تجارت مستقر در انتاریو 300 هزار دلار به صندوق خسارات زیست محیطی به عنوان بخشی از توافق نامه اقدامات جایگزین مربوط به نشت هیدروکربن پرداخت می کند.

[ad_1] 18 نوامبر 2021 – کیچنر، انتاریو محیط زیست و تغییرات آب و هوا افسران مجری کانادا تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که افراد و شرکت ها از قوانین زیست محیطی کانادا برای کمک به حمایت از یک محیط امن و پاک پیروی می کنند. در 24 ژوئن 2021، Drewlo Holdings Inc. در

کد خبر : 131190
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
تجارت مستقر در انتاریو 300 هزار دلار به صندوق خسارات زیست محیطی به عنوان بخشی از توافق نامه اقدامات جایگزین مربوط به نشت هیدروکربن پرداخت می کند.

[ad_1]

18 نوامبر 2021 – کیچنر، انتاریو

محیط زیست و تغییرات آب و هوا افسران مجری کانادا تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که افراد و شرکت ها از قوانین زیست محیطی کانادا برای کمک به حمایت از یک محیط امن و پاک پیروی می کنند.

در 24 ژوئن 2021، Drewlo Holdings Inc. در پاسخ به محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا که اتهاماتی را تحت عنوان اتهامات وارده به محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا با مدیر دادستان عمومی که تحت نظارت و از طرف دادستان کل کانادا عمل می کند، منعقد کرد. قانون شیلات به عنوان بخشی از این قرارداد، شرکت موافقت کرد که 300000 دلار به صندوق خسارات زیست محیطی دولت کانادا بپردازد. علاوه بر این، Drewlo Holdings Inc. همچنین موافقت کرد که یک مشاور زیست محیطی واجد شرایط را برای بررسی شیوه های فعلی شرکت، ارزیابی انطباق موجود شرکت با مقررات و توسعه یک برنامه آموزشی برای کارکنان در موقعیت های رهبری استخدام کند. اتهام علیه این شرکت در 10 نوامبر 2021 پس از تأیید تکمیل تمام اقدامات ذکر شده در توافق نامه اقدامات جایگزین، رد شد.

در ماه مه 2017، افسران اجرای محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا به گزارش یکی از مردم درباره وجود یک ماده روغنی روی سطح نهر اشنایدر، که شاخه ای از شاخه های ماهی گراند ریور است، پاسخ دادند.

پس از بررسی، افسران متوجه شدند که این ماده از فعالیت های تخریب در ملکی که Drewlo Holdings Inc. در کیچنر، انتاریو در حال توسعه بود، به دست آمده است. نتایج آزمایشگاهی محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا نشان داد که این ماده روغنی حاوی هیدروکربن هایی است که برای ماهی ها مضر است. ته نشین کردن یا اجازه رسوب یک ماده مضر در آبی که ماهی ها در آن تردد می کنند یا در هر مکانی که این ماده ممکن است وارد این آب شود، نقض قانون است. قانون شیلات.

محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا یک سرویس اشتراک رایگان ایجاد کرده است تا به کانادایی ها کمک کند تا از آنچه دولت کانادا برای محافظت از محیط طبیعی ما انجام می دهد مطلع باشند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.