تجزیه و تحلیل فنی NZDUSD | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر، می بینیم که به نظر می رسد دوره طولانی بی ثباتی از زمان بحران بانکی مارس در حال پایان است. پس از یک جهش کوتاه به مقاومت 0.6389 ناشی از افزایش بیشتر از حد انتظار RBNZ، بازار کاهش یافت و قیمت شروع به پایین آمدن کرد زیرا داده های ایالات

کد خبر : 351187
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
تجزیه و تحلیل فنی NZDUSD |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر، می بینیم که به نظر می رسد دوره طولانی بی ثباتی از زمان بحران بانکی مارس در حال پایان است. پس از یک جهش کوتاه به مقاومت 0.6389 ناشی از افزایش بیشتر از حد انتظار RBNZ، بازار کاهش یافت و قیمت شروع به پایین آمدن کرد زیرا داده های ایالات متحده شروع به از دست دادن انتظارات و ایجاد رکود اقتصادی کردند.

آخرین حرکت بزرگ نزولی زمانی آغاز شد که خرده‌فروشی ایالات متحده انتظارات را از دست داد و دلار آمریکا را به عنوان یک پناهگاه امن بالا برد. دیروز همچنین یک روز خطر بزرگ داشتیم که احتمالاً ناشی از ترس در اطراف بانک FRC و یک بحران بانکی دیگر است. بازار اکنون به پایین ترین حد ماه مارس روی 0.6084 چشم دوخته است.

در نمودار 4 ساعته زیر، می‌توانیم عملکرد زشت قیمت از ماه مارس را با دقت بیشتری مشاهده کنیم که قیمت اساساً بین 0.6170 و 0.6280 قرار دارد. با کاهش این روند جدید، اکنون خط روند اصلی را داریم که به عنوان مقاومت برای فروشندگان عمل می کند، در صورتی که قیمت از پایین ترین حد ماه مارس جهش کند و تمام مسیر را به عقب برگرداند.

در حال حاضر قیمت در کانالی معامله می شود که فروشندگان آن را به پایین ترین حد ماه مارس هدف قرار می دهند. خریداران احتمالاً به این حمایت تکیه می کنند تا سپس بالای کانال و در نهایت خط روند را هدف قرار دهند.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم ببینیم که خط روند دیگری در کانال وجود دارد که حرکت نزولی فعلی را تعریف می‌کند. اگر قیمت بالاتر از آن بشکند، ممکن است شاهد تجمعی به سمت بالای کانال باشیم و فروشندگان در آنجا منتظر بمانند. در غیر این صورت، قیمت ممکن است این خط روند را رد کند و به سمت پایین مارس سقوط کند.

فردا، ما ادعاهای بیکاری در ایالات متحده را داریم، و آنها اخیراً فرصت‌هایی برای حرکت به بازار می‌دهند. یک اشتباه دیگر باید بازار را پایین بیاورد، در حالی که یک ضربه ممکن است به خریداران قدرت کافی بدهد تا قیمت را به سمت خط روند اصلی سوق دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.