تحصیل روانشناسی در خارج از کشور آینده‌ی روشنی را برایتان رقم می‌زند/مشاوره مهاجرت.

[ad_1] امروزه دانشجویان بسیاری داوطلب تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستند. علم روانشناسی یا سایکولوژی علم مطالعه رفتارها، فرآیندهای تغییرات ذهنی و تاثیرات آن بر روح و روان انسان است. این حوزه‌ی مهم دانشگاهی از جمله موارد مهم و تأثیرگذار در روحیه و شادی دسته جمعی یک جامعه است که از شاخه‌های علوم اجتماعی

کد خبر : 89935
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۳۶
تحصیل روانشناسی در خارج از کشور آینده‌ی روشنی را برایتان رقم می‌زند/مشاوره مهاجرت.

[ad_1]

امروزه دانشجویان بسیاری داوطلب تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستند. علم روانشناسی یا سایکولوژی علم مطالعه رفتارها، فرآیندهای تغییرات ذهنی و تاثیرات آن بر روح و روان انسان است. این حوزه‌ی مهم دانشگاهی از جمله موارد مهم و تأثیرگذار در روحیه و شادی دسته جمعی یک جامعه است که از شاخه‌های علوم اجتماعی نیز به ‌شمار می‌آید. روانشناسان افراد مهمی در جامعه محسوب می‌شوند که اغلب به ‌صورت مسکوت دانشمندان روح یا فرشتگان نجات افراد بسیار زیادی هستند. آنها می‌توانند با شناخت رفتارها یا روحیات انسان‌ها، در جهت رفع مشکلات روحی و روانی به ‌آنها کمک کرده و برای بهبود و بالا بردن سطح کیفیت زندگی انسان‌های جامعه تاثیرات فراوانی بگذارند. روانشناسان می‌توانند با تاثیرات روحی و روانی و بیولوژیکی رفتارشناسی نمایند و اغلب در جهت درمان مشکلات روحی، ذهنی و روانی به افراد کمک کنند. این گروه از افراد می‌توانند در حوزه‌های بسیار زیادی از جمله رفتار اجتماعی، شناخت سلامت روان، و سایر موارد به ‌فعالیت بپردازند. اغلب دانشگاه‌ها دو شاخه‌ی اصلی روانشناسی تجربی و روانشناسی بالینی را در سیستم کاری و تحصیلی خود گنجانده‌اند. رشته روانشناسی نه تنها یک شغل به ‌حساب می‌آید، بلکه به‌ عنوان یک فعالیت بشری می‌تواند تاثیرات زیادی در زندگی افراد و حتی اجتماعی بزرگ‌تر نیز داشته باشد.

 

تحصیل در رشته‌ی روانشناسی

تحصیل در رشته‌ی روانشناسی

شرایط ادامه تحصیل روانشناسی در خارج از کشور

 همانطور که می‌دانید افراد بسیاری علاقمند به ‌ادامه تحصیل در رشته روانشناسی در خارج از کشور هستند. امروزه دانشگاه‌های بسیار بزرگ دنیا در جهت تحصیل روانشناسی در خارج از کشور می‌توانند مقصد دانشجویان ایرانی قرار بگیرند. بدیهی است هر دانشگاهی برای پذیرش دانشجو از نقاط مختلف جهان می‌تواند، شرایط مختلفی را برای جذب دانشجوهایش در این رشته‌ی محبوب داشته باشد. اما به ‌طور کلی یک دانشجوی موفق رشته روانشناسی باید دارای اطلاعات و مهارت‌هایی در زمینه‌ی علوم انسانی و علوم رفتاری، علوم ریاضی و ایجاد ارتباط باشد. گرایش‌های مختلف و متنوعی در این رشته وجود دارند که از جمله‌ی آنها می‌توان به ‌روانشناسی بالینی، روانشناسی و اعصاب و روان شناسی و جرم شناسی اشاره کرد.

 

تحصیل روانشناسی

تحصیل روانشناسی

بهترین کشورهای دنیا برای ادامه تحصیل روانشناسی در خارج از کشور

 می‌دانیم که رشته‌ی روانشناسی و تحصیل روانشناسی در خارج از کشور در میان دانشجویان ایرانی بسیار محبوب شده است. اما با این اوصاف باید بدانید که چند کشور مهم در دنیا وجود دارند که امروزه مهد رشته‌ی روانشناسی هستند. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به ‌کشورآلمان، کشور روسیه، کشور اتریش و همینطور کشور کانادا اشاره کرد.

 فهرست زیر به ‌صورت دقیق شاخه‌های پایه و شاخه‌های کاربردی رشته‌ی روانشناسی را معرفی می‌کند.

 شاخه‌های پایه

 روانشناسی علوم اعصاب رفتاری

 روانشناسی شناختی

 روان‌شناسی مقایسه‌ای

 روانشناسی فردی

 روانشناسی تکاملی

 روانشناسی آزمایشی

 روانشناسی شخصیت

 روانشناسی مثبت گرایی

 نوروسایکولوژی

 روانشناسی بیولوژیک

 روانشناسی ژنتیک رفتاری

 روانشناسی رفتارهای غیرطبیعی

 روانشناسی ریاضیاتی

 روانشناسی اجتماعی

 شاخه‌های کاربردی

روانشناسی بالینی

 روانشناسی نظامی

 روانشناسی جامعه

 روانشناسی ورزشی

 روانشناسی رفتار مصرف کننده

 روانشناسی مدرسه

 روانشناسی مشاوره

 روانشناسی دینی

 روانشناسی تربیتی

 روانشناسی سیاسی

 روانشناسی محیطی

 روانشناسی آرگونومی

 روانشناسی جنایی

 روانشناسی سیاست مدیریتی

 روان‌شناسی بهداشت شغلی

 روانشناسی صنعت و سازمان

 روانشناسی پزشکی قانونی

 روانشناسی جنایی

 روانشناسی سلامت

 حال که توانستیم پیش زمینه‌ی کوتاهی در مورد رشته روانشناسی، تحصیل روانشناسی در خارج از کشور  و اهمیت این رشته‌ی کاربردی و مهم به ‌شما ارائه دهیم، هم اکنون وقت آن است که به ‌معرفی کشورهای مناسب برای تحصیل روانشناسی در خارج از کشور بپردازیم. به ‌یاد داشته باشید که تعداد کشورهایی که ما به ‌شما معرفی می‌کنیم محدود است، با این وجود ما سعی کرده‌ایم مناسب‌ترین و بهترین کشورها با منطقی‌ترین قیمت‌ها و همین‌طور امنیت بالا و آینده‌ی شغلی مناسب را انتخاب نموده و به شما معرفی کنیم. اما همیشه این شما هستید که با توجه به‌ شرایط و خواسته‌های خودتان تصمیم نهایی را خواهید گرفت. پیشنهاد اصلی ما به ‌شما این است که قبل از هر گونه اقدامی شرایط دانشگاه مورد نظر را سنجیده و از نظر مالی و همینطور آینده شغلی که انتظارش را دارید، با خودتان روراست باشید.

بهترین کشورها برای تحصیل در رشته روانشناسی

 تحصیل روانشناسی در کشور آلمان

تحصیل روانشناسی در آلمان

برای  ادامه‌ی تحصیل در کشور آلمان و به خصوص در رشته‌ی روانشناسی شما باید تسلط کافی به ‌زبان آلمانی داشته باشید. داشتن مدرک معتبر زبان آلمانی یکی از ضروریات اولیه‌ی قبولی درخواست پذیرش شما در کشور آلمان خواهد بود. نکته‌ی قابل توجهی که باید در مورد مسئله‌ی ادامه تحصیل در کشور آلمان بگوییم، این است که شما می‌توانید با داشتن مدرک دانشگاه آزاد هم وارد دانشگاه‌های معتبر کشور آلمان شوید. مخصوصاً رشته روانشناسی از جمله رشته‌هایی است که دانشگاه‌هی معتبر آلمان از پذیرفتن دانشجویان دانشگاه آزاد در آن هم می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

 به ‌یاد داشته باشید که کشور آلمان نه تنها یکی از کشورهای مهم در زمینه‌ی ادامه تحصیل در رشته روانشناسی است، بلکه مهد علم جامعه شناسی نیز به شمار می‌آید. مردم کشور آلمان به‌ رشته‌ی روانشناسی و افراد روانشناس احترام ویژه‌ای قائلند و علم روانشناسی در میان مردم آلمان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

از نکات مهم دیگر درباره‌ی ادامه‌ی تحصیل رشته‌ی روانشناسی در کشور آلمان این است که باید توجه داشته باشید افرادی که فقط توانسته باشند دوره‌ی کارشناسی ارشد را در آلمان سپری کنند، بلافاصله نمی‌توانند وارد بازار کار شوند. بلکه شما باید بتوانید دوره‌های مناسب آموزشی و عملی مربوط به این رشته را در فضای قابل قبول گذرانده یا از تجربه‌ی کاری مناسب و قابل قبول برای دولت آلمان برخوردار شوید تا بتوانید در ادامه به عنوان یک روانشناس مشغول به کار شوید.

 به طور معمول شما به ‌عنوان یک دانشجو باید دوره‌ی تئوری به مدت ۶۰۰ ساعت را سپری کرده و ۱۸۰۰ ساعت تمرین عملی داشته باشید. از طرفی ۱۲۰ ساعت برای رشد شخصیت خود و ۶۰۰ ساعت کار با بیمار سرپایی و ۱۵۰ ساعت سوپرویژن را باید سپری کنید. اگر می‌خواهید بعد از اتمام تحصیل روانشناسی در کشور آلمان، ساکن این کشور شده و به‌ کار و فعالیت بپردازید، باید بدانید که شما ملزم هستید هزینه‌هایی را برای کسب پروانه‌ی دفتر شخصی بپردازید. شاید در ابتدای امر شما مجبور به ‌پرداخت هزینه و سپری کردن ساعت‌های زیاد و دوران سختی باشید و حتی در طول دوره روان درمانگری و دوره‌های آموزشی و تمرینی خود از دریافت حقوق محروم باشید، اما بعد از اتمام موفقیت آمیز این دوره‌ها شما می‌توانید با درآمد قابل قبولی به ‌ارائه‌ی خدمات روانشناسی به ‌بیماران و مراجعه کننده‌گان خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: هزینه تحصیل در آلمان

 تحصیل روانشناسی در کشور روسیه

تحصیل در رشته روانشناسی در روسیه

 یکی از روش‌های خوب مهاجرت به ‌کشور روسیه ادامه تحصیل در رشته‌ی روانشناسی و اخذ مدرک روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد آن است. برای ورود به ‌رشته‌های روانشناسی، شما ابتدا با معرفی دوره‌ها و شناخت عناوین مرتبط با روانشناسی شروع خواهید کرد. به ‌یاد داشته باشید برای موفقیت در اخذ پذیرش در این رشته و در این کشور، شما باید دوره‌های بسیار زیادی را طی کنید و اطلاعات اولیه‌ی قابل قبولی را کسب کرده باشید. دوره‌هایی مانند کشف و شناخت، سلامت ذهنی، شناخت رفتارهای کودک، شناخت علوم بنیادی و سایر موارد از جمله‌ی این دوره‌ها هستند.

 بعد از سپری کردن دوره‌های اولیه‌ی تحصیلی، شما به ‌کسب دانش و تخصص خواهید پرداخت، که شامل شناخت فرآیندهای مغز و اعصاب، روان شناسی گروهی، روانشناسی افراد استثنایی، مطالعه‌ی جرم شناسی، روانشناسی افراد قربانی سوء استفاده، شناخت آسیب‌های روحی و روانی، روانشناسی افراد سالمند و روانشناسی کودک است.

 اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی در کشور روسیه می‌تواند شامل دوره‌های ما بین ۳ تا ۴ سال را به خود اختصاص دهد. شما بعد از پایان دوره، باید تجارب قابل قبولی را کسب کرده و بتوانید به عنوان یک روانشناس به ‌درمان بپردازید تا زودتر تجربه‌ی لازم را کسب کنید. فراموش نکنید داشتن تجربه و تمرین قبل از شروع به‌ شغل اصلی، می‌تواند موقعیت شغلی آینده شما را تضمین کرده و شما را تبدیل به ‌یک روانشناس معروف و محبوب با درآمد قابل قبول کند.

 خوشبختانه شما در این رشته با گزینه‌های بسیار زیاد و گرایش‌های مختلفی مواجه هستید و می‌توانید با ‌توجه به ‌علاقمندی خود در دوره‌هایی مانند کار کردن با کودکان، بزرگسالان، افرادی که تازه مادر شده‌اند، افرادی که دچار دشواری‌های یادگیری هستند، مربی‌گری کار کردن در خانه‌ی سالمندان یا مراقبت از افراد ویژه و خاص، گفتار درمانی، کار با استعدادهای متفاوت و غیره اقدام کنید.

روانشناسی کودک

 

 خوشبختانه کشور روسیه امکانات زیادی را برای تحصیل روانشناسی در خارج از کشور برای دانشجویان ایرانی فراهم کرده است. از جمله دوره‌‌های جالب و متفاوتی که شما با تحصیل در کشور روسیه می‌توانید از آنها بهره‌‌مند شوید عبارت هستند از:

 روانشناسی بالینی : این گرایش شامل تحقیق، تفحص و مطالعه میزان عملکرد ذهن، دوره‌های افسردگی و تندرستی افراد سالمند، کار با کودک، و غیره است. شما می‌توانید در این حیطه‌ها به ‌فعالیت‌های جالب بسیار زیادی دست بزنید. برای مثال شما می‌توانید روی افرادی کار کنید که می‌خواهند در مصاحبه‌های بزرگ شرکت کنند یا مشاهداتی انجام دهند. یا حتی می‌توانید با گرفتن انواع تست‌های روانشناسی و ارزیابی میزان افسردگی افراد به ‌ارتباط این مشکلات با زندگی کنونی آنها بپردازید، یا با شناخت مشکلات موجود در روح و روان‌شان با آنها ارتباط برقرار کرده و به‌ آنها کمک کنید تا بتوانند کیفیت بهتری به ‌زندگی‌شان بدهند. به ‌عنوان یک روانشناس بالینی شما می‌توانید با گروه‌های مختلفی از جمله گروه‌های سلامت و روان، مراقبت‌های اجتماعی، مراقبت‌های خصوصی، بهبود روش‌های درمانی، مشاوره‌های مختلف یا دیگر درمان‌ها در ارتباط باشید تا از این طریق به کسب تجربه و یادگیری بپردازید.

 روانشناسی مغز و اعصاب: این نوع گرایش در میان دانشجویان مشغول تحصیل در کشور روسیه از محبوبیت خاصی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید گرایش روانشناسی مغز و اعصاب مربوط به‌ فعالیت مغز و میزان ارتباط آن با فرآیندهای روانشناسی و رفتاری است. اغلب دانشجویان این رشته به ‌شناخت انواع مسائل و مشکلات مربوط به مغز و اعصاب و بیماری‌هایی مانند صدمات مغزی، آسیب‌های مغزی، سکته‌های مغزی، تومورهای مغزی و بیماری‌های ذهنی که در اثر سوء مصرف داروهای سمی یا آسیب ‌رسان ‌به ‌بدن است، می‌پردازند.

 روانشناسی آموزشی: گرایش مهمی از روانشناسی است که به‌ ارزیابی آموخته‌‌های شما، شناخت اضطراب‌ها و استرس‌های اجتماعی و احساسی، شناخت استراتژی‌های روانی و ارائه راه حل‌های مهم و کاربردی برای این مشکلات می‌پردازد. شما به ‌عنوان یک دانشجو با گرایش تحصیلی روانشناسی آموزشی می‌توانید به ‌روانشناسی مرتبط با تحقیق و مشاوره و برقراری ارتباط با کودکان، والدین و متصدیان آموزشی بپردازید.

 روانشناسی جرم شناسی: از سایر گرایشات ارائه شده در دانشگاه‌های روسیه می‌توان به ‌گرایش روانشناسی جرم شناسی پرداخت. همانطور که می‌دانید این رشته و این گرایش به ‌چگونگی روانشناسی افراد مجرم و شناخت جرم آنها و علت یابی این نوع رفتارها می‌پردازد. شما با تحصیل در این رشته می‌توانید به ‌ارزیابی ریسک‌ها، شناخت رفتار و خصوصیات زندانیان، و چگونگی درمان و بهبود آنها و همینطور تجزیه و تحلیل سلامت ذهنی این دسته از افراد بپردازید. هم‌چنین شما می‌توانید در آینده همکار خوبی برای اداره‌ی پلیس، زندان‌ها، خدمات اجتماعی و بخش‌های مربوط به ‌سلامت و درمان شوید. همین‌طور روانشناسان جرم شناسی در دادگاه‌ها می‌توانند بسیار موثر باشند. از جمله افرادی که می‌توانند به ‌گرفتن حضانت فرزندان در دعوای زن و شوهری و طلاق کمک کنند، روانشناسان با گرایش‌های روانشناسی جرم شناسی هستند.

تحصیل روانشناسی در کشور کانادا

تحصیل روانشناسی در کانادا

 

شاید یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان و محبو‌ب‌ترین رشته‌ها برای انتخاب یک دانشجوی بین المللی می‌تواند ادامه تحصیل روانشناسی در کشور کانادا باشد. برای تحصیل رشته‌ی روانشناسی در کانادا حتماً لازم نیست وارد دانشگاه شوید. بلکه کالج‌ها و دانشکده‌های دیگری هم وجود دارند که به ‌ارائه‌ی مدارک و دوره‌های مختلف در زمینه و گرایش‌های مختلف روانشناسی می‌پردازند. اغلب دانشجویانی که داوطلب ادامه‌ی تحصیل در کانادا و رشته‌ی روانشناسی هستند، باید بدانند که تمامی مدارک قبلی آنها برای ادامه تحصیل در مقطع فعلی‌شان مورد نیاز دانشگاه است. همچنین دانشگاه‌های کشور کانادا از شما پیشینه‌ی قوی ریاضیات و تسلط کافی به زبان انگلیسی را خواهند خواست. شما باید حداقل رتبه‌ی قابل قبول را در هنگام تحصیل در روانشناسی به‌ خود اختصاص دهید، تا بتوانید یک روانشناس موفق و فارغ التحصیل با آینده‌ای روشن از دانشگاه‌های کانادا محسوب شوید. کشور کانادا انواع گرایش‌ها و انواع مقاطع تحصیلی در رشته‌ی روانشناسی را برگزار می‌کند. تخصص‌هایی که در کشور کانادا به‌ شما ارائه خواهند شد، عبارت هستند از: روانشناسی سازمانی و صنعتی، روانشناسی تجربی، روانشناسی تکاملی، روانشناسی کودک، نوروسایکولوژی، روانشناسی غذایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی مشاوره آموزشی، روانشناسی تجربی و سایر موارد. شما برای اتمام دوره‌ی دکترای خود نیاز به ‌گذراندن دوره‌ی کارورزی نیز دارید.

در زیر فهرستی از دانشگاه‌های برتر کانادا در رشته‌ی روانشناسی را ارائه می‌کنیم. بدیهی است هر دانشگاه علاوه بر داشتن پیش زمینه‌های مشترک می‌تواند از شما مواردی را به ‌عنوان شروط لازم برای پذیرش درخواست کند. پیشنهاد ما به ‌شما این است که قبل از انتخاب و قبل از اقدام به ‌ثبت نام از شرایط ویژه‌ی هر دانشگاه اطلاع پیدا کنید. فهرست انواع دانشگاه‌هایی که در کشور کانادا در رشته‌ی روانشناسی دانشجو می‌پذیرند عبارت هستند از:

دانشگاه تورنتو با رتبه‌ی ۱۲ جهانی

دانشگاه بریتیش کلمبیا با رتبه‌ی ۱۷ جهانی

دانشگاه  مک گیل با رتبه‌ی ۲۳ جهانی

دانشگاه آنتاریو با رتبه‌ی ۳۶ جهانی

دانشگاه مک ‌مستر با رتبه‌ی ۵۱ جهانی

دانشگاه کویین با رتبه‌ی ۵۱ جهانی

دانشگاه مونترال با رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ جهانی

دانشگاه یورک با رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ جهانی

دانشگاه سایمون فریزر با رتبه‌ی ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه کلگری با رتبه‌ی ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه واترلو با رتبه‌ی ۱۰۰ تا ۱۵۰ جهانی

دانشگاه کنکوردیا با رتبه‌ی ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهانی

دانشگاه دالهاوزی با رتبه‌ی ۱۵۰ تا ۲۰۰ جهانی

علاوه بر فهرست بالا تعدادی دانشگاه و دانشکده‌های دیگری هم در این کشور وجود دارند که از نظر رتبه بندی علمی و  کیفیت آموزشی در شرایط پایین‌تری قرار دارند.

بدیهی است که در دانشگاه‌های کانادا برای ثبت نام و پذیرش فرم درخواست ارائه خواهند کرد. امروزه یکی از موارد بسیار مهم و مناسب برای کسانی که قصد مهاجرت به ‌کشور کانادا را دارند، انتخاب رشته‌ی روانشناسی و ادامه تحصیل در این رشته است.

همانند سایر کشورهای پیشرفته در امر روانشناسی، شما نمی‌توانید تنها با داشتن یک مدرک وارد بازار کار در کانادا شوید. بلکه قبل از آن شما باید بتوانید در بسیاری از حوزه‌ها دارای مدرک دکترا و همین‌طور تجربیات لازم برای درمان بیماران خود را داشته باشید. شما علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی، نیاز به ‌ارائه‌ی یک پروژه‌ی دانشجویی نیز دارید. همانند سایر کشورهای پیشرفته‌ی صنعتی، کشور کانادا نیز به ‌روانشناسان و علم روانشناسی اهمیت بسیار زیادی قائل است. همین‌طور به‌ تجربیات، میزان تحصیلات و استعداد درمانگری یک روانشناس نیز اهمیت بسیاری می‌دهد. به ‌یاد داشته باشید که شما بعد از فارغ التحصیلی و دریافت مدارک موجود و تجربه‌ی لازم می‌توانید یک فعالیت حرفه‌ای بسیار موفق در زمینه‌ی روانشناسی در کشور کانادا را برای خود دست و پا کنید. شما می‌توانید در مکان‌های مختلف به ‌عنوان محقق یا کادر آموزشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، امور مشاوره‌ی آزمونی، آموزشی و تحقیقاتی، به ‌ادامه‌ی فعالیت خود بپردازید.

هم‌چنین شما می‌توانید به ‌منظور مقابله با بیماری‌های روحی ناشی از آسیب‌های جسمی و حمایت از روحیه‌ی بیماران وارد بازار کار در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها شوید. از طرفی شما می‌توانید در مدارس، مراکز اصلاح رفتار، دفاتر خصوصی، تبلیغات روابط و محصولات مشتریان، مخابرات، ارتش و ورزش فعالیت داشته باشید. هم‌چنین شما می‌توانید با اعلام همکاری با وکلا در زمینه‌ی جرم و جنایت و دادگاه‌ها نیز مشغول به کار شوید. قبل از هر چیز برای اینکه شما بتوانید در کشور کانادا به ‌شغل روانشناسی بپردازید، باید مجوزی از سازمان مربوطه دریافت کنید. دریافت اینگونه مجوزها و مدارک می‌تواند از یک ایالت به ‌ایالت دیگر متفاوت باشد. برای مثال استان‌های کبک، آنتاریو مانیتوبا، بریتیش کلمبیا و آلبرتا از جمله جاهایی هستند که یک روانشناس می‌تواند از داشتن آینده‌ی شغلی مناسب در آنها مطمئن باشد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب شهر مناسب خود در کشور کانادا به ‌شرایط آب و هوایی هر شهر دقت کنید.

در صورتی که مایل به ادامه تحصیل روانشناسی در خارج از کشور هستید، همکاران ما در مشاوره مهاجرت آماده هستند، تا شما را در تحقق اهداف‌تان کمک کنند.

به نظر شما بهترین کشور، شهر و دانشگاه برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی کجا است؟ آیا تجربه اقدام به اپلای برای رشته روانشناسی را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: studyacrossthepond

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.