تجزیه و تحلیل فنی BTCUSD | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر برای BTCUSD، می بینیم که قیمت به مقاومت قبلی که اکنون به حمایت تبدیل شده است، عقب نشینی کرده است. خریداران احتمالاً از این سطح با میانگین متحرک طولانی مدت قرمز که پشتیبانی اضافی ارائه می دهد، دفاع می کنند. اگر قیمت همچنان به زیر این سطح سقوط کند، فروشندگان

کد خبر : 348570
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
تجزیه و تحلیل فنی BTCUSD |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر برای BTCUSD، می بینیم که قیمت به مقاومت قبلی که اکنون به حمایت تبدیل شده است، عقب نشینی کرده است. خریداران احتمالاً از این سطح با میانگین متحرک طولانی مدت قرمز که پشتیبانی اضافی ارائه می دهد، دفاع می کنند. اگر قیمت همچنان به زیر این سطح سقوط کند، فروشندگان انباشته می شوند و سطح 25231 را هدف قرار می دهند. امروز رویداد ریسک برای بیت کوین گزارش ادعاهای بیکاری ایالات متحده و فردا PMI ایالات متحده است.

اگر داده‌ها حاکی از رکود اقتصادی باشد، باید شاهد فروختن ارز دیجیتال باشیم زیرا احساس ریسک بدتر می‌شود. از سوی دیگر، داده های خوش خیم باید به خریداران اطمینان کافی برای ادامه شارژ بیشتر بدهد. کل رالی پس از سقوط بانک سیلیکون ولی با MACD متفاوت بوده است، بنابراین این نشانه بد دیگری برای گاوها است زیرا ممکن است شاهد اصلاح عمیق‌تری باشیم.

در نمودار 4 ساعته زیر، می بینیم که قیمت از محدوده ایجاد شده درست زیر سطح مقاومت هفتگی کلیدی خارج شد و اکنون در حال آزمایش مجدد آن است. سوال این است که آیا این یک آزمایش مجدد است یا قیمت همچنان کاهش می یابد و به شکست شکست خورده تبدیل می شود. اگر دومی باشد، برای بیت کوین در آینده نزولی تر است. میانگین های متحرک در این بازه زمانی به سمت نزولی عبور می کنند، بنابراین روند در حال حاضر نزولی است.

در نمودار 1 ساعته زیر، می بینیم که اگر بخواهیم عقب نشینی داشته باشیم، فروشندگان احتمالاً به سطح 38.2% فیبوناچی اصلاحی تکیه می کنند، جایی که ما نیز تلاقی با سطح نوسان قبلی را داریم. بازار به دقت داده ها را رصد می کند تا تصمیم بگیرد که در آینده به کجا برود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.