تجزیه و تحلیل فنی BTC/USD | فارکسلایو

[ad_1] در نمودار روزانه زیر، می بینیم که دیروز بیت کوین به بالاترین رقم 25 هزار نفری در آگوست 2022 رسیده است. در آن زمان، ما همچنین بازار را به دلیل تسهیل شرایط مالی افزایش دادیم و سپس سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو معروف در جکسون هول را دریافت کردیم که همه چیز را خراب

کد خبر : 321227
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تجزیه و تحلیل فنی BTC/USD |  فارکسلایو

[ad_1]

در نمودار روزانه زیر، می بینیم که دیروز بیت کوین به بالاترین رقم 25 هزار نفری در آگوست 2022 رسیده است. در آن زمان، ما همچنین بازار را به دلیل تسهیل شرایط مالی افزایش دادیم و سپس سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو معروف در جکسون هول را دریافت کردیم که همه چیز را خراب کرد. .

این الگو در حال حاضر یکسان به نظر می رسد، زیرا شاهد افزایش در دارایی های ریسک به دلیل کاهش شرایط مالی به دلیل تعدیل تورم، رشد کندتر و بازار کار قوی بوده ایم.

همه این موارد در کنار هم به بازار امید برای فرود نرم می داد. هرچند اخیراً شاهد بودیم که همه چیز برعکس پیش می‌رود و تورم همچنان بالاست و داده‌های شتاب‌انگیز و قوی در سمت تقاضا که باعث دردسر فدرال رزرو می‌شود.

دیروز دارایی های ریسک و بیت کوین توسط بولارد، عضو فدرال رزرو (شاهین، غیر رای دهنده) مورد ضربه قرار گرفتند که اذعان کرد که در جلسه فوریه برای افزایش 50 bps باز است و برای جلسه مارس نیز آماده است. علاوه بر این، او نرخ پایانه را بالاتر از پیش بینی شده در دسامبر 2022 می بیند.

به نظر می رسد که جزر و مد در حال چرخش علیه بیت کوین است و ما باید شاهد پایین ترین سطح در آینده باشیم. ما همچنین می‌توانیم ببینیم که یک واگرایی درست در بالای صفحه ایجاد شد، زیرا قیمت به صورت سهموی به بالاترین سطح رسید، اما RSI از آن پیروی نکرد.

در نمودار 4 ساعته زیر، می‌توانیم ببینیم که آخرین خط دفاعی برای خریداران، پشتیبانی در 23541 خواهد بود که با سطح اصلاحی فیبوناچی 50% کل حرکت صعودی قوی و میانگین متحرک دوره طولانی قرمز تلاقی دارد. شکست به سمت نزول به فروشندگان اطمینان بیشتری می دهد تا حمایت را در 21509 یا حتی پایین تر از آن هدف قرار دهند.

در نمودار 1 ساعته زیر، می‌توانیم عملکرد کوتاه مدت قیمت را با دقت بیشتری مشاهده کنیم. پس از رسیدن به بالای 25 هزار، قیمت به شدت کاهش یافت زیرا بولارد فدرال رزرو ایده اقدامات تهاجمی تر را مطرح کرد.

میانگین‌های متحرک اکنون به سمت جنوب هستند و فروشندگان ممکن است بخواهند منتظر عقب‌نشینی به سمت مقاومت نوسانی در 24258 باشند، جایی که می‌توانیم سطح فیبوناچی اصلاحی 50% کل حرکت نزولی و میانگین متحرک دوره طولانی قرمز را پیدا کنیم.

این نیز مانعی برای خریداران خواهد بود. اگر قیمت نتواند عقب نشینی کند و به زیر 23200 برسد، باید شاهد انباشته شدن فروشندگان باشیم و حمایت را روی 21509 هدف قرار دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.