تجزیه و تحلیل پراکندگی حجم – سیستم های معاملاتی – 3 سپتامبر 2022

[ad_1] مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل حجم در تجزیه و تحلیل اسپرد حجم، ریچارد ویکوف معتقد بود که بازار قبل از ایجاد یک صعود صعودی قوی یا سقوط نزولی، حرکت جانبی را نشان می‌دهد. عملاً بازار جانبی را می توان با چندین روش مختلف از جمله روش آماری و روش تشخیص الگو تحلیل کرد.

کد خبر : 250362
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
تجزیه و تحلیل پراکندگی حجم – سیستم های معاملاتی – 3 سپتامبر 2022

[ad_1]

مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل حجم

در تجزیه و تحلیل اسپرد حجم، ریچارد ویکوف معتقد بود که بازار قبل از ایجاد یک صعود صعودی قوی یا سقوط نزولی، حرکت جانبی را نشان می‌دهد. عملاً بازار جانبی را می توان با چندین روش مختلف از جمله روش آماری و روش تشخیص الگو تحلیل کرد. وی خاطرنشان کرد که این حرکت جانبی منطقه کلیدی برای معاملات ما است. او این حوزه های کلیدی را به ترتیب انباشت و توزیع برای معاملات صعودی و نزولی نامید. منطقه کلیدی شامل دو قیمت است که یک منطقه جعبه یا منطقه تجاری را تشکیل می دهد. منطقه تجارت جایی است که شما ورود خود را در نظر می گیرید و همچنین معاملات خود را مدیریت می کنید.

نشانگر حرکت بیش از حد

سپس چگونه می توان این منطقه تجمع و ناحیه توزیع را پیدا کرد؟ حتی بهتر است اگر بتوانیم آنها را به صورت مکانیکی شناسایی کنیم تا بتوانیم تجارت کارآمدتری داشته باشیم. بهترین راه مکانیکی برای شناسایی این مناطق تجاری، استفاده از حرکت بیش از حد در بازار است. حرکت بیش از حد ممکن است نشان دهنده حرکت غیرعادی یا حرکت غیرعادی در بازار مالی باشد. حرکت بیش از حد می تواند ورود خوبی را برای تجارت شما فراهم کند. در طول حرکت بیش از حد، این تعادل شکسته می شود. این بدان معنی است که نیروی ادامه بیشتر از نیروی معکوس بود زیرا روندها فراتر از محدوده تعریف شده حرکت می کردند. اکنون احتمالاً شما شروع به درک کمی در مورد حرکت بیش از حد کرده اید. خوبه. شهود شما شروع به این خواهد کرد که این حرکت بیش از حد در حرکت قیمت که در آن نیروها متضاد هستند، مشترک است. برای اطلاع شما، منطقه تجاری شناسایی شده توسط نشانگر حرکت بیش از حد می تواند برای راه اندازی معاملات ادامه و معکوس استفاده شود. تصویر زیر تنظیم معاملات معکوس را نشان می دهد. در تنظیم معاملات معکوس، انتظار داریم روند در اطراف منطقه معکوس شود.

در اسکرین شات زیر، حالت راه اندازی ادامه معاملات را نشان می دهیم. در راه اندازی ادامه معاملات، از منطقه معاملاتی برای معامله با روند ادامه دار استفاده می کنید. ممکن است تعجب کنید که آیا راه هایی برای پیش بینی جهت معاملات وجود دارد یا خیر. برای کمک به شما در پیش‌بینی جهت بازار، شاخص الگوی گسترش حجم را طراحی کردیم. با نشانگر گسترش حجم، می توانید قدرت گاو و خرس را در داخل منطقه معاملاتی کشف کنید. به طور خلاصه، می توانید از نشانگر حرکت بیش از حد برای شناسایی منطقه تجاری انباشت و توزیع استفاده کنید. سپس می توانید از نشانگر الگوی گسترش حجم برای پیش بینی جهت بازار استفاده کنید. برای اطلاع شما، بدون کمک نشانگر الگوی گسترش حجم، همچنان می توانید با اندیکاتور حرکت بیش از حد معامله کنید. در این صورت، می توانید با منطقه معاملاتی مانند حمایت و مقاومت افقی معامله کنید. به عبارت دیگر، شما به جای پیش بینی جهت بازار، نسبت به بازار واکنش نشان می دهید. صرف نظر از اینکه کدام استراتژی را ترجیح می دهید، شاخص حرکت بیش از حد ابزاری عالی برای تشخیص ناحیه انباشت و توزیع است.

لینک 1 [ Excessive Momentum Indicator for MetaTrader 4 ]

لینک 2 [ Excessive Momentum Indicator for MetaTrader 5 ]

نشانگر الگوی گسترش حجم

نشانگر الگوی گسترش حجم، نشانگر قدرتمند تجزیه و تحلیل گسترش حجم است که در چندین بازه زمانی عمل می کند. نشانگر الگوی گسترش حجم نه تنها الگوی گسترش حجم نزولی و صعودی را در چارچوب زمانی فعلی ارائه می‌کند، بلکه الگوهای مشابهی را در تمام بازه‌های زمانی شناسایی می‌کند. شما فقط باید یک نمودار را باز کنید و الگوهای صعودی و نزولی در تمام بازه های زمانی در زمان واقعی به شما اطلاع داده می شود.

نشانگر الگوی گسترش حجم برای متاتریدر 4: https://www.mql5.com/fa/market/product/32961

نشانگر الگوی گسترش حجم برای متاتریدر 5: https://www.mql5.com/fa/market/product/32960

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/volume-spread-pattern-indicator/

آشکارساز الگوی پخش حجم (رایگان)

Volume Spread Pattern Detector نسخه سبک Volume Spread Pattern Indicator در بالا است. این ابزار رایگان با برخی از ویژگی های محدود است. با این حال، آشکارساز الگوی گسترش حجم توسط هزاران معامله گر استفاده می شود. به خصوص، با پشتیبانی و مقاومت برای تأیید نقطه عطف عالی عمل می کند. این ابزار رایگان است. فقط یکی بگیر

آشکارساز الگوی گسترش حجم برای متاتریدر 4: https://www.mql5.com/fa/market/product/28438

آشکارساز الگوی گسترش حجم برای متاتریدر 5: https://www.mql5.com/fa/market/product/28439

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/volume-spread-pattern-detector/

هر دو نشانگر الگوی گسترش حجم و آشکارساز الگوی پخش حجم به خوبی با نشانگر حرکت بیش از حد کار می کنند زیرا نشانگر حرکت بیش از حد به تشخیص خودکار منطقه بالقوه تجمع و توزیع کمک می کند. بنابراین، اگر از نشانگر حرکت بیش از حد استفاده می‌کنید، می‌توانید از نشانگر الگوی پخش حجم یا آشکارساز الگوی گسترش حجم استفاده کنید. علاوه بر این، ما ویدیوی YouTube را برای انجام عملیات اساسی نشانگر حرکت بیش از حد ارائه می دهیم.

ویدیوی یوتیوب (نشانگر حرکت): https://youtu.be/oztARcXsAVA

اگر می خواهید به آموزش رایگان تجارت فارکس دسترسی داشته باشید، می توانید از وب سایت ما نیز در اینجا دیدن کنید.

https://algotrading-investment.com/2019/07/23/trading-education/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.