تجزیه و تحلیل فنی فرانک سوئیس: USD/CHF ، EUR/CHF ، CHF/JPY ، NZD/CHF

[ad_1] فرانک سوئیس ، USD/CHF ، EUR/CHF ، CHF/JPY ، NZD/CHF – نقاط بحث USD/CHF در حال آماده شدن برای آزمایش مقاومت اصلی خط روند پس از دقیقه FOMC است پس از تشکیل “صلیب مرگ” ، چشم انداز EUR/CHF پایین است CHF/JPY به مقاومت خود ادامه می دهد ، ناحیه پشتیبانی در زیر چشم است

کد خبر : 92516
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
تجزیه و تحلیل فنی فرانک سوئیس: USD/CHF ، EUR/CHF ، CHF/JPY ، NZD/CHF

[ad_1]

فرانک سوئیس ، USD/CHF ، EUR/CHF ، CHF/JPY ، NZD/CHF – نقاط بحث

  • USD/CHF در حال آماده شدن برای آزمایش مقاومت اصلی خط روند پس از دقیقه FOMC است
  • پس از تشکیل “صلیب مرگ” ، چشم انداز EUR/CHF پایین است
  • CHF/JPY به مقاومت خود ادامه می دهد ، ناحیه پشتیبانی در زیر چشم است
  • ضعف NZD/CHF با قرنطینه اخیر در نیوزلند تشدید شده است

USD/CHF تجزیه و تحلیل فنی

به نظر می رسد پس از انتشار صورت جلسه FOMC در روز چهارشنبه ، دلار آمریکا در برابر فرانک سوئیس افزایش بیشتری پیدا کند. اگر گاوها در کنترل USD/CHF باقی بمانند ، ممکن است مجددا یک خط روند نزولی بلند مدت روی کارتهای نزدیک به 0.9320 قرار گیرد. در معاملات روز چهارشنبه نیز این جفت ارز از میانگین متحرک 50 روزه (MA) عقب رفت و این نشان می دهد که احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد. اگر خزانه داری ایالات متحده در برابر داده های ضعیف اضافی بازدهی داشته باشد ، ممکن است پشتیبانی در MA 50 روزه یا سطح فیبوناچی 0.236 در 0.9129 0.2 پیدا شود.

USD/CHF نمودار روزانه

USD/CHF نمودار

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی EUR/CHF

خرس ها همچنان کنترل EUR/CHF را حفظ می کنند ، زیرا این جفت ارز به پایین ترین سطح سالانه خود در 1.0701 رسید. این جفت ارز معاملات روز سه شنبه را در انتهای کانال نزولی نزولی که به بالاترین سطح ماه مارس باز می گردد ، بستند ، قبل از اینکه روز چهارشنبه به پایین ترین سطح سال گذشته از ژانویه برسند. حرکت به پایین تر از سال جاری قابل توجه است ، زیرا این جفت ارز در زیر سطح حمایت 1.0750 قرار گرفت ، سطحی که تا سال 2021 تا اوت ادامه داشت.

تأیید بیشتر روند نزولی در شکل گیری “صلیب مرگ” صورت می گیرد ، یعنی زمانی که میانگین متحرک کوتاه مدت از میانگین متحرک بلند مدت کمتر می شود. MA 50 روزه در 2 آگوست به زیر MA 200 روزه سقوط کرد. اختلاف در سیاست بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا ممکن است ضعف مستمر یورو را به همراه داشته باشد ، که ممکن است به صعودهای یورو خارج از EUR/USD برسد.

نمودار روزانه EUR/CHF

نمودار EUR/CHF

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی CHF/JPY

CHF/JPY خود را در سطح مقاومت قبلی در 119.806 ، که به اواخر آوریل برمی گردد ، محدود می کند. در طول راه اندازی گسترده این جفت در نیمه اول سال 2021 ، پرچم های گاو متعددی در طول شکست ظاهر شد. جدیدترین آنها در سطح فوق 119.806 رخ داد. شکست این پرچم اخیر باعث شد که این جفت ارز تا 122.771 معامله شود ، سطحی که از آن زمان عقب نشینی کرده است. جهش در دارایی های امن در اطراف “شگفت انگیز” فدرال رزرو در ماه ژوئن باعث حرکت پایین تر این جفت ارز شد ، که هنوز از آن بهبود نیافته است.

این جفت در بسیاری از ماه های گذشته دستخوش تغییر شده است ، و گهگاه گسست به خط روند صعودی باز می گردد که به اوج آگوست 2020 برمی گردد. روند صعودی روند نزولی خود را از بالاترین سطح سالانه متوقف کرده است و اخیراً دو آزمایش جداگانه رد شده اند. در حالی که این زوج در تلاش برای بازپس گیری مقاومت در سطح 119.806 هستند ، ممکن است آزمایشی از خط روند زیر در دستور کار قرار گیرد. شکست این خط روند ، که هنوز در طول این حرکت پایین نیامده است ، ممکن است MA 200 روزه را در 188.395 به نمایش بگذارد.

CHF/JPY نمودار روزانه

نمودار CHF/JPY

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی NZD/CHF

پس از اعلام اینکه تمام کشور در پی ورود مجدد کووید به “سطح 4” وارد قرنطینه می شوند ، دلار نیوزلند همچنان متزلزل می شود. فرانک سوئیس که در 5 جلسه گذشته در برابر کیوی ارزش قائل شده است ، برای این حزب غریبه نیست. قدرت فرانک سوئیس در برابر کیوی از ماه مارس در حال حاضر است و این جفت ارز در کانال نزولی معامله می شود زیرا در 25 فوریه به بالاترین سطح سالانه 0.67669 رسیده است. از آن زمان ، فرانک به طور پیوسته در حال افزایش است و بین بالاترین سطح خود سقوط می کند. و محدوده های پایینی کانال نزولی

تنها در 5 جلسه گذشته ، شاخص قدرت نسبی (RSI) از 62.49 به 37.08 کاهش یافته است ، که نشان می دهد چگونه سریع شرکت کنندگان در بازار در برابر کیوی روی آورده اند. در صورت وقوع شکست کانال نزولی ، ممکن است آزمون سطح 0.236 در 0.62533 روی کارت ها انجام شود. حرکت قابل توجهی پایین تر ممکن است به وقوع بپیوندد ، زیرا این جفت ارز هنوز به “شرایط فروش بیش از حد” نرسیده است. اقدامات اخیر قیمت نشان می دهد که هر گونه ریپ در جفت ممکن است محو شود ، بیشتر آنها در نقطه میانی یا انتهای کانال نزولی شکست می خورند.

نمودار روزانه NZD/CHF

نمودار NZD/CHF

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع معامله گران فارکس

این که آیا شما یک معامله گر جدید هستید یا با تجربه ، ما منابع متعددی در اختیار شما داریم تا به شما کمک کنیم. نشانگر ردیابی احساس معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی معاملات، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود ، راهنماهای تجاری برای کمک به بهبود عملکرد معاملات ، و یکی به طور خاص برای کسانی که چنین هستند جدید در فارکسبه

— نوشته شده توسط برندن فگان ، کارآموز

برای تماس برندان، از قسمت نظرات زیر یا BrendanFaganFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.