تجزیه و تحلیل فنی Russell 2000 | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر برای راسل 2000، می‌توانیم ببینیم که پس از یافتن پشتیبان قوی در سطح 1731، قیمت تا 1800 به بالای محدوده بازگشته است و اکنون یک شکست بزرگ را تهدید می‌کند. میانگین‌های متحرک همچنان به سمت نزول عبور می‌کنند، اما شکست در بالای خط روند باید باعث شود که به سمت

کد خبر : 342034
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
تجزیه و تحلیل فنی Russell 2000 |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر برای راسل 2000، می‌توانیم ببینیم که پس از یافتن پشتیبان قوی در سطح 1731، قیمت تا 1800 به بالای محدوده بازگشته است و اکنون یک شکست بزرگ را تهدید می‌کند.

میانگین‌های متحرک همچنان به سمت نزول عبور می‌کنند، اما شکست در بالای خط روند باید باعث شود که به سمت بالا بروند و روند صعودی جدید را تأیید کند. اینجاست که فروشندگان باید ریسک تعریف شده را بالای خط روند انباشته کنند و شکست زیر حمایت 1731 را هدف قرار دهند.

در نمودار 4 ساعته زیر، می بینیم که قیمت در حال بررسی خارج از محدوده است زیرا قیمت در بالای محدوده معامله می شود. خریداران اکنون موانع قوی زیادی مانند خط روند و سطح اصلاحی فیبوناچی 50% خواهند داشت.

آنها به یک شکست واضح بالاتر از همه این مقاومت ها نیاز دارند تا تنظیمات نزولی را باطل کنند و سطح 1900 را هدف قرار دهند. از سوی دیگر، فروشندگان احتمالاً در اینجا انباشته می شوند زیرا نسبت ریسک به پاداش برای آنها بسیار خوب به نظر می رسد.

در نمودار 1 ساعته، می بینیم که قیمت همچنان در کانال افزایشی در حال معامله است. فروشندگان محافظه کارتر ممکن است بخواهند قبل از در نظر گرفتن شورت های جدید منتظر بمانند تا قیمت به زیر حد پایین کانال برسد، در حالی که فروشندگان تهاجمی باید در اینجا انباشته شوند.

خریداران به یک شکست در بالای مرز کانال، خط روند و سطح فیب 50% نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که بالاترین سطح جدید را هدف قرار می دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.