تحت فشار، مدیر عامل استارباکس با شهادت در مقابل هیئت سنای ایالات متحده موافقت کرد

[ad_1] سناتور برنی سندرز، رئیس این شرکت و سناتور روز سه شنبه گفت که شولتز در 29 مارس در برابر کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا شهادت خواهد داد. شولتز که در ماه جاری از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، پیش از این دعوت 11 سناتور برای شهادت در جلسه 9 مارس را رد کرده

کد خبر : 330383
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۴
تحت فشار، مدیر عامل استارباکس با شهادت در مقابل هیئت سنای ایالات متحده موافقت کرد

[ad_1]

سناتور برنی سندرز، رئیس این شرکت و سناتور روز سه شنبه گفت که شولتز در 29 مارس در برابر کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا شهادت خواهد داد. شولتز که در ماه جاری از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، پیش از این دعوت 11 سناتور برای شهادت در جلسه 9 مارس را رد کرده بود.

دموکرات های کمیته برای روز چهارشنبه رای گیری را برای صدور احضاریه برای اجبار حضور شولتز برنامه ریزی کرده بودند. این شرکت قبلاً درخواست های سندرز برای حضور او را رد کرده بود و در عوض پیشنهاد شهادت سایر مدیران را داد.

سهام استارباکس در روز سه شنبه 1.5 درصد سقوط کرد.

سندرز در توییتر نوشت: «من مشتاقانه منتظر شنیدن او هستم که چه زمانی قصد دارد به فعالیت‌های غیرقانونی ضد اتحادیه خود پایان دهد و اولین قراردادهای منصفانه را با اتحادیه‌ها امضا کند.

این کمیته قرار است روز چهارشنبه با حضور رهبران اتحادیه‌ها از جمله لیز شولر، رئیس AFL-CIO درباره حقوق آمریکایی‌ها برای پیوستن به اتحادیه‌ها و تاکتیک‌های مورد استفاده شرکت‌ها برای بازدارندگی کارگران از سازمان‌دهی، جلسه‌ای برگزار کند.

دموکرات ها از استارباکس انتقاد کرده و گفته اند که با حسن نیت با کارگرانی که به اتحادیه ها می پیوندند چانه زنی نکرده است. استارباکس گفته است که به حق کارمندان خود برای سازماندهی و مشارکت در فعالیت های قانونی اتحادیه احترام می گذارد و تخلف را رد می کند.

کارمندان در بیش از 280 محل از حدود 9000 محل تحت مدیریت شرکت در ایالات متحده از سال 2021 به عضویت در اتحادیه کارگری رای داده اند.

استارباکس در بیانیه ای اعلام کرد که شهادت آینده “به دنبال تقویت درک بهتر از فرهنگ و اولویت های شریک ما خواهد بود.”

سندرز گفت که هیئت ملی روابط کار ایالات متحده بیش از 80 شکایت علیه استارباکس به دلیل نقض قانون کار فدرال صادر کرده است. سندرز همچنین خاطرنشان کرد که یک قاضی حقوق اداری در نیویورک حکم داده است که این شرکت در یک کمپین سازماندهی اتحادیه که در سال 2019 آغاز شد، دست به “سوء رفتار فاحش و گسترده” زده است.

سندرز در بیانیه ای گفت: «علیرغم این واقعیت که بیش از 280 کافی شاپ استارباکس طی سال گذشته با موفقیت به تشکیل اتحادیه رای داده اند، استارباکس از مذاکره با حسن نیت برای امضای اولین قرارداد با کارمندان خود خودداری کرده است.

(گزارش توسط کانیشکا سینگ و دیوید شپردسون در واشنگتن؛ ویرایش توسط ویل دانهام و تیم آهمان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.