تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – این علائم را برای یک چرخش احتمالی تماشا کنید

[ad_1] فروش بزرگ دلار به دنبال از دست دادن گزارش CPI ایالات متحده اخیراً به طور کامل پاک شده است زیرا داده های ایالات متحده همچنان به رشد صعودی خود ادامه می دهد و شانس افزایش نرخ پس از افزایش جولای را زنده نگه می دارد. در واقع، ادعاهای اولیه ایالات متحده در هفته گذشته

کد خبر : 379291
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – این علائم را برای یک چرخش احتمالی تماشا کنید

[ad_1]

فروش بزرگ دلار به دنبال از دست دادن گزارش CPI ایالات متحده اخیراً به طور کامل پاک شده است زیرا داده های ایالات متحده همچنان به رشد صعودی خود ادامه می دهد و شانس افزایش نرخ پس از افزایش جولای را زنده نگه می دارد. در واقع، ادعاهای اولیه ایالات متحده در هفته گذشته از انتظارات پیشی گرفت و به پایین ترین حد خود رسید، در حالی که شاخص های PMI ایالات متحده دیروز تصویر متفاوتی را نشان دادند، اگرچه PMI تولیدی با اختلاف زیادی از انتظارات پیشی گرفت. انتظار می رود فدرال رزرو این هفته 25 واحد در ثانیه افزایش یابد و همچنان به داده ها وابسته باشد. بنابراین، اگر به دریافت داده های اقتصادی خوب ادامه دهیم، احتمال افزایش نرخ دیگری وجود دارد.

برعکس، شاخص قیمت مصرف کننده در بریتانیا هفته گذشته انتظارات را از دست داد و باعث افزایش قیمت مجدد در انتظارات نرخ بهره شد. در واقع، با توجه به داده‌های دستمزد بالاتر در گزارش قبلی اشتغال بریتانیا، بازار شانس بالاتری برای افزایش 50 واحدی در ثانیه قبل از این گزارش داشت. اکنون، بازار احتمال بیشتری دارد که BoE در نشست آتی 25 واحد در ثانیه افزایش یابد و این قیمت گذاری مجدد بر پوند تاثیر گذاشته است.

تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – بازه زمانی روزانه

GBPUSD روزانه

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که GBPUSD به دسته 1.31 افزایش یافته و سپس شروع به سقوط کرد. اولین گام پایین تر ناشی از ضرب و شتم در گروه کنترل خرده فروشی ایالات متحده بود. سپس ما در گزارش CPI انگلستان به اشتباه بزرگی رسیدیم که بر پوند سنگینی کرد و پوند را کاهش داد زیرا بازار انتظارات نرخ بهره را در سمت کمتر جنگ طلبانه قیمت گذاری کرد.

در نهایت، شکست در ادعاهای اولیه ایالات متحده باعث شد که Cable حتی به پایین‌تر از آن برسد تا در نهایت کل سود هفته قبل را پاک کند. قیمت در حال حاضر در اطراف میانگین متحرک قرمز 21 معامله می شود که به طور کلی سطح حمایت و مقاومت پویا خوبی است.

تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – بازه زمانی 4 ساعت

GBPUSD 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می بینیم که قیمت به آرامی شروع به پایین آمدن در اطراف حمایت 1.2847 می کند. در واقع، می‌توانیم ببینیم که یک واگرایی با MACD وجود دارد که به طور کلی نشانه‌ای از تضعیف حرکت است که اغلب با عقب‌نشینی یا معکوس دنبال می‌شود. در این حالت، اگر میانگین‌های متحرک به سمت بالا بروند، خریداران باید نسبت به از سرگیری روند صعودی اطمینان بیشتری داشته باشند. این تایید خوبی برای یک جهش و یک رالی احتمالی دیگر خواهد بود.

تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – بازه زمانی 1 ساعت

GBPUSD 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می‌توانیم ببینیم که اکشن قیمت در حال تشکیل یک الگوی گوه نزولی در اطراف حمایت 1.2847 است که با واگرایی با MACD تأیید می‌شود که این الگوها ماهیت متفاوتی دارند. اگر قیمت به سمت بالا حرکت کند، باید شاهد انباشته شدن خریداران باشیم و سطح 1.2950 را هدف قرار دهیم. از سوی دیگر، فروشندگان احتمالاً بر روی کران بالای الگو تکیه می‌کنند تا برای شکست پایین‌تر قرار بگیرند و دسته 1.27 را هدف قرار دهند.

رویدادهای آینده

امروز ما گزارش اعتماد مصرف کننده ایالات متحده را داریم. آخرین بار، شاهد یک ضربه بزرگ در گزارش بودیم و اگر امروز یک ضربه دیگر را دریافت کنیم، احتمالاً شاهد افزایش ارزش دلار خواهیم بود، در حالی که یک اشتباه باید باعث ضعف بیشتری شود. فردا انتظار می رود فدرال رزرو 25 واحد در ثانیه افزایش یابد و بازار می خواهد ببیند آیا به چیز دیگری اشاره دارد یا آنها فقط وابستگی به داده خود را مجدداً تأیید می کنند. در روز پنجشنبه، مطالبات بیکاری ایالات متحده باید از USD حمایت کند در صورتی که داده ها از انتظارات فراتر رود و در صورت از دست رفتن داده ها، آن را تضعیف کند. در نهایت روز جمعه شاهد آخرین گزارش های PCE و ECI ایالات متحده خواهیم بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.