تحصیل در اکوادور | شرایط اخذ پذیرش + مدارک و هزینه تحصیل

[ad_1] آنچه در این مقاله می‌خوانید تحصیل در چین، مالزی، اکوادور و کشورهای آسیایی شرقی مورد استقبال برخی واقع شده است.  در حال حاضر، کشور اکوادور شهرت رو به رشدی را درزمینهٔ ی تحصیلات آکادمیک از جمله رشته‌های علوم طبیعی، تکنولوژی و مهندسی فراهم کرده است. اکوادور کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی با تنوع

کد خبر : 213753
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
تحصیل در اکوادور | شرایط اخذ پذیرش + مدارک و هزینه تحصیل

[ad_1]

آنچه در این مقاله می‌خوانید

تحصیل در چین، مالزی، اکوادور و کشورهای آسیایی شرقی مورد استقبال برخی واقع شده است.  در حال حاضر، کشور اکوادور شهرت رو به رشدی را درزمینهٔ ی تحصیلات آکادمیک از جمله رشته‌های علوم طبیعی، تکنولوژی و مهندسی فراهم کرده است. اکوادور کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی با تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار زیاد می‌باشد. وجود دامنه‌ای از کوه‌ها و جنگل‌های بارانی آمازون از جذابیت‌های این کشور برای دوست داران طبیعت می‌باشد. افراد بسیاری از طریق تحصیل برای اخذ اقامت این کشور اقدام می‌کنند. در این مطلب به بررسی شرایط تحصیل در اکوادور می‌پردازیم.

اخذ اقامت تحصیلی و تحصیل در اکوادور

مهاجرت از راه تحصیل یکی از شیوه‌های رایج مهاجرتی می‌باشد که ممکن است نسبت به سایر روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت، ارزش کمتری داشته باشد. تحصیل در اکوادور، روشی مهاجرتی دائمی نبوده ولی این ویژگی را دارد که پس از اتمام تحصیل می‌توانید نوع اقامت را تغییر داده و به اقامت دائم تبدیل نمایید.

کیفیت بالای تحصیل در این کشور، وجود دانشگاه‌های بین‌المللی مانند امریکن یونیورسیتی و اعتبار بین‌المللی مدرک دانشگاهی این کشور و همچنین در ایران، از دلایل تمایل بسیاری از افراد برای تحصیل در اکوادور است.

اقامت از طریق تحصیل در اکوادور

تحصیل در اکوادور یکی از روش‌های اقامت در این کشور می‌باشد، سایر روش‌های مهاجرت به اکوادور شامل دریافت ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت و… است. افراد علاقه‌مند به زندگی در اکوادور بعد از گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های این کشور و در نتیجه اخذ اقامت تحصیلی، می‌توانند نسبت به گرفتن تابعیت و شهروندی اکوادور اقدام نمایند.

کشور اکوادور از نظر وجود آموزش عالی سابقه‌ای دیرینه دارد؛ بیش از ۷۰ دانشگاه در این کشور وجود دارد که قابلیت پذیرش ۶۱۰۰۰ دانشجو را دارند. ۶ تا از دانشگاه‌های این کشور از برترین دانشگاه‌های جهانی هستند. برترین دانشگاه‌های اکوادور عبارت‌اند از:

دانشگاه De san Francisco De Quito بالاترین رتبه دانشگاه‌های ملی

  • دانشگاه de San Francisco de Quito
  • دانشگاه pontificia کاتولیکی del Ecuador
  • دانشگاه Escuela Politecnica del litoral
  • دانشگاه کاتولیکی De Santiago de Guayaquil
  • دانشگاه مرکزی del Ecuador

هزینه تحصیل در اکوادور

در کشور اکوادور طبق اطلاعات ces، ۸ دانشگاه دولتی و ۱۸ دانشگاه خصوصی وجود دارد که بر مبنای امکانات آموزشی، هزینه تحصیل در آن‌ها کاملاً متغیر است. برای مثال تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی در رشته‌های غیرپزشکی از ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار در ماه هزینه خواهد داشت. اگرچه برخی رشته‌ها مانند خبرنگاری یا بازاریابی هزینه تحصیلی بالایی در برخی دانشگاه‌های مهم از قبیل university of americas   داشته که به میزان ۶۰۰۰ دلار در سال خواهد رسید.

تحصیل در رشته‌های برتر در دانشگاه‌های بین‌المللی مانند sek international university به‌تبع هزینه بالایی دارد؛ به‌طوری‌که می‌تواند هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار برای دانشجویان هزینه داشته باشد. به‌طورکلی تحصیل در هر کشور نیاز به تمکن مالی برای تأمین هزینه زندگی و تحصیل دارا می‌باشد.

هزینه تحصیل در اکوادور

تحصیل رایگان در اکوادور

سیستم آموزشی اکوادور در حال حاضر رشد سریعی را تجربه می‌کند بنابراین افراد بسیاری متقاضی تحصیل در این کشور هستند. افرادی که به دنبال تحصیل رایگان در این کشور هستند باید بدانند که دانشگاه‌های اکوادور به دانشجویان خارجی بورسیه تحصیلی نمی‌دهند و بنابراین امکان تحصیل رایگان در کشور اکوادور وجود ندارد.

دانشگاه‌های کشور اکوادور امتحان ورودی و کنکور ندارند و مدارک آنها مورد تائید وزارت علوم ایالات متحده امریکا و اتحادیه اروپا است . دانشگاه‌های اکوادور اکثراً خصوصی هستند و از این جهت شهریه دارند و رایگان نیستند.

زبان تدریس در دانشگاه‌های اکوادور

از آنجا که این کشور قبلاً تحت استثمار فرانسه قرار داشته است، زبان تحصیل در اکوادور، زبان اسپانیایی می‌باشد. زبان رسمی اکوادور نیز زبان اسپانیایی است اما در برخی از روستاها از زبان‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اکوادور

این کشور در طی سالیانه گذشته تلاش‌های فراوانی را در جهت ارتقاء سیستم‌های آموزشی دانشگاه‌ها انجام داده است و اهدافی را در راستای توسعه استانداردهای آموزشی و پذیرش دانشجویان دنبال می‌نماید. دانشگاه‌های اکوادور طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهند.

یکی از پیش نیازهای تحصیل در اکوادور، تسلط به زبان اسپانیایی می‌باشد، فرد متقاضی تحصیل در این کشور باید به زبان مورد قبول دانشگاه مورد نظرش تسلط داشته و بتواند مدارک زبان مورد نیاز را ارائه دهد. یکی دیگر از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی اکوادور، اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه‌های این کشور است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی اکوادور

  • کپی از همه صفحات گذرنامه
  • ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش‌دانشگاهی و دانشگاهی
  • مدرک زبان
  • کپی نامه‌ی پذیرش از یک دانشگاه اکوادوری
  • مدارک مالی لازم برای طول اقامت
  • عکس پاسپورتی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.