تحت یک استاندارد بیت کوین، موسسات قدیمی سازگار و بهبود خواهند یافت

[ad_1] وقتی بیت کوین تبدیل به ارز ذخیره جهانی شود، بانک های مرکزی منقرض نمی شوند، اما باید تکامل پیدا کنند. این یک سرمقاله نظری توسط جاناتان گارنر، وبلاگ نویس بیت کوین، امور مالی و اقتصاد در The Capital است. ارزهای ذخیره قدیمی.منبع. اگر بیت کوین واقعاً تبدیل به یک ارز ذخیره جهانی شود، به

کد خبر : 337249
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تحت یک استاندارد بیت کوین، موسسات قدیمی سازگار و بهبود خواهند یافت

[ad_1]

وقتی بیت کوین تبدیل به ارز ذخیره جهانی شود، بانک های مرکزی منقرض نمی شوند، اما باید تکامل پیدا کنند.

این یک سرمقاله نظری توسط جاناتان گارنر، وبلاگ نویس بیت کوین، امور مالی و اقتصاد در The Capital است.

ارزهای ذخیره قدیمی.منبع.

اگر بیت کوین واقعاً تبدیل به یک ارز ذخیره جهانی شود، به این معنی است که روزهای دلار آمریکا تمام می شود. زندگی روزمره ما تحت استاندارد بیت کوین چگونه خواهد بود؟ و این برای بیت کوین چه معنایی دارد؟

ظاهراً به این معنی است که چیزها در فروشگاه به بیت کوین قیمت گذاری می شوند. به عبارت دیگر، بیت کوین به عنوان یک واحد حساب عمل می کند. بنابراین، به جای اینکه همه چیز در سراسر جهان به دلار آمریکا قیمت گذاری شود، چیزها به بیت کوین قیمت گذاری می شوند. اعتراف می‌کنم که هنوز زود است و احتمالاً زمان زیادی باقی مانده است، اما با وجود اینکه بیت‌کوین هنوز بسیار نوسان است، حداقل در مقایسه با ارز ذخیره جهانی فعلی دلار آمریکا، ممکن است.

برخلاف تصور برخی افراد، ادعای من این است که بیت کوین در حال حاضر یک ارز است. بیت کوین یک وسیله مبادله است، به همین دلیل است که بیت کوین در واقع به جای «ذخیره ارز دیجیتال» یا «طلای رمزنگاری شده»، «ارز رمزنگاری» نامیده می شود (اگرچه، بیت کوین قطعاً این چیزها نیز هست). . این هم فقط علمی تخیلی نیست. بیت کوین در حال حاضر به عنوان ارز در مکان های خاصی مانند السالوادور استفاده می شود. وقتی بیت کوین ارز ذخیره جهانی است، همه از این طریق از بیت کوین به عنوان ارز استفاده می کنند. به طور خلاصه، بیت کوین پول است. این وسیله مبادله، ذخیره ارزش و واحد حساب است.

سیستم میراث در استاندارد بیت کوین

استاندارد بیت کوین به این معنی است که بانک های مرکزی باید و باید بیت کوین را در ترازنامه خود نگه دارند. شاید این بدان معنا باشد که دیگر نیازی به بانک‌های مرکزی نخواهد بود، اما مانند هر سازمان دولتی یا سازمان شبه دولتی، لزوماً به این معنی نیست که آنها از بین خواهند رفت. بانک‌های مرکزی بیت‌کوین را نگه می‌دارند زیرا به کشورهایشان برتری نسبت به کشورهای دیگر می‌دهد که بانک‌های مرکزی این کار را نمی‌کنند. هر چه یک کشور آزادتر باشد، در برابر سایر کشورها قوی تر است. بیت کوین آزادی است. بیت کوین رهایی از ظلم مالی است.

استاندارد بیت کوین همچنین به این معنی است که بازار اوراق قرضه، همانطور که در “استاندارد بیت کوین” بیان شده است، اضافی خواهد بود، یا حداقل بیشتر آن خواهد بود. تحت بیت کوین، اقتصاد از اقتصاد بدهی به اقتصاد پس‌انداز می‌رود. اقتصاد همچنین به تولید بیشتر از مصرف باز خواهد گشت زیرا مصرف و بدهی باعث رشد اقتصاد نمی شود. این بدان معنی است که سیستم فعلی، که تحت استاندارد بیت کوین نیست، همانطور که در “استاندارد فیات” ذکر شده است، بسیار بیمار است.

در برآورد من، استاندارد بیت کوین به این معنی است که بازار سهام کوچک می شود. با پول سالم، مردم در واقع پس انداز خواهند داشت، که روش سرمایه گذاری آنها را تغییر می دهد. اما این بدان معنا نیست که اقتصاد یا رشد اقتصادی وجود نخواهد داشت. باز هم، این فقط به این معنی است که مردم بیشتر از اکنون از پس انداز استفاده خواهند کرد. آنها به جای بدهی به پس انداز متکی خواهند بود.

بسیاری از کسب و کارهای فعلی از بین خواهند رفت، اما این سرمایه داری است. برخی از شرکت ها باید شکم خود را بالا ببرند. شرکت هایی که مولد هستند و ارزش ارائه می کنند زنده خواهند ماند. این شامل شرکت هایی می شود که با بیت کوین درگیر هستند. شرکت های بیت کوین ارزش ارائه می کنند و می توانند سود سهام را به بیت کوین بپردازند.

درمان حباب ها

استاندارد بیت کوین همچنین به این معنی است که ما حباب های اعتباری فیات نخواهیم داشت. سیستم فعلی حباب‌های عظیم دارایی و سقوط‌های عظیم عمدتاً، اگر نه منحصراً، مربوط به بانک‌های مرکزی مانند فدرال رزرو است. حباب‌های دارایی‌ها فقط یک ایده انتزاعی نیستند. در عوض، حباب ها باعث تخصیص نادرست منابع در اقتصاد واقعی می شوند. بیت کوین این مشکل را برطرف می کند. بله، این بدان معناست که قیمت مسکن کاهش می یابد، اما باید کاهش یابد. فروشندگان خانه مهمتر از خریداران خانه نیستند.

در نهایت، بیت کوین باید تورم را زنده بخورد! قیمت های مصرف کننده کاهش می یابد زیرا باید به مرور زمان کاهش یابد. یک اقتصاد مولدتر باید قیمت ها را در طول زمان کاهش دهد. کاهش قیمت فناوری چیز خوبی است که نباید از آن ترسید. کاهش قیمت مصرف کننده باعث نمی شود که قهوه صبح خود را ننوشم زیرا خرید را به تعویق نمی اندازم.

برای بعضی چیزها؟ آره. اما باز هم، کاهش قیمت فناوری به ظاهر چیز خوبی است. و کاهش تورم بد محصول سیستم فیات فعلی است.

هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که انتقال از استاندارد فیات دلار آمریکا به استاندارد بیت کوین هیچ دردسری نخواهد داشت. در این روند کمی درد وجود خواهد داشت. اما، مانند یک تمرین، در پایان ارزش آن را خواهد داشت. نخبگان در جامعه بیت کوین را قبول می کنند زیرا آنها خوب خواهند بود. آینده استاندارد بیت کوین است.

این یک پست مهمان توسط جاناتان گارنر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.