تحقق نیمی از رشد اقتصادی هدف‌گذاری‌شده صنعت گردشگری در سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بیش از ۵۰ درصد رشد اقتصادی پیش‌بینی‌شده اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه‌های میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی محقق شد. امیر کرم‌زاده ۱۴آذرماه در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان، میزان سهم بخش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در رشد اقتصادی

کد خبر : 289911
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تحقق نیمی از رشد اقتصادی هدف‌گذاری‌شده صنعت گردشگری در سمنان



ایسنا/سمنان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بیش از ۵۰ درصد رشد اقتصادی پیش‌بینی‌شده اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه‌های میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی محقق شد.

امیر کرم‌زاده ۱۴آذرماه در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان، میزان سهم بخش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در رشد اقتصادی استان را ۶.۷۴ درصد اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون نیمی از این رشد محقق شده و در حال نهایی شدن است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: آموزش، توسعه بازاریابی، معرفی استان، افزایش تأسیسات گردشگری و ایجاد اشتغال نقش مؤثری در رشد و رونق گردشگری استان دارد.

کرم زاده شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها، برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و … را از برنامه‌های این اداره‌کل اعلام کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ایجاد نشاط اجتماعی تأثیرگذار است.

استاندار سمنان نیز گفت: فرصت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان در نمایشگاه محصولات و صنایع‌دستی با حضور ۱۲ استان معرفی شد که اقدامی بسیار ارزشمند بود.

سید محمدرضا هاشمی بابیان اینکه استان سمنان از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است، افزود: از فرصت تردد و حضور سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در استان سمنان باید برای تحقق رونق و رشد اقتصادی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

استاندار سمنان یکی از فرصت‌های اثرگذار بر رشد اقتصادی را گردشگری و صنایع‌دستی دانست، گفت: توجه به امر گردشگری برای تحقق رونق اقتصادی در سطح استان مدنظر قرار دارد.

 هاشمی افزود: در حوزه صنایع‌دستی و تقویت و حمایت از این هنر در سطح استان نیز لازم‌ است تا حمایت ویژه از این قشر با تأکید بر تسهیل در امر فروش محصولات در دستور کار باشد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.