تجاوز روسیه به اوکراین می تواند به درگیری تبدیل شود

[ad_1] با افزایش بازدهی ایالات متحده، این یک روز دیگر از نوسانات و ریسک بود. بازده 10 ساله ایالات متحده یک شبه به اوج دو ساله 1.866% رسید. در راستای بازدهی خزانه داری، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها تقویت شد و به بالاترین سطح یک هفته ای 95.83 DXY رسید. درگیری باعث نگرانی

کد خبر : 157604
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۴:۵۷
تجاوز روسیه به اوکراین می تواند به درگیری تبدیل شود

[ad_1]

با افزایش بازدهی ایالات متحده، این یک روز دیگر از نوسانات و ریسک بود. بازده 10 ساله ایالات متحده یک شبه به اوج دو ساله 1.866% رسید. در راستای بازدهی خزانه داری، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها تقویت شد و به بالاترین سطح یک هفته ای 95.83 DXY رسید.

درگیری باعث نگرانی است زیرا تجاوز روسیه به اوکراین واکنش امثال بریتانیا را برانگیخته است. به مقامات وزارت خارجه بریتانیا گفته شده است که آماده باشند تا در یک اطلاعیه کوتاه به «حالت بحران» بروند.

در یک ارتباط به کارکنان گفته شد: «این کار در شکل‌دهی و تأمین امنیت همسایگی اروپایی ما بسیار مهم است».

با این حال، «حالت بحران» نشانه‌ای نیست که دولت بریتانیا فکر می‌کند تهاجم قریب‌الوقوع است یا قطعا اتفاق می‌افتد، بلکه بخشی از برنامه‌ریزی پیشگیرانه است که کارکنان را به مناطق با اولویت بالاتر منتقل می‌کند و به FCDO اجازه می‌دهد در صورت ایجاد وضعیت به سرعت حرکت کند. بلومبرگ گزارش داد.

با این وجود، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بریتانیا سیستم‌های تسلیحاتی سبک، ضد زره و دفاعی را به اوکراین می‌فرستد تا به اوکراین کمک کند تا توانایی‌های دفاعی خود را افزایش دهد.

در همین حال، کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت که تنش‌های کنونی «وضعیت بسیار خطرناکی» را به وجود آورده است.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما اکنون در مرحله‌ای هستیم که روسیه می‌تواند در هر نقطه‌ای به اوکراین حمله کند».

در همین حال، انتظار می‌رود که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، ناتو احتمالاً سطح هشدار خود را افزایش می‌دهد و این مستلزم اعزام نیروهای کمکی خود به بالتیک و لهستان و حتی در جنوب شرق اروپا خواهد بود.

این به نوبه خود چالشی برای اتحادیه اروپا خواهد بود. اگر روسیه حمله کند، اتحادیه اروپا احتمالا تحریم هایی را علیه روسیه اعمال خواهد کرد و خطر قطع عرضه گاز به اروپا را به خطر می اندازد (قیمت انرژی در حال حاضر بسیار بالاست و تورم باری را بر اقتصاد وارد می کند).

در مجموع، دلار آمریکا، ین و فرانک سوئیس چیزهایی هستند که باید تماشا کنید، طلا نیز همینطور است. که همه آنها پناهگاه های امن معمولی هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.