تجزیه و تحلیل فنی AUDUSD | فارکسلایو

[ad_1] از دست رفتن گزارش CPI ایالات متحده باعث کاهش شدید ارزش دلار آمریکا شد زیرا بازار دید که فدرال رزرو به زودی انقباض را به پایان رساند. در واقع، بازار انتظارات جنگ‌طلب را برای افزایش نرخ‌های آتی کاهش داد، اما شانس افزایش ماه جولای را بدون تغییر نگه داشت، زیرا بازار کار همچنان فشرده

کد خبر : 374612
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تجزیه و تحلیل فنی AUDUSD |  فارکسلایو

[ad_1]

از دست رفتن گزارش CPI ایالات متحده باعث کاهش شدید ارزش دلار آمریکا شد زیرا بازار دید که فدرال رزرو به زودی انقباض را به پایان رساند. در واقع، بازار انتظارات جنگ‌طلب را برای افزایش نرخ‌های آتی کاهش داد، اما شانس افزایش ماه جولای را بدون تغییر نگه داشت، زیرا بازار کار همچنان فشرده است و سخنرانان فدرال رزرو به هیچ رد یا توقفی پس از انتشار CPI اشاره نکردند.

RBA نرخ نقدی خود را با اظهار نظرهای معمول جنگجویان و وعده انجام کارهای بیشتر در صورت وجود داده ها بدون تغییر نگه داشت. آنها عزم خود را برای رساندن نرخ تورم به هدف خود تکرار کردند و هر کاری را که لازم است برای رسیدن به آن انجام خواهند داد. بانک‌های مرکزی شاهد پایان چرخه پیاده‌روی هستند، بنابراین آن‌ها بر اساس داده‌های اقتصادی دریافتی هدایت می‌شوند.

تجزیه و تحلیل فنی AUDUSD – بازه زمانی روزانه

AUDUSD روزانه

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که از دست دادن گزارش CPI ایالات متحده منجر به یک رالی بزرگ و سریع به سطح 0.69 شد. فروشندگان احتمالاً با ریسک تعریف شده بالاتر از سطح وارد اینجا می شوند تا عقب نشینی را به سطح 0.6781 و سپس با شکستن پایین تر، سطح 0.6563 را هدف قرار دهند. از سوی دیگر، خریداران می‌خواهند قیمت را بالاتر ببینند تا انباشته‌تر شود و روند صعودی را تا 0.7139 افزایش دهند.

تجزیه و تحلیل فنی AUDUSD – بازه زمانی 4 ساعت

AUDUSD 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می بینیم که پس از تثبیت در زیر دسته 0.67، قیمت پس از انتشار CPI شروع شد و تقریباً بدون عقب نشینی به صعود خود ادامه داد. از منظر مدیریت ریسک، نقطه خوبی برای خریداران برای موقعیت طولانی مدت، پشتیبانی 0.6781 است که در آن می‌توانیم سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% و میانگین متحرک قرمز 21 را برای تلاقی پیدا کنیم.

تجزیه و تحلیل فنی AUDUSD – بازه زمانی 1 ساعت

AUDUSD 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می بینیم که قیمت در حال حاضر به منطقه مقاومت 0.69 واکنش نشان می دهد. در اینجا دو حالت ممکن وجود دارد:

  • قیمت به سمت بالا می شکند و خریداران برای گسترش رالی به سمت دستگیره 0.71 انباشته می شوند.
  • فروشندگان انباشته می شوند و قیمت شروع به حرکت به سمت حمایت 0.6781 می کند.

رویدادهای آینده

امروز تنها داده قابل توجه در دستور کار، گزارش احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان است. بعید است که داده ها بازار را به حرکت درآورد مگر اینکه انحرافات بزرگی وجود داشته باشد، بازار احتمالاً بیشتر روی ارقام انتظارات تورمی تمرکز خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.