تجهیزات جدید برای گارد ساحلی کانادا به پاکسازی نشت نفت کمک می کند

[ad_1] 16 نوامبر 2021 اتاوا، انتاریو – گارد ساحلی کانادا نقشی حیاتی در حفاظت از اقیانوس‌های ما از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ایفا می‌کند. بر اساس طرح حفاظت از اقیانوس‌ها، دولت کانادا در حال سرمایه‌گذاری در گارد ساحلی است تا اطمینان حاصل کند که تجهیزات مدرن مورد نیاز برای واکنش سریع و مؤثر

کد خبر : 130317
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
تجهیزات جدید برای گارد ساحلی کانادا به پاکسازی نشت نفت کمک می کند

[ad_1]

16 نوامبر 2021

اتاوا، انتاریو – گارد ساحلی کانادا نقشی حیاتی در حفاظت از اقیانوس‌های ما از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ایفا می‌کند. بر اساس طرح حفاظت از اقیانوس‌ها، دولت کانادا در حال سرمایه‌گذاری در گارد ساحلی است تا اطمینان حاصل کند که تجهیزات مدرن مورد نیاز برای واکنش سریع و مؤثر به نشت‌های محیطی را دارد. این سرمایه‌گذاری‌ها به آن اجازه می‌دهد به حفاظت از آب‌ها، سواحل و جوامع ساحلی کانادا در برابر آلودگی دریایی ادامه دهد.

پس از یک فرآیند باز و رقابتی، خدمات عمومی و تدارکات کانادا، به نمایندگی از گارد ساحلی کانادا، قراردادی 2 میلیون دلاری برای رونق دریایی با شرکت ناونکو مارین از شاتوگوئه، کبک منعقد کرده است. انتظار می رود این تجهیزات تا اوایل سال 2023 به سواحل شرقی و غربی و همچنین رودخانه سنت لارنس تحویل داده شود.

در صورت نشت نفت، این بوم ها به عنوان یک مانع شناور موقتی عمل می کنند که نشت را در بر می گیرد. گارد ساحلی کانادا از بوم ها برای جلوگیری از انتشار آلودگی از منبع نشت و کمک به بازیابی آلاینده های ریخته شده استفاده می کند.

طرح 1.5 میلیارد دلاری حفاظت از اقیانوس ها بزرگترین سرمایه گذاری است که تاکنون برای حفاظت از سواحل و آبراه های کانادا انجام شده است. این طرح ملی در حال ایجاد یک سیستم ایمنی دریایی است که فرصت‌های اقتصادی را برای کانادایی‌های امروزی فراهم می‌کند، در حالی که از خطوط ساحلی و آب پاک ما برای نسل‌های آینده محافظت می‌کند. این کار با همکاری نزدیک با مردم بومی، سهامداران محلی و جوامع ساحلی انجام می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.