تجزیه و تحلیل فنی بوئینگ (سهام BA).

[ad_1] خلاصه تحلیل فنی بوئینگ خرید توقف. بالاتر از 183.31 توقف ضرر: زیر 174.45 نشانگر علامت RSI خنثی MACD خرید کنید کانال دونچیان خنثی MA(200) فروش فراکتال ها خرید کنید سهموی SAR خرید کنید تجزیه و تحلیل نمودار بوئینگ تجزیه و تحلیل فنی بوئینگ تحلیل تکنیکال نمودار قیمت سهام بوئینگ در بازه زمانی 4 ساعته

کد خبر : 193589
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۳
تجزیه و تحلیل فنی بوئینگ (سهام BA).

[ad_1]

خلاصه تحلیل فنی بوئینگ

خرید توقف. بالاتر از 183.31

توقف ضرر: زیر 174.45

نشانگر علامت
RSI خنثی
MACD خرید کنید
کانال دونچیان خنثی
MA(200) فروش
فراکتال ها خرید کنید
سهموی SAR خرید کنید

تجزیه و تحلیل نمودار بوئینگ

تجزیه و تحلیل فنی بوئینگ

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت سهام بوئینگ در بازه زمانی 4 ساعته نشان می‌دهد که #S-BA,H4 پس از رسیدن به پایین‌ترین حد یک ماهه دو روز پیش، به سمت میانگین متحرک 200 دوره‌ای MA(200) حرکت می‌کند. ما معتقدیم که حرکت صعودی پس از شکست قیمت در بالای مرز بالای کانال Donchian در 183.31 ادامه خواهد یافت. این سطح می تواند به عنوان یک نقطه ورود برای قرار دادن یک سفارش معلق برای خرید استفاده شود. حد ضرر را می توان در زیر مرز پایین کانال Donchian در 174.45 قرار داد. پس از ثبت سفارش، استاپ ضرر باید هر روز به پایین ترین فرکتال بعدی، به دنبال سیگنال های شاخص Parabolic منتقل شود. بنابراین، نسبت سود/زیان مورد انتظار را به نقطه سربه سر تغییر می دهیم. اگر قیمت بدون رسیدن به دستور (192.42) به سطح توقف ضرر (229.48) رسید، توصیه می کنیم سفارش را لغو کنید: بازار دستخوش تغییرات داخلی شده است که در نظر گرفته نشده است.

تحلیل بنیادی سهام – بوئینگ

بوئینگ گزارش داد که بیش از 100 سفارش هواپیما را از لیست عقب مانده خود حذف کرده است زیرا انتظار تحویل آنها را ندارد. آیا قیمت سهام بوئینگ به عقب نشینی ادامه می دهد؟

شرکت بوئینگ اعلام کرد که به دلیل جنگ در اوکراین، سفارشات 141 هواپیمای خود را به بلاتکلیفی منتقل کرده است، به این معنی که دیگر انتظار ندارد این جت ها تحویل داده شوند. سفارشات عمدتاً برای حامل های روسی بود. انتظارات تولید کمتر برای قیمت سهام شرکت نزولی است. در همان زمان، بوئینگ گزارش داد که تحویل هواپیما در ماه مارس تقریباً دو برابر شده است – از 22 فروندی که در فوریه تحویل داده بود، به 41 و از 29 فروند در سال گذشته افزایش یافته است. به افزایش تقاضا برای سفر و بار اشاره کرد. بوئینگ گفت تحویل سال تا به امروز 95 هواپیما بوده است. برای سه ماه اول سال، سفارش‌های بوئینگ، بدون سفارش‌های لغو شده یا مدل‌های مبادله‌شده، از 107 به 145 افزایش یافت. افزایش تقاضا برای هواپیما یک ریسک صعودی برای سهام بوئینگ است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.