تجارت CADJPY از مقاومت فنی و نوسانات BOJ

[ad_1] در پایان ماه گذشته، بانک مرکزی ژاپن نزدیک به 20 میلیارد دلار برای دفاع از کاهش ین هزینه کرد. با این حال، اکنون ین ژاپن نزدیک به سطوح قبل از اقدام بانک مرکزی معامله می شود. شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن در بیانیه‌ای در ابتدای اکتبر گفت که در صورت تداوم حرکت‌های بیش از

کد خبر : 262753
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
تجارت CADJPY از مقاومت فنی و نوسانات BOJ

[ad_1]

در پایان ماه گذشته، بانک مرکزی ژاپن نزدیک به 20 میلیارد دلار برای دفاع از کاهش ین هزینه کرد. با این حال، اکنون ین ژاپن نزدیک به سطوح قبل از اقدام بانک مرکزی معامله می شود.

شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن در بیانیه‌ای در ابتدای اکتبر گفت که در صورت تداوم حرکت‌های بیش از حد ین، آنها آماده هستند تا گام‌های قاطعی در بازار فارکس بردارند.

این امر جفت ارزهایی مانند CADJPY را جالب می کند زیرا در حال حاضر در مقاومت فنی بلندمدت معامله می شود. نحوه تجارت آن را در اینجا بیاموزید.












واحد پول: دلار کانادا در مقابل ین ژاپن
Symbol for Trade.MT4/Trade.MT5 حساب: CADJPY
تاریخ ایده: 3 اکتبر 2022
خط زمانی: 1-4 هفته
سطح ورودی: 104.50
سطح توقف ضرر: 110.55
سطح هدف: 98.45
اندازه موقعیت: حداکثر 1٪
خطر: بالا

  • Trade.MT4 و Trade.MT5 و همچنین انواع حساب های Zero به شما این امکان را می دهند که با استفاده از CFD، در مورد جهت قیمت جفت ارزها حدس بزنید. این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت‌ها سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

معامله جفت ارز CADJPY

بانک ژاپن چندین سال است که یک سیاست پولی بسیار سست را حفظ کرده است. زمانی که اکثر بانک‌های مرکزی جهان نرخ بهره را افزایش می‌دهند، بانک ژاپن – تا کنون – همچنان نرخ بهره خود را در سطوح منفی نگه داشته است.

این یکی از دلایلی است که جفت ارز ین ژاپن با معاملات USDJPY در بالاترین سطح 24 سال اخیر افزایش یافته است. استقراض ین ژاپن با نرخ بهره پایین برای سرمایه گذاری در ارزهای با نرخ بهره بالا – معروف به تجارت حمل – بر روند جفت ین در سال جاری همراه با عوامل دیگر تأثیر گذاشته است.

مداخله بانک ژاپن در پایان سپتامبر اولین عملیات خرید ین از سال 1998 بود. تحلیلگران بانک آمریکا تاکید کرده اند که بانک مرکزی 1.3 تریلیون دلار دارایی ذخیره خارجی دارد به این معنی که آنها می توانند با فروش مجدد در ارز مداخله کنند. برخی از دارایی های آن

بانک کانادا در مقابل بانک ژاپن حرکت کرده و نرخ بهره را در سال جاری به شدت افزایش داده است. در حالی که بانک مرکزی با 3.25 درصد یکی از بالاترین نرخ‌های بهره را در بین سایر همتایان خود دارد، آخرین بیانیه حاکی از آن است که پایان چرخه انقباضات ممکن است به زودی باشد، اگرچه انتظار می‌رود در جلسه بعدی افزایش دیگری نرخ بهره وجود داشته باشد.

نمودار تحلیل فنی CADJPY

نمودار قیمت ماهانه زیر CADJPY (دلار کانادا در برابر ین ژاپن) است که از پلت فرم معاملاتی MetaTrader 5 ارائه شده توسط Admirals گرفته شده است. این نشان می دهد که – در بلندمدت – جفت ارز در یک ادغام یا محدوده معامله می شود.

قیمت در بین خط مقاومت افقی بالا در ~106.20 و خط حمایت افقی پایین در ~73.20 قرار گرفته است. هر دوی این سطوح قیمتی چندین بار از سال 2007 تاکنون رد تاریخی داشته اند.

منبع: دریاسالاران متاتریدر 5، CADJPY، ماهly – محدوده داده: از 1 فوریه 2007 به 3 اکتبر 2022، اجرا شده در 3 اکتبر 2022 ساعت 7:00 آمتر GMT لطفاً توجه داشته باشید: عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

از آنجایی که قیمت اکنون در بالای خط مقاومت افقی معامله می شود، معامله گران تحلیل تکنیکال به دنبال سرنخ هایی خواهند بود که آیا خریداران خسته شده اند و به فروشندگان اجازه می دهد کنترل را در دست بگیرند. این سرنخ ها می توانند از الگوهای اقدام قیمت یا شاخص های فنی استفاده کنند.

البته، اگر از سمت بنیادی چیزی تغییر نکند، قیمت ممکن است از این خط مقاومت افقی عبور کند. در این حالت، معامله‌گران تحلیل تکنیکال به دنبال سرنخ‌هایی خواهند بود که آیا خریداران پس از شکست محدوده، کنترل را به دست می‌گیرند.

یک ایده تجارت مثال برای CADJPY

بر اساس تجزیه و تحلیل بالا، یک ایده تجارت مثال برای CADJPY می تواند به شرح زیر باشد:

  1. CADJPY کوتاه چند پیپ زیر پایین ترین قیمت شمع ماهانه سپتامبر در 104.50.
  2. یک استاپ لاس محافظتی را روی شکست همان شمع ماهانه در 110.55 قرار دهید.
  3. هدف یک پاداش 1:1 برای ریسک را در 98.45 قرار دهید (110.55 – 104.50 = 6.05، سپس 104.50 – 6.05 = 98.45).
  4. ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  5. خط زمانی = 1 تا 4 هفته.
  6. اگر با اندازه موقعیت 0.01 لات (کمترین اندازه) در حساب پایه دلار معامله کرده اید، پس:

    • اگر به هدف شما رسید = 41.69 دلار سود
    • اگر استاپ ضرر شما به 41.69-$ برسد

از آنجایی که بازارهای ارز در حال حاضر بسیار نوسان هستند، مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی را انجام دهید که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفقیت آمیز است. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می‌توانید ضرر کنید و ریسک‌های مربوط به آن چقدر است.

می توانید این کار را با استفاده از ماشین حساب تجارت Admirals برای حساب Trade.MT4 انجام دهید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

منبع: Admirals Trading Calculator

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، هزینه معاملات CFD ارز است. این شامل:

  • گسترش. این تفاوت بین قیمت خرید و فروش یک ابزار است.

    • اسپرد معمولی حساب Trade.MT4/Trade.MT5 در CADJPY فقط 0.031 است.
    • اسپرد معمولی حساب Zero.MT4/Zero.MT5 در CADJPY فقط 0.016 است.

  • کمیسیون. این هزینه انجام معامله خرید و فروش است.

    • کمیسیون حساب Trade.MT4/Trade.MT5 برای خرید یا فروش CADJPY 0 است.
    • کمیسیون حساب Zero.MT4/Zero.MT5 برای خرید یا فروش CADJPY تنها 3 دلار در هر لات، برای هر طرف است.

  • مبادله. این هزینه یک شبه برای انتقال موقعیت شما به روز بعد است.

    • کارمزد سوآپ فعلی برای CADJPY 1.075- برای پوزیشن های کوتاه و 0.237 برای موقعیت های خرید است.

می توانید جزئیات بیشتر در مورد هزینه ها و شرایط برای هر نوع حساب (بر اساس کمیسیون و بدون کمیسیون) را از صفحه مشخصات قرارداد Admirals برای CADJPY بیابید.

نحوه معامله CADJPY در 4 مرحله

با استفاده از فرآیند چهار مرحله ای زیر می توانید CADJPY را معامله کنید:

  1. برای دسترسی به اتاق معامله‌گران، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید. این می تواند یک حساب آزمایشی یا یک حساب کاربری زنده از Trade.MT5، Trade.MT4، Zero.MT5 یا Zero.MT4 باشد.
  2. روی نماد تجارت در کنار یکی از حساب‌های معاملاتی زنده یا آزمایشی خود کلیک کنید تا پلتفرم وب باز شود. یا پلتفرم دسکتاپ MetaTrader 4 یا MetaTrader 5 را دانلود کنید که همچنین می توانید به صورت رایگان به نسخه Supreme Edition ارتقا دهید و به ایده های معاملاتی تحلیل تکنیکال رایگان از Trading Central دسترسی داشته باشید.
  3. CADJPY را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.
منبع: Admirals MetaTrader 5 Desktop. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

منبع: Admirals MetaTrader 5 Web. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

برای معامله امروز CADJPY روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

میبینی CADJPY حرکت متفاوت؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است. اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت CADJPY در جهت دیگری حرکت کند، می‌توانید با استفاده از CFD (قراردادهای تفاوت) از حساب تجاری Admirals خود، طولانی و کوتاه کنید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از هر گونه تصمیم سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، Jitanchandra Solanki (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.