تحقیقات نشان می‌دهد که صرافی‌های متمرکز امسال بیشترین بازدید را از آمریکایی‌ها، کره‌ای‌ها و روس‌ها داشته‌اند – Exchanges Bitcoin News

[ad_1] طبق یک مطالعه جدید، ساکنان ایالات متحده، کره جنوبی و فدراسیون روسیه بیشترین استفاده کنندگان از صرافی های متمرکز در سال جاری بوده اند. این یافته پس از سقوط تماشایی FTX، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های این چنینی، در بحبوحه مقررات سخت‌گیرانه و کاربران جدید کمتر صورت گرفت. آمریکا از نظر تعداد کاربران CEX پیشتاز

کد خبر : 292755
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تحقیقات نشان می‌دهد که صرافی‌های متمرکز امسال بیشترین بازدید را از آمریکایی‌ها، کره‌ای‌ها و روس‌ها داشته‌اند – Exchanges Bitcoin News

[ad_1]

طبق یک مطالعه جدید، ساکنان ایالات متحده، کره جنوبی و فدراسیون روسیه بیشترین استفاده کنندگان از صرافی های متمرکز در سال جاری بوده اند. این یافته پس از سقوط تماشایی FTX، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های این چنینی، در بحبوحه مقررات سخت‌گیرانه و کاربران جدید کمتر صورت گرفت.

آمریکا از نظر تعداد کاربران CEX پیشتاز است، ترکیه و ژاپن نیز از نظر ترافیک در صدر قرار دارند.

بر اساس گزارش سالانه 2022-2023 “نمای کلی و روند صنعت کریپتو جهانی” که توسط Huobi Research تهیه شده است، ایالات متحده، کره جنوبی و روسیه روی هم 22 درصد از کل بازدیدها از صرافی های متمرکز (CEX) برای ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهند. این برآورد بر اساس داده های 100 CEX برتر در مورد کاربران فعال، عمق معاملات، حجم معاملات و قابلیت اطمینان است.

با سهمی بیش از 9 درصد، ایالات متحده از نظر تعداد مطلق کاربران کریپتو که ترافیک CEX تولید می‌کنند، پیشرو است. کره جنوبی، روسیه، ترکیه و ژاپن به ترتیب با 7.4 درصد، 6.1 درصد، 5.6 درصد و 3.8 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

 تحقیقات نشان می دهد که صرافی های متمرکز امسال بیشترین بازدید را از آمریکایی ها، کره ای ها و روس ها داشته است

محرک‌ها در هر مورد متفاوت است – از بیکاری بالا و قیمت مسکن که جوانان در کره جنوبی و ژاپن را به سمت سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال سوق می‌دهد، تا تحریم‌های غرب برای روس‌ها و تورم شدید برای ترک‌ها.

نویسندگان اصرار دارند که «صرافی‌های متمرکز در بازار ارزهای دیجیتال حیاتی هستند. این صرافی‌ها معمولاً کاربر پسند هستند و بسیاری از مبتدیان کریپتو با آنها شروع می‌کنند.» آنها همچنین اشاره می کنند که بیشتر کاربران و نقدینگی در بازار کریپتو در صرافی های متمرکز تجمیع شده اند.

با این حال، این یافته ها پس از سقوط FTX، یکی از بزرگترین CEX ها که در 11 نوامبر در بحبوحه مشکلات نقدینگی درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد، به دست آمد. محققان آن را «حادثه سال از زمان ورود به بازار نزولی کنونی» نامیده‌اند و خاطرنشان می‌کنند که این بخشی از مجموعه‌ای است که شامل فروپاشی Terra و ورشکستگی 3AC نیز می‌شود.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که اندازه کلی بازار CEX در سال 2022 در مقایسه با سال قبل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد 24 درصد کاهش یافت. در این گزارش توضیح داده شده است: «شرایط تاریک مداوم بازار و کاهش ارزش دارایی‌ها هر دو کاربران موجود را افسرده می‌کنند. در همان زمان، رشد کاربران جدید از 194 میلیون در سال 2021 به 25 میلیون کاهش یافت.

مقررات مربوط به مبادلات متمرکز در حوزه های قضایی کلیدی در سراسر جهان سخت تر می شود

Huobi Research همچنین خاطرنشان می‌کند که مقررات مربوط به صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال پس از ورشکستگی FTX، از جمله برای فعالیت‌های زنجیره‌ای، در سطح جهانی سخت‌تر می‌شوند و تنظیم‌کننده‌ها ممکن است CEX را ملزم به انتشار اثبات وجوه کنند یا از آنها بخواهند مقداری از وجوه را در ذخیره نگه دارند.

 تحقیقات نشان می دهد که صرافی های متمرکز امسال بیشترین بازدید را از آمریکایی ها، کره ای ها و روس ها داشته است

در سال جاری، بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، یک فرمان اجرایی برای تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال امضا کرد، اتحادیه اروپا قانون بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) خود را تصویب کرد، روسیه در تلاش است چارچوب قانونی خود را برای رمزارزها گسترش دهد، و کره جنوبی هشت قانون مرتبط را تصویب کرد. .

در مقابل این پس‌زمینه، امور مالی غیرمتمرکز (defi) به یکی از بازارهای رمزنگاری با رشد سرسام‌آور تبدیل شده است، نکته برجسته نویسنده. علیرغم یک سری حوادث نامطلوب در آن بخش نیز، کاربران با تجربه تر defi نسبت به بازیابی و ارزش بلندمدت defi مطمئن هستند.

ایالات متحده با تقریباً 32 درصد ترافیک، بیشترین سهم را در این بخش دارد. برزیل با کمی بیش از 5 درصد در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن چندین کشور توسعه یافته بر خلاف بازار CEX، یعنی بریتانیا، فرانسه، کانادا و آلمان که شاهد ترافیک قابل توجهی هستند، قرار دارند.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی، صرافی متمرکز، صرافی های متمرکز، CEX، سقوط، کریپتو، صرافی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، صرافی، مبادلات، ftx، تحقیقات Huobi، مقررات، گزارش، تحقیق، مطالعه، ترافیک، کاربران

آیا فکر می کنید صرافی های متمرکز همچنان نقش کلیدی را به عنوان نقاط ورود به فضای رمزنگاری برای کاربران مبتدی ایفا می کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Creativan / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.