تحقیقات Alameda از سرمایه‌گذاری‌های Grayscale شکایت می‌کند که به دنبال باز کردن میلیاردها ارزش برای سهامداران هستند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بدهکاران FTX و شرکت وابسته به Alameda Research Ltd. شکایتی را علیه Grayscale Investments تنظیم کرده اند و به دنبال تسکین دستوری برای باز کردن ارزش 9 میلیارد دلاری برای سهامداران Grayscale Bitcoin و Ethereum Trusts هستند. بدهکاران ادعا می کنند که “Grayscale بیش از 1.3 میلیارد دلار هزینه های مدیریتی گزاف را با

کد خبر : 330452
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تحقیقات Alameda از سرمایه‌گذاری‌های Grayscale شکایت می‌کند که به دنبال باز کردن میلیاردها ارزش برای سهامداران هستند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بدهکاران FTX و شرکت وابسته به Alameda Research Ltd. شکایتی را علیه Grayscale Investments تنظیم کرده اند و به دنبال تسکین دستوری برای باز کردن ارزش 9 میلیارد دلاری برای سهامداران Grayscale Bitcoin و Ethereum Trusts هستند. بدهکاران ادعا می کنند که “Grayscale بیش از 1.3 میلیارد دلار هزینه های مدیریتی گزاف را با نقض قراردادهای اعتماد استخراج کرده است.”

بدهکاران FTX Grayscale را به هزینه های گزاف مدیریت و نقض قراردادهای اعتماد متهم می کنند

در یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در 6 مارس 2023، بدهکاران FTX و Alameda Research، شرکت بازرگانی کمی که اکنون منحل شده است، اعلام کردند که Alameda از مدیر صندوق ارز دیجیتال Grayscale Investments شکایت کرده است. Alameda به دنبال تسکین دستوری است تا امکان بازخرید و کاهش هزینه های مرتبط با بیت کوین Grayscale و Ethereum Trusts را فراهم کند. بدهکاران ادعا می کنند که Grayscale و تیم مدیریت آن همچنان به “نقض قراردادهای اعتماد و وظایف امانتداری” ادامه می دهند.

آلامدا همچنین استدلال می کند که ممنوعیت بازخرید خود تحمیلی Grayscale از “تحقق ارزش تقریباً 9 میلیارد دلاری” جلوگیری می کند. مدیر عامل و مدیر ارشد بازسازی این شرکت، جان جی. ری III، بیانیه‌ای در رابطه با شکایت علیه Grayscale صادر کرد و گفت: “ما به استفاده از هر ابزاری که بتوانیم برای به حداکثر رساندن بازیابی برای مشتریان و طلبکاران FTX ادامه خواهیم داد.” افسر بازسازی بدهکاران FTX اضافه کرد:

هدف ما باز کردن قفل ارزشی است که معتقدیم در حال حاضر توسط خود معامله گری و ممنوعیت بازخرید نادرست Grayscale سرکوب شده است. مشتریان و طلبکاران FTX از بازیابی های اضافی، همراه با سایر سرمایه گذاران Grayscale Trust که از اقدامات Grayscale آسیب می بینند، بهره مند خواهند شد.

شکایت علیه Grayscale به دنبال شکایت Alameda علیه Voyager Digital در پایان ژانویه 2023 است. در این شکایت ادعا شد که Voyager انتقال ترجیحی دارایی را از Alameda Research دریافت کرده است و شرکت به دنبال بازپس گیری حدود 445.8 میلیون دلار از نهاد ورشکسته بوده است. وویجر موافقت کرد که 445 میلیون دلار را برای پرداخت آلامدا کنار بگذارد و هر دو طرف موافقت کردند که در میانجیگری غیر الزام آور شرکت کنند.

بیانیه مطبوعاتی بدهکاران FTX ادعا می کند که برای سال ها، Grayscale “پشت بهانه های ساختگی” پنهان شده است تا از بازخرید سهام سهامداران جلوگیری کند. همچنین اشاره کرد که بیت کوین تراست (GBTC) 50 درصد زیر ارزش خالص دارایی (NAV) معامله می شود. آمار GBTC در روز سه شنبه 42.11 درصد تخفیف فعلی را به NAV نشان می دهد.

شکایت علیه Grayscale نتیجه می‌گیرد: «اگر Grayscale کارمزدهای خود را کاهش دهد و مانع از بازخرید نامناسب شود، ارزش سهام بدهکاران FTX حداقل 550 میلیون دلار خواهد بود که تقریباً 90 درصد بیشتر از ارزش فعلی سهام بدهکاران FTX امروز است».

برچسب ها در این داستان

تحقیقات Alameda، ورشکستگی، بیت کوین، بهانه های ساختگی، طلبکاران، ارز دیجیتال، ارز دیجیتال، تخفیف، اتریوم، کارمزد، وظایف امانتداری، ftx، مشتریان FTX، سرمایه گذاری در مقیاس خاکستری، بازخرید نامناسب، معافیت اجباری، شکایت حقوقی، هزینه های مدیریت، ارزش خالص دارایی، میانجیگری غیر الزام آور، نقل و انتقالات ترجیحی، دارایی، بازیابی، ممنوعیت بازخرید، معامله شخصی، سهامداران، اعتمادها، ارزش، وویجر دیجیتال

به نظر شما نتیجه شکایت علیه Grayscale Investments چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.