda در پرونده می گویند که پس از پرداخت دارایی های رمزنگاری شده توسط شرکت وویجر، «نتوانسته است تعیین کند که آیا [Voyager] دارای حق حبس یا منافع امنیتی معتبر و مؤثر است.» وکلای شاکیان نقل و انتقالات را «انتقال ترجیحی» می‌دانند که «قابل اجتناب» بود. آلامدا اصرار دارد که مستحق پرداخت برای این نقل و انتقالات است که می گوید “به یا به نفع یک یا چند متهم انجام شده است.”

برچسب ها در این داستان

1.4 میلیارد دلار، Alameda Research، تقریباً 445.8 میلیون دلار، دارایی‌ها، قابل اجتناب، حفاظت از ورشکستگی، مزایا، پیشنهاد، انطباق، دارایی‌های رمزنگاری، مشتریان، متهمان، شرکت بازرگانی کمی از بین رفته، نقدینگی اولیه، حق حبس مؤثر، صرافی، روند ورشکستگی FTX، تجارت HTC، قانون، وکلا، شکایت حقوقی، نکول وام، وام های معوق، پرداخت، نقل و انتقالات ترجیحی، رسیدگی، اموال، خرید، بازیابی، سام بنکمن-فرید، سود امنیتی، کمیسر اوراق بهادار ایالتی، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس، سه آرو کپیتال، دادگاه ورشکستگی ایالات متحده ، معتبر، وویجر دیجیتال

نظر شما در مورد شکایت Alameda Research علیه Voyager Digital و HTC Trading چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.