تجزیه و تحلیل نشان می دهد که اوکراین در سال جنگ رمزارز بیشتری نسبت به روسیه افزایش می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] Elliptic در گزارشی می‌گوید دو طرف در درگیری تلخ در اوکراین به دارایی‌های رمزنگاری و فناوری برای حمایت از فعالیت‌های نظامی و بشردوستانه خود متکی بوده‌اند. به گفته شرکت پزشکی قانونی بلاک چین، کشور هدف بیشتر از قدرت مهاجم کمک های مالی دیجیتالی جذب کرده است. حامیان اوکراین بیش از 212 میلیون دلار ارز

کد خبر : 325834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
تجزیه و تحلیل نشان می دهد که اوکراین در سال جنگ رمزارز بیشتری نسبت به روسیه افزایش می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Elliptic در گزارشی می‌گوید دو طرف در درگیری تلخ در اوکراین به دارایی‌های رمزنگاری و فناوری برای حمایت از فعالیت‌های نظامی و بشردوستانه خود متکی بوده‌اند. به گفته شرکت پزشکی قانونی بلاک چین، کشور هدف بیشتر از قدرت مهاجم کمک های مالی دیجیتالی جذب کرده است.

حامیان اوکراین بیش از 212 میلیون دلار ارز دیجیتال ارسال کردند

از زمان حمله نیروهای روسی در 24 فوریه 2022، روسیه و اوکراین هر دو از فناوری بلاک چین برای تأمین بودجه برای تلاش های جنگی خود استفاده کرده اند، Elliptic در گزارشی که نقش در حال تحول ارزهای دیجیتال در درگیری را بررسی می کند، نشان داد. این مطالعه بر اساس داده های گردآوری شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز در سال گذشته است.

در سالگرد تهاجم، این شرکت گفت که «بسیاری از کمپین‌ها به دنبال مهار تحولات اصلی در اکوسیستم کریپتو برای کمک به جمع‌آوری سرمایه خود – از امور مالی غیرمتمرکز (defi) تا کارت‌های پیش‌پرداخت رمزنگاری‌شده‌اند.» پول نقد دیجیتال برای اهداف مختلف، از اهداف بشردوستانه گرفته تا تامین مالی گروه‌های تحریم شده استفاده می‌شد.

تجزیه و تحلیل تراکنش های ردیابی شده توسط Elliptic نشان می دهد که بخش عمده ای از پول، 212.1 میلیون دلار از دارایی های رمزنگاری شده، صرف حمایت از اوکراین شده است. سازمان های ضد دولتی در بلاروس، متحد سیاسی و نظامی نزدیک فدراسیون روسیه، 0.7 میلیون دلار جذب کردند.

گروه های طرفدار روسیه حدود 4.8 میلیون دلار برای ارتش روسیه و شبه نظامیان مرتبط جمع آوری کرده اند. بر اساس این گزارش، بیش از 10 درصد از این کمک ها از منابع غیرقانونی بوده است. نویسندگان توضیح دادند که اینها شامل بازارهای تاریک نت، نهادهای تحریم شده و فروشندگان کارت اعتباری سرقت شده است.

فورکلاگ در پوشش خود خاطرنشان کرد در همان زمان، کمتر از 2 درصد از ارز دیجیتال اهدایی به اوکراین از این نوع منابع نشات گرفته است. این رسانه خبری کریپتو همچنین خاطرنشان کرد که از ماه می 2022، فعالان حامی روسیه بودجه خود را افزایش داده اند و در ماه ژوئن بیت کوین و اتر بیشتری نسبت به اوکراینی ها جمع آوری کرده اند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط شرکت TRM Labs انجام شده است، بین پایان فوریه و اواخر سپتامبر، نهادهای طرفدار روسیه حدود 400000 دلار ارز دیجیتال جمع‌آوری کردند. در ماه جولای، شرکت اطلاعاتی بلاک چین Chainalysis فاش کرد که 54 گروه از این قبیل مجموعاً بیش از 2.2 میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کرده اند.

وزیر دیجیتال اوکراین ادعا می کند که اکثر تامین کنندگان نظامی کریپتو را پذیرفته اند

بسیاری از طرح‌های تامین مالی کریپتو در طرف اوکراینی توسط دولت کیف حمایت یا آغاز شده‌اند که 83.3 میلیون دلار در کیف پول خود دریافت کرده است. الیپتیک تاکید کرد، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (DAO) نقش مهمی در تسهیل جمع‌آوری پول رمزنگاری برای اوکراین، جذب بیش از 78 میلیون دلار کمک مالی ایفا کرده‌اند، و افزود که تلاش‌های روسیه برای تقلید از موفقیت اوکراین در این زمینه باعث شده است. ناموفق.

الکس بورنیاکوف، وزیر تحول دیجیتال اوکراین در گفتگو با پادکست The Crypto Mile متعلق به Yahoo Finance UK فاش کرد که کشورش تجهیزات نظامی را با استفاده از رمزنگاری خریداری می‌کند و مدعی شد که 60 درصد از تامین‌کنندگان پذیرفته‌اند که با ارزهای دیجیتال پول پرداخت کنند تا موارد ضروری را در اختیار اوکراین قرار دهند. کلاه ایمنی و جلیقه ضد گلوله

بر اساس این گزارش، بیش از 100000 نفر رمزارز به اوکراین ارسال کرده‌اند و بورنیاکوف گفت که کمک‌های مالی «از ارزش یک دلار تا میلیون‌ها دلار» متفاوت است. او خاطرنشان کرد که اوکراین در آغاز جنگ به کریپتو روی آورد زیرا به کمک فوری نیاز داشت. او توضیح داد: «اگر از سیستم مالی سنتی استفاده کنیم، روزها طول می‌کشد.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، بلاک چین، درگیری، رمزنگاری، کمک های مالی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، DAO، کمک های مالی، بیضوی، جمع آوری کمک، بودجه، نظامی، وزیر، nft، طرفدار روسیه، طرفدار اوکراین، گزارش، تحقیق، روسیه، روسیه، تامین کنندگان، اوکراین ، اوکراینی ، جنگ

آیا فکر می‌کنید دو طرف در جنگ همچنان به کمک‌های ارزهای دیجیتال برای تأمین مالی تلاش‌های نظامی و بشردوستانه خود متکی خواهند بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.