تجزیه و تحلیل فنی XAUUSD | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر، می بینیم که پس از رالی بزرگ و سریع ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی و کاهش بازدهی واقعی، طلا نزدیک به قله قبلی وارد یک تثبیت شده است. همچنین می‌توانیم متوجه شویم که قیمت با MACD در حال واگرایی است، که به طور کلی یک سیگنال از دست دادن

کد خبر : 339869
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
تجزیه و تحلیل فنی XAUUSD |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر، می بینیم که پس از رالی بزرگ و سریع ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی و کاهش بازدهی واقعی، طلا نزدیک به قله قبلی وارد یک تثبیت شده است.

همچنین می‌توانیم متوجه شویم که قیمت با MACD در حال واگرایی است، که به طور کلی یک سیگنال از دست دادن حرکت است و به طور کلی می‌توانیم پس از آن شاهد عقب نشینی باشیم. بازار شروع به تحکیم کرد زیرا داده های پس از بحران بانکی هنوز ضعف در اقتصاد را تایید نکرده است، برعکس گزارش های اقتصادی قوی تر از حد انتظار بوده است. این احتمال وجود دارد که در صورتی که داده ها همچنان از انتظارات بالاتر بروند، شاهد عقب نشینی بزرگی باشیم.

در نمودار 4 ساعته زیر، می بینیم که عقب نشینی اخیر از سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصد برگشته است. ما همچنین می توانیم یک الگوی مثلث متقارن را ببینیم. قیمت می تواند در هر دو طرف شکست بخورد، بنابراین مهم است که داده های اقتصادی را تماشا کنید زیرا یک شکست نهایی باید به یک حرکت بزرگ منجر شود. فردا، ما گزارش ادعاهای بیکاری ایالات متحده را داریم و به احتمال زیاد در صورت شکست داده ها، شاهد ضعف در طلا و در صورت از دست رفتن داده ها، قدرت خواهیم بود.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم تثبیت مثلث متقارن را با دقت بیشتری مشاهده کنیم. به طور کلی، بهتر است قبل از ورود به موقعیت های جدید، بیرون بنشینید و منتظر شکست ناشی از یک کاتالیزور اساسی باشید. در چنین محیط هایی می توان به راحتی از بین رفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.