تجارت متا (سابق فیسبوک) افزایش 50 درصدی در میان تمرکز متاورس

[ad_1] در اوایل فوریه، متا پلتفرم (فیسبوک سابق) گزارش درآمد شوکی منتشر کرد که باعث شد سهام آن در معاملات پس از بازار 20 درصد سقوط کند. این سهام اکنون بیش از 50 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. در حالی که کاهش اخیر بازار سهام به تسریع کاهش متا کمک کرد، اکنون

کد خبر : 182513
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
تجارت متا (سابق فیسبوک) افزایش 50 درصدی در میان تمرکز متاورس

[ad_1]

در اوایل فوریه، متا پلتفرم (فیسبوک سابق) گزارش درآمد شوکی منتشر کرد که باعث شد سهام آن در معاملات پس از بازار 20 درصد سقوط کند. این سهام اکنون بیش از 50 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

در حالی که کاهش اخیر بازار سهام به تسریع کاهش متا کمک کرد، اکنون در سطوح قیمتی بسیار جالبی معامله می شود که از قبل از همه گیری دیده نشده بود.

حتی جالب تر، تغییر مدیر عامل شرکت مارک زاکربرگ از متا به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی به یک غول بزرگ در متاورژن است. با پیش بینی متاورس بیش از 1 تریلیون دلار فروش سالانه، می تواند گام بزرگی در تاریخ متا باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد سهام در زیر.












موجودی: پلتفرم های متا (فیسبوک سابق)
تبادل: نزدک
نماد برای حساب Invest.MT5: FB
تاریخ ایده: 23 مارس 2022
خط زمانی: 1-12 ماه
سطح ورودی: 220.00 دلار
سطح هدف: 325.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیشتر از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

چرا قیمت سهم پلتفرم های متا را تجارت کنیم؟

بسیاری از افراد از اینکه قیمت سهام متا پلتفرم – شرکتی که فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و آکیولوس را در اختیار دارد- 50 درصد از رکورد بالاترین خود در سال جاری کاهش یافته است، کاملا شگفت زده خواهند شد.

فروش اولیه در قیمت سهام متا به دلیل گزارش درآمدی بود که پیش‌بینی ضعیفی را برای سال 2022 نشان می‌داد. این فروش با سقوط بازار سهام جهانی که تقریباً در همان زمان آغاز شد، تشدید شد.

با این حال، برنامه مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، برای تمرکز بر بازیگری مسلط در متاورس، تحلیلگرانی را به خود جلب کرده است که میانگین امتیاز قیمت آنها در سهام بسیار بالاتر از قیمت فعلی است، همانطور که در زیر به آن پرداخته می شود.

یک رهبر بالقوه در تکنولوژی Metaverse و واقعیت مجازی

در اکتبر 2021، فیس بوک نام خود را به Meta Platforms تغییر داد که نشان دهنده تغییر تمرکز شرکت به متاورس است. تاکنون نقش این شرکت در متاورس از طریق سخت افزار آن مانند هدست Oculus VR است که به هدست متا کوئست تغییر نام داد.

با این حال، برنامه های زاکربرگ بسیار بزرگتر است. در سخنرانی اخیر در نمایشگاه تجاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، او شرکای خود را تشویق کرد تا با این شرکت همکاری کنند تا دیدگاه او از متاورژن را زنده کنند.

تحلیلگران درآمد سالانه 1 تریلیون دلاری متاورس را پیش بینی می کنند

متا به عنوان یک سهام متاورس برتر در نظر گرفته می شود که شرکت هایی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با متاورس مرتبط هستند. این شامل سهام‌هایی است که دسترسی به متاورس را فراهم می‌کنند، مانند شرکت‌های بازی، کسانی که محصولاتی را برای استفاده در متاورس می‌فروشند، مانند مارک‌های مد و ورزش، کسانی که نرم‌افزاری برای ایجاد دنیای سه‌بعدی مجازی ارائه می‌کنند و کسانی که سخت‌افزار برای دسترسی به متاورس ارائه می‌کنند.

هم جی پی مورگان و هم گلدمن ساکس پیش بینی کردند که متاورس در آینده بیش از یک تریلیون دلار درآمد سالانه تولید کند. دلیلی وجود دارد که متا 10 میلیارد دلار برای ایجاد چشم انداز خود از متاورس در پنج سال آینده سرمایه گذاری می کند.

اصول متا و فنی هنوز قوی به نظر میرسه

اساساً، متا با وجود پیش‌بینی رشد پایین‌تر برای امسال، همچنان نسبتاً قوی به نظر می‌رسد. این شرکت هیچ بدهی و 40 میلیارد دلار پول نقد ندارد. علاوه بر این، پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام این شرکت همچنان مورد علاقه تبلیغ‌کنندگانی هستند که به شرکت کمک می‌کنند تا در سال ۲۰۲۲ درآمدی معادل ۴۰ میلیارد دلار داشته باشد.

نسبت قیمت فعلی متا به سود (P/E) 15.3 از نظر تاریخی پایین است. در سال گذشته، P/E این شرکت 38 بود. در حال حاضر، P/E S&P 500 برابر با 25 است – که نشان می‌دهد ارزش واقعی زیادی در قیمت سهام متا وجود دارد. نسبت قیمت به سود، قیمت فعلی سهم یک شرکت را نسبت به سود هر سهم اندازه‌گیری می‌کند.

منبع: دریاسالاران متاتریدر 5، FB، ماهانه – محدوده داده: از 1 می 2012 تا 23 مارس 2022، در 23 مارس 2022 در ساعت 7:00 صبح به وقت گرینویچ اجرا شد. لطفا توجه داشته باشید: عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

در نمودار ماهانه قیمت سهام متا نشان داده شده در بالا، قیمت فعلی در حول سطوح کلیدی حمایت تاریخی معامله می شود. این شامل یک خط روند صعودی (خط سیاه) می‌شود، جایی که خریداران قبلاً در سال‌های 2013، 2018 و 2020 در آن حضور داشته‌اند.

پیش بینی تحلیلگران برای قیمت سهام متا پلتفرم ها

بر اساس نظرسنجی 46 تحلیلگر که توسط TipRanks، اکنون رتبه‌بندی‌های «خرید» در سهام بیشتر از «نگه‌داری» یا «فروش» است. از میان تحلیلگران مورد نظرسنجی که پیش‌بینی 12 ماهه را ارائه کردند، بالاترین هدف قیمت 446.00 دلار، پایین‌ترین هدف قیمت 220.00 دلار و میانگین قیمت هدف 325.45 دلار است.

منبع: TipRanks، 23 مارس 2022

یک ایده تجارت مثال برای قیمت سهم متا پلتفرم

یک مثال ایده معاملاتی برای قیمت سهام Meta Platforms می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را با شکست بالای 220.00 دلار خریداری کنید.
  • میانگین قیمت هدف تحلیلگر 325.00 دلار را هدف قرار دهید.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 12 ماه
  • حرکت به سطح هدف قیمت میانه منجر به سود بالقوه بیش از 50٪ خواهد شد.

    • برخی از سرمایه گذاران ممکن است بالاترین سطح هدف قیمت تحلیلگر 446.00 دلار را هدف قرار دهند که منجر به سود بالقوه بیش از 100 درصد در یک دوره زمانی بسیار طولانی تر می شود.

عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش آن بسیار پایین‌تر بیاید. بنابراین، مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی را که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفقیت آمیز است، اعمال کنید. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن چقدر است.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید، کمیسیون است زیرا اینها می توانند به سود شما کمک کنند. با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری کنید. این به این معنی است که خرید 10 سهم در سهام Meta Platforms منجر به کمیسیون 0.20 دلار (0.02 دلار * 10 سهم) می شود.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع فقط 1 دلار کمیسیون به دست می آورد!

نحوه خرید سهام متا پلتفرم در 4 مرحله

با Admirals، می‌توانید سهام شرکت‌های آمریکایی مانند Meta Platforms را با کمیسیون رقابتی فقط 0.02 دلار برای هر سهم با حداقل کارمزد 1.0 دلار خریداری کنید.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. نماد سهام Meta Platforms ‘FB’ را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.

منبع: Admirals MetaTrader 5 Web. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

بر روی بنر زیر کلیک کنید تا خرید سهام متا پلتفرم امروز! ▼ ▼ ▼

آیا تغییر قیمت سهام متا پلتفرم ها را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و تجاری بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام متا پلتفرم‌ها پایین‌تر رود، می‌توانید از یک حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) نیز معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما امکان می دهد با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، جیتان سولانکی (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.