تحریم ها باید بازیگران بد را هدف قرار دهند. نه تکنولوژی | توسط Coinbase | سپتامبر 2022

[ad_1] Tl;dr: کوین‌بیس در حال تامین مالی شکایت شش نفر است که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash را به چالش می‌کشند و از دادگاه می‌خواهند آنها را از فهرست تحریم‌های آمریکا حذف کند. این دادخواست توضیح می‌دهد که OFAC از اختیارات کنگره و رئیس‌جمهور در تحریم فناوری منبع باز فراتر

کد خبر : 252639
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
تحریم ها باید بازیگران بد را هدف قرار دهند.  نه تکنولوژی  |  توسط Coinbase |  سپتامبر 2022

[ad_1]

Tl;dr: کوین‌بیس در حال تامین مالی شکایت شش نفر است که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash را به چالش می‌کشند و از دادگاه می‌خواهند آنها را از فهرست تحریم‌های آمریکا حذف کند. این دادخواست توضیح می‌دهد که OFAC از اختیارات کنگره و رئیس‌جمهور در تحریم فناوری منبع باز فراتر رفته است، به جای تحریم بازیگران بدی که از آن استفاده کرده‌اند یا دارایی آن بازیگران بد.

توسط پل گروال، مدیر ارشد حقوقی

امروز، برایان آرمسترانگ به اشتراک گذاشت که چرا کوین بیس از چالش شش نفر (از جمله دو کارمند کوین بیس) علیه تحریم های جدید وزارت خزانه داری در مورد نرم افزار منبع باز مرتبط با تورنادو کش حمایت مالی و پشتیبانی می کند. من می خواستم کمی وقت بگذارم و جزئیات بیشتری را در مورد این اقدام قانونی به اشتراک بگذارم. در اصل، این چالش حقوقی در مورد این است که چگونه وزارت خزانه داری از اختیارات کنگره فراتر رفت و رئیس جمهور آن را در تحریم فناوری منبع باز به جای تحریم بازیگران بدی که از آن یا دارایی آن بازیگران بد استفاده کردند، اعطا کرد. هیچ‌کس نمی‌خواهد مجرمان از پروتکل‌های رمزنگاری استفاده کنند، اما مسدود کردن کامل این فناوری (که این تحریم اساساً انجام می‌دهد) چیزی نیست که نمایندگان منتخب مردم مجوز داده‌اند – به‌ویژه زمانی که مسیرهای مؤثری برای هدف قرار دادن بازیگران بد وجود داشته باشد. این تحریم‌ها نشان‌دهنده گسترش غیرمجاز قابل توجهی از اختیارات OFAC است و به افرادی بی‌گناه آسیب رسانده است که به‌دنبال حفاظت قانونی از حریم خصوصی و امنیت خود با استفاده از این فناوری هستند، همانطور که داستان‌های این شش نفر به وضوح نشان می‌دهد.

تحریم های نقدی تورنادو

در 8 آگوست 2022، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (“OFAC”) Tornado Cash را که یک پروژه نرم افزاری منبع باز است که از قراردادهای هوشمند استفاده می کند تا به کاربران اجازه ارسال دارایی ها به صورت خصوصی در شبکه اتریوم را تحریم کند. به عنوان بخشی از این اقدام، OFAC قراردادهای هوشمند Tornado Cash را به لیست اتباع ویژه و افراد مسدود شده («فهرست SDN») اضافه کرد، که در دسترس عموم هستند، ابزارهای منبع باز و همه افراد می توانند برای ارسال دارایی ها از حساب های خصوصی خود و برداشت آن ها دسترسی داشته باشند. به یک آدرس رمزنگاری متفاوت قراردادهای هوشمند اساسا کدهایی هستند که توسط هیچ فرد یا گروهی کنترل نمی‌شوند و توسط شبکه اتریوم طبق قوانین سخت‌گیرانه‌ای اجرا می‌شوند که قابل تغییر نیستند.

در حالی که تحریم‌های قبلی OFAC علیه افراد یا نهادها گاهی آدرس‌های رمزنگاری متعلق به یا تحت کنترل این بازیگران بد را فهرست می‌کردند، OFAC قبلاً هرگز یک فناوری منبع باز مانند قراردادهای هوشمند Tornado Cash را تحریم نکرده بود. به عنوان مثال، زمانی که OFAC گروه لازاروس کره شمالی را تحریم کرد، هشت آدرس اتریوم را به لیست تحریم ها اضافه کرد – هر کدام حساب هایی تحت کنترل گروهی بودند که دارایی های خود را در آنجا نگهداری می کردند.

در این مورد، OFAC با افزودن قراردادهای هوشمند Tornado Cash به لیست SDN خود، استفاده از این پروتکل حریم خصوصی را برای هر شخص آمریکایی غیرقانونی اعلام کرد – ممنوعیت این فناوری برای همه.

OFAC از اختیارات کنگره و رئیس جمهور در تحریم فناوری منبع باز فراتر رفت

آژانس‌های فدرال، مانند وزارت خزانه‌داری، در نهایت اختیار عمل خود را از نمایندگان مردم در کنگره می‌گیرند، که قوانینی را برای تعیین اختیارات آژانس وضع می‌کند. هنگام فعالیت، آژانس های فدرال باید در محدوده آن اختیارات تعریف شده توسط کنگره عمل کنند. اگر اقدام یک آژانس از این اختیارات فراتر رود، کنگره همچنین به دادگاه ها اجازه داده است که آن اقدام را بررسی کنند و چاره آن کنار گذاشتن اقدام غیرقانونی است. این چالش ها برای جلوگیری از تسلط بیش از حد اجرایی و اطمینان از اینکه اقدامات آژانس در محدوده آنچه که نمایندگان مردم در کنگره اجازه داده اند می ماند، حیاتی هستند.

با به کارگیری این اصول در اینجا، کنگره قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین المللی (“IEEPA”) را تصویب کرد، که به رئیس جمهور اجازه داد تا دارایی های هر شخصی را که به عنوان تهدیدی برای ایالات متحده شناخته می شود مسدود کند و معاملات با آنها را ممنوع کند، و رئیس جمهور این امر را تفویض کرد. قدرت به خزانه داری برای صدور تحریم ها. با این حال، این قدرت تفویض شده تنها به OFAC اجازه می دهد تا افراد یا دارایی های آنها را هدف قرار دهد.*

ما از چالش قانونی اقدام Tornado Cash حمایت می کنیم زیرا قراردادهای هوشمند Tornado Cash هستند هیچ کدام شخص و اموال این بدان معناست که OFAC زمانی که اخیراً آنها را به لیست SDN اضافه کرد از اختیارات خود در کنگره فراتر رفت – عملاً این فناوری را برای همه افراد آمریکایی ممنوع کرد. نتیجه ای که این چالش به دنبال آن است این است که OFAC این آدرس های رمزنگاری مرتبط با نرم افزار را از لیست SDN خود حذف کند، به طوری که افراد آمریکایی می توانند بار دیگر از این فناوری حفظ حریم خصوصی استفاده کنند.

اولاً، در خطر بیان واضح، قراردادهای هوشمند منبع باز Tornado Cash افراد نیستند. آنها خطوط کد هستند، نه انسان ها، شرکت ها یا سازمان ها. قراردادهای هوشمند Tornado Cash به کاربر این امکان را می دهد که توکن ها را از یک آدرس رمزنگاری سپرده گذاری کند و بعداً همان توکن ها را به یک آدرس رمزنگاری متفاوت خارج کند و اجرا شود. بطور خودکار بدون دخالت انسان آنها یک ابزار حفظ حریم خصوصی هستند، یک فناوری، که نه انسان است و نه یک موجود.

دوم، و به دلایل مشابه، قراردادهای هوشمند Tornado Cash نیز دارایی نیستند. معنای معمولی “مال” چیزی است متعلق به، دارایی، یا یک کالای مشهود یا نامشهود که شخصی دارای عنوان قانونی برای داشتن آن است.** قراردادهای هوشمند غیر اختصاصی و کد منبع باز هستند که توسط هیچ فرد یا گروهی کنترل نمی شود. در عوض، آنها به سادگی برنامه هایی هستند که بر اساس قوانین از پیش تعیین شده در شبکه اتریوم اجرا می شوند که قابل تغییر یا تغییر نیستند. در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash، هر کسی در جهان می‌تواند ETH را به این قراردادها ارسال کند، که سپس طبق دستورالعمل‌های از پیش تعیین شده اجرا می‌شود که نه توسعه‌دهندگان اصلی کد و نه کسانی که وجوه ارسال یا دریافت می‌کنند نمی‌توانند تغییر دهند. وقتی فردی از این قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند، هرگز کنترل دارایی‌های خود را به فرد یا گروه دیگری واگذار نمی‌کند و دارایی‌ها با هم ترکیب یا ترکیب نمی‌شوند. آنها به سادگی از کد حریم خصوصی برای ارسال و سپس برداشت دارایی های خود استفاده می کنند.

این تحریم‌های جدید به افراد بی‌گناه آسیب رسانده و توسعه حیاتی پروتکل‌های حریم خصوصی رمزارزها را تهدید می‌کند.

برخلاف امور مالی سنتی، تراکنش‌های اتریوم به صورت شفاف در بلاک چین اتریوم ثبت می‌شوند. این بدان معناست که هر کسی با رایانه می تواند تاریخچه تراکنش ها و موجودی های مرتبط با آدرس یک کاربر خاص را مشاهده کند. بنابراین، وقتی کاربران ETH را از آدرس خود به آدرس گیرنده ارسال می‌کنند، هر کسی می‌تواند از یک کاوشگر بلاک چین عمومی برای جستجوی تراکنش‌های قبلی فرستنده، اطلاع از عادات خرج کردن و بررسی موجودی حساب خود استفاده کند.

در حالی که این شفافیت برای ممیزی و تأیید مهم است، چالش‌هایی در حفظ حریم خصوصی برای کاربران اتریوم ایجاد می‌کند که به طور منطقی می‌خواهند از اطلاعات مالی شخصی خود محافظت کنند. به همان دلایلی که از به اشتراک گذاشتن عمومی تمام صورت‌حساب‌های بانکی خصوصی‌تان که جزئیات تاریخچه خرج‌کردن شما را نشان می‌دهند، بی‌میل هستید، شخصی که حقوق خود را در اتریوم دریافت می‌کند لزوماً نمی‌خواهد همه بدانند که چقدر درآمد دارند یا سرمایه‌شان را چگونه خرج می‌کنند.

پروتکل حریم خصوصی Tornado Cash به کاربران این امکان را می داد که این حریم خصوصی را دوباره به دست آورند. با استفاده از قراردادهای هوشمند، کاربر می‌تواند دارایی‌ها را از یک آدرس رمزنگاری سپرده کند و دارایی‌های کریپتو را به آدرسی کاملاً متفاوت خارج کند، و ارتباط واضح با تراکنش‌های قبلی خود را قطع کند. پس از برداشت، کاربر می‌تواند آن دارایی‌ها را بدون ترس از افشای کل تاریخچه مالی یا دارایی خالص خود در اختیار افراد غریبه قرار دهد. شاکیان این شکایت بخشی از کاربران و توسعه دهندگان رمزارز را نمایندگی می کنند که از Tornado Cash برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت خود به دلایل مشروع مختلف استفاده کردند – از تمایل ایمن برای کمک مالی به اوکراین بدون خطر تلافی جویانه روسیه، تا پنهان کردن سپرده های حقوقی. نشان می دهد که چقدر درآمد دارند، تا مانع از هدف قرار دادن بازیگران مخرب خانه هایشان برای سرقت مقادیر زیادی از دارایی های رمزنگاری شده در کیف پول آنها شود. با ایجاد آدرس‌های رمزنگاری جدید و خصوصی هنگام ارسال وجوه به افراد غریبه، این شاکیان می‌توانند از افشای حساب‌های شخصی خود که از آن برای نگهداری دارایی‌های خود و ارسال تراکنش‌های شخصی استفاده می‌کنند، اجتناب کنند.

به این ترتیب، پروتکل‌های حریم خصوصی کریپتو نه تنها برای توسعه اکوسیستم کریپتو حیاتی هستند، بلکه ابزار مهمی برای محافظت از افراد در برابر هکرها و دزدانی هستند که در غیر این صورت ممکن است صاحبان آدرس‌های رمزنگاری دارای دارایی‌های قابل توجهی را مورد هدف قرار دهند. تحریم‌ها علیه Tornado Cash نه تنها این فناوری منبع باز را برای افراد آمریکایی مسدود کرده است، بلکه رمزنگارها و توسعه‌دهندگان نیز از مشارکت در سایر پروژه‌های مهم حریم خصوصی ترسیده‌اند، زیرا می‌ترسند کد آنها در آینده تحریم شود.

کوین بیس متعهد به مبارزه با تامین مالی غیرقانونی است و از مقررات منطقی و اقدام علیه بازیگران بد حمایت می کند.

کوین بیس کاملا متعهد به مبارزه با فعالیت های غیرقانونی و فرار از تحریم ها است. ما به طور منظم با مجریان قانون و رگولاتورها در مورد طیف وسیعی از موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتال شریک هستیم و به آنها مشاوره می دهیم، از تحقیقات حیاتی اجرای قانون پشتیبانی می کنیم و به هزاران احضاریه در سال پاسخ می دهیم. ما به طور کامل از اهداف کلی امنیت ملی OFAC حمایت می کنیم و از کار مهمی که برای تحریم بازیگران بد و مسدود کردن اموالی که این بازیگران کنترل می کنند بسیار قدردانی می کنیم. با این حال، در اقدام Tornado Cash، OFAC بازیگران بد یا دارایی تحت کنترل آن بازیگران را هدف قرار نداد. در عوض، گام بی‌سابقه‌ای را برای تحریم فناوری منبع باز برداشت – ابزاری که به طور قانونی توسط بسیاری از افراد بی‌گناه استفاده می‌شود، حتی اگر برخی از بازیگران بد نیز از آن استفاده کنند. ما معتقد نیستیم که کنگره این اجازه را داده است، و دلیل خوبی دارد. از این گذشته، ما ایمیل یا کد اینترنتی را خاموش نمی کنیم زیرا در بین کاربران بسیار آن تعدادی مجرم وجود دارند. به همین دلیل است که ما از این چالش توسط شش کاربر ارز دیجیتال که به دنبال بازیابی ابزارهای حیاتی مورد نیاز برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت خود هستند، حمایت مالی می کنیم.

*50 USC § 1702(a)(1)(B).
** فرهنگ لغت میراث آمریکایی زبان انگلیسی 1412.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.