تجزیه و تحلیل فنی NZDUSD | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر برای NZDUSD، می بینیم که رالی بزرگ و سریع اکنون به سطح مقاومت کلیدی در 0.6389 نزدیک شده است. همانطور که با فاصله از میانگین متحرک دوره کوتاه آبی نشان داده شده است، قیمت کمی بیش از حد کشیده شده است. در چنین مواردی ما به طور کلی می‌توانیم یک

کد خبر : 357618
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تجزیه و تحلیل فنی NZDUSD |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر برای NZDUSD، می بینیم که رالی بزرگ و سریع اکنون به سطح مقاومت کلیدی در 0.6389 نزدیک شده است. همانطور که با فاصله از میانگین متحرک دوره کوتاه آبی نشان داده شده است، قیمت کمی بیش از حد کشیده شده است. در چنین مواردی ما به طور کلی می‌توانیم یک عقب‌نشینی یا مقداری تثبیت قبل از تمدید بعدی را ببینیم.

آخرین افزایش گزارش قوی NFP نشان می‌دهد که به دلیل کاهش تورم مداوم، بازار کار انعطاف‌پذیر و انتظار می‌رود فدرال رزرو در ماه ژوئن متوقف شود و از ماه سپتامبر کاهش را آغاز کند، بازار همچنان به یک نتیجه آرام خوشبین است.

در نمودار 4 ساعته زیر، می‌توانیم ببینیم که پس از شکستن خط روند نزولی اصلی، بازار با عقب‌نشینی‌های کوتاه و کم‌عمق به شارژ بالاتر ادامه داد. میانگین‌های متحرک از روند حمایت می‌کنند و خریداران احتمالاً به آنها تکیه می‌کنند. می بینیم که ما یک خط روند نیز داریم و به احتمال زیاد در صورت عقب نشینی، خریداران به خط روند و میانگین متحرک دوره طولانی قرمز برای یک حرکت صعودی دیگر تکیه خواهند کرد.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم منطقه حمایت از خریداران را با دقت بیشتری ببینیم. در سطح 0.6315، پشتیبانی نوسان، خط روند و میانگین متحرک دوره طولانی 4 ساعته را داریم. از منظر مدیریت ریسک، این یک نقطه خوب برای خریدارانی است که ریسک مشخصی در زیر منطقه دارند.

از سوی دیگر، فروشندگان می خواهند که قیمت از ناحیه حمایت عبور کند و سطح نوسان 0.6260 را هدف قرار دهد. امروز، ما گزارش CPI ایالات متحده را داریم و این احتمال وجود دارد که داده های بالاتر از حد انتظار باعث تقویت دلار شود در حالی که ارقام پایین تر از حد انتظار آن را تضعیف می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.