تجزیه و تحلیل GBP/USD، EUR/GBP، GBP/AUD

[ad_1] GBP قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی رایگان Q3 خود را از تیم DailyFX دریافت کنید بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قیمت نفت: WTI و برنت با شروع سمینار اوپک در وین بالاتر می‌روند نظرسنجی پانل تصمیم گیرندگان GBP، PMI ساختمانی بریتانیا و BoE به نظر می رسد GBP

کد خبر : 371906
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تجزیه و تحلیل GBP/USD، EUR/GBP، GBP/AUD

[ad_1]

GBP قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی رایگان Q3 خود را از تیم DailyFX دریافت کنید

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قیمت نفت: WTI و برنت با شروع سمینار اوپک در وین بالاتر می‌روند

نظرسنجی پانل تصمیم گیرندگان GBP، PMI ساختمانی بریتانیا و BoE

به نظر می رسد GBP در روزها و هفته های آینده عملکرد عالی خود را در برابر همتایان اصلی خود ادامه دهد. فعالان بازار بر این باورند که بریتانیا چالش بزرگ تری در مبارزه با تورم دارد که ممکن است منجر به افزایش نرخ بالاتر از بانک انگلستان (BoE) در مقایسه با فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا (ECB) شود. همانطور که همه چیز پیش می‌رود، فعالان بازار تا مارس 2024 با حداکثر نرخ 6.5 درصدی قیمت‌گذاری می‌کنند.

با نگاهی به تصویر تورم، مخالفت با فعالان بازار با وجود احساس BoE که تورم باید به سرعت در نیمه دوم سال کاهش یابد، سخت‌تر می‌شود. امروز صبح نظرسنجی پانل تصمیم گیرندگان BoE تنها به تقویت باور BoE مبنی بر اینکه تورم در حال کاهش است با کسب و کارهایی که انتظار دارند تورم قیمت تولید در سال آینده کاهش یابد، کمک خواهد کرد زیرا انتظار می‌رود تورم قیمت تولید در سال آینده 5.3 درصد باشد. سه ماه منتهی به ژوئن، از 5.4 درصد در سه ماه منتهی به مه، کاهش یافته است. انتظارات تورمی CPI یکساله پیش رو به 5.7 درصد در ژوئن کاهش یافت، از 5.9 درصد در ماه مه با درک فعلی CPI از شرکت ها که حدود 8.9 درصد کاهش یافته است. 9.8 درصد در ماه می با این حال، در حال حاضر قیمت‌ها ثابت مانده‌اند، زیرا شرکت‌ها گزارش دادند که رشد هزینه‌های واحد سالانه در ژوئن در 9.4 درصد ثابت مانده است. تا زمانی که نبینیم که انتظارات به داده‌های ملموس تبدیل می‌شوند، احساس کلی من در مورد تورم بریتانیا و جهان به نظر حقیر من با چسبندگی بیشتری تغییر نکرده است.

مقایسه تورم سرفصل ایالات متحده، انگلستان و یورو حوزه.

image1.png

منبع: TradingView، ایجاد شده توسط Zain Vawda

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله GBP/USD

امروز صبح همچنین داده‌های PMI ساختمانی بریتانیا را به ارمغان آورد که برای اولین بار در پنج ماه گذشته کاهش یافت. این کاهش به دنبال رکود در فعالیت مسکن رخ داد در حالی که کارهای مسکونی سریع ترین کاهش خود را در حدود 3 سال گذشته ثبت کردند. به گفته تیم مور، مدیر اقتصادی S&P Global Market Intelligence، شرایط ضعیف‌تر بازار مسکن در پی افزایش هزینه‌های استقراض، باعث کاهش قیمت‌های نهاده‌ها شده است. یک محدودیت عمده در تولید ساخت و ساز بریتانیا در ماه ژوئن. حتی با کاهش سرعت، احتمال کمی وجود دارد که شاهد توقفی از سوی بانک مرکزی انگلستان (BoE) در نشست جولای باشیم که نویدبخش تداوم قدرت پوند است.

image2.png

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

GBPUSD

GBPUSD امروز صبح پس از تثبیت سطح حمایت در سطح 1.2680، در یک رالی صعودی مناسب قرار گرفت. با نگاهی به عملکرد قیمت، به نظر می رسد که ما می توانیم در راه رسیدن به اوج های جدید باشیم، در حالی که دقایق FOMC در شب گذشته نتوانسته اند شتاب صعودی را از مسیر خود خارج کنند.

با کاهش به بازه زمانی 2 ساعته، ما یک الگوی متقاطع طلایی را در جلسه آسیایی به عنوان پیشروی برای رالی که در جلسه اروپایی دیده‌ایم، دریافت کردیم. GBPUSD اکنون تنها 80 پیپ با YTD فاصله دارد و سطح روانشناختی 1.3000 بسیار جذاب به نظر می رسد.

از طرف دیگر، خط روند صعودی و MA 50 روزه مناطق پشتیبانی فوری هستند که روند صعودی را در این مرحله معتبر نگه می‌دارند. فقط یک شکستن روزانه شمع و بسته شدن به زیر خط روند و نوسان اخیر به پایین حول دستگیره 1.2600 می تواند مرا متقاعد کند که سوگیری صعودی فعلی خود را در مورد کابل تغییر دهم.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

  • 1.2680
  • 1.2600
  • 1.2568 (MA 50 روزه)

سطوح مقاومت:

  • 1.2850 (YTD High)
  • 1.3000 (سطح روانی)
  • 1.3250

پوند/دلار آمریکا نمودار روزانه

image3.png

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

GBPAUD

از منظر فنی، GBPAUD به ویژه جالب بوده است و جفتی که من از نزدیک تماشا کرده ام. (در اینجا نگاهی به انتخاب تحلیلگر من در GBPAUD بیندازید). همانطور که در انتخاب تحلیلگرم بحث شد، به دنبال سومین لمس خط روند صعودی که GBPAUD در تاریخ 28 ژوئن بالاترین سطح جدیدی را در اطراف دسته 1.9240 چاپ کرد، به دنبال یک اوج جدید در GBPAUD بودم.

پوند/AUD نمودار روزانه

image4.png

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

به دنبال مقداری تثبیت، این جفت در دستگیره روانشناختی 1.9000 با شمع صعودی که دیروز بسته شد، حمایت پیدا کرد که حکایت از صعود بیشتر داشت. با نگاهی به عملکرد قیمت و با توجه به اینکه ما عقب نشینی داشته ایم، همچنان آرزوی سود بیشتر برای پوند را دارم با پس زمینه اساسی که از چنین حرکتی نیز حمایت می کند. RBA تصمیم گرفت یک بار دیگر افزایش نرخ بهره را متوقف کند و انتظار می رود که BoE افزایش نرخ بیشتری را در این ماه ارائه دهد که در حال حاضر توسط فعالان بازار قیمت بیشتری وجود دارد.

خواندن: بانک رزرو استرالیا: راهنمای معامله گر

EURGBP

EUR/GBP نمودار روزانه

image5.png

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

EURGBP در نمودار روزانه بالا به دنبال آزمایش مجدد خط روند صعودی پس از شکستی که در 31 مه داشتیم، در راه چاپ پایین‌ترین نرخ‌های جدید است. EURGBP واقعا جالب است و همچنین بهترین ایده تجاری من برای سه ماهه سوم است که می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

با نگاهی به عملکرد کلی قیمت، فکر می‌کنم می‌توانیم سطح روان‌شناختی 0.8500 را بالا ببریم که قبل از بازگشت بالقوه به سمت مقاومت 0.8560 یا به طور بالقوه MA 50 روزه است که در حال حاضر روی 0.8639 قرار دارد. این موضوع فرصت ریسک به پاداش بهتری را برای شورت‌های بالقوه به‌عنوان یک فشار پایین‌تر به سمت ناحیه حمایتی 0.8350 فراهم می‌کند.

با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG و 73٪ از معامله گران در حال حاضر در EURGBP موقعیت های خرید دارند. با توجه به اینکه ما معمولاً دیدگاهی مخالف از داده‌های احساسات مشتری داریم، می‌توانیم قبل از ازسرگیری ادامه روند نزولی، اصلاح کوتاه‌مدتی را مشاهده کنیم.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.