تجارت مانند یک لحظه لیمن – اعتبار سوئیس، دویچه بانک از ارزش گذاری های پریشان رنج می برد، زیرا بیمه پیش فرض اعتباری بانک ها به سطوح سال 2008 نزدیک می شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بیش از یک دهه از بحران مالی 2007-2008 می گذرد، زمانی که Lehman Brothers، چهارمین بانک سرمایه گذاری بزرگ در ایالات متحده، سقوط کرد و اعلام ورشکستگی کرد. نزدیک به 14 سال بعد، کردیت سوئیس و دویچه بانک، دو بانک بزرگ جهان، از ارزش‌گذاری‌های نامطلوب رنج می‌برند و سطح بیمه نکول اعتباری بانک‌ها به

کد خبر : 262368
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
تجارت مانند یک لحظه لیمن – اعتبار سوئیس، دویچه بانک از ارزش گذاری های پریشان رنج می برد، زیرا بیمه پیش فرض اعتباری بانک ها به سطوح سال 2008 نزدیک می شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیش از یک دهه از بحران مالی 2007-2008 می گذرد، زمانی که Lehman Brothers، چهارمین بانک سرمایه گذاری بزرگ در ایالات متحده، سقوط کرد و اعلام ورشکستگی کرد. نزدیک به 14 سال بعد، کردیت سوئیس و دویچه بانک، دو بانک بزرگ جهان، از ارزش‌گذاری‌های نامطلوب رنج می‌برند و سطح بیمه نکول اعتباری بانک‌ها به درجه‌هایی نزدیک می‌شود که از سال 2008 مشاهده نشده است.

ارزش‌گذاری‌های کردیت سوئیس و دویچه بانک تحت تأثیر قرار گرفته است – سرمایه‌گذاران در مورد ریسک سیستماتیک برای اقتصاد جهانی بحث می‌کنند

در هفته اول اکتبر، اقتصاد جهان همچنان تاریک به نظر می رسد زیرا قیمت انرژی و گاز به بالاترین حد خود رسیده است، تورم در بسیاری از کشورها به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسیده است، زنجیره تامین شکسته شده است، بازارهای سهام ارزش قابل توجهی کاهش داده اند، و تنش ها بین غرب و روسیه بالا رفته است.

در میان این اقتصاد بد، دو تا از بزرگ‌ترین بانک‌های سرمایه‌گذاری در حال فرار از ارزش‌گذاری‌های پریشان هستند. داده های بازار نشان می دهد که Credit Suisse Group AG (NYSE: CS) و Deutsche Bank AG (NYSE: DB) در ارزش های بسیار پایینی معامله می شوند که از زمان بحران مالی سال 2008 مشاهده نشده است.

در پایان ماه اوت، دویچه بانک مسائل مربوط به Credit Suisse را تجزیه و تحلیل کرد و تحلیلگران بانک خاطرنشان کردند که یک شکاف 4.1 میلیارد دلاری وجود دارد که باید برای مبارزه با رفاه مالی موسسه مالی پر شود. علاوه بر این، سطوح بیمه پیش‌فرض اعتباری (CDS) Credit Suisse شبیه همان سطوح CDS است که Lehman Brothers درست قبل از ورشکستگی بانک داشت.

مدیر عامل Credit Suisse، اولریش کورنر اخیراً توضیح داد که شرکت او با “لحظه بحرانی” روبرو است و او تاکید کرد که موسسه مالی مستقر در سوئیس دارای “پایه سرمایه و موقعیت نقدینگی قوی” است.

مدیر عامل Wallstformainst می‌گوید: سرمایه‌گذار بزرگ می‌گوید Credit Suisse CDS مانند یک لحظه Lehman معامله می‌شود، هر کسی که کاملاً به حسابداری Credit Suisse اعتماد دارد به Unicorns و Tooth Fairy نیز اعتقاد دارد.

همه با Koerner موافق نیستند، زیرا در گزارش investing.com آمده است که “سرمایه گذار بزرگی که با Credit Suisse معامله می کند می گوید بانک سرمایه گذاری یک فاجعه است. [and] CDS مانند یک “لحظه Lehman” معامله می شود [is] در شرف زدن است.» با این حال، شریک مدیریتی در Compcircle Gurmeet Chadha، فکر نمی‌کند که یک ناهنجاری عمده بازار خود را نشان دهد.

از سال 2008، سالی یک بار Credit Suisse [and] یک بار در [two] سال ها دویچه بانک در شرف نکول است توییت کرد. “در هر اصلاحی – این حدس و گمان شروع می شود. در تجربه کوچک من – یک رویداد قو سیاه هرگز خود را اعلام نمی کند.

تفسیر چادا بر گمانه زنی های پیرامون این دو بانک تاثیری ندارد و بسیاری بر این باورند که فاجعه ای قریب الوقوع است. حساب توییتر «وال استریت سیلور» گفت: «احتمالاً کردیت سوئیس در حال ورشکستگی است. گفت 320000 دنبال کننده آن

وال استریت سیلور گفت: سقوط قیمت سهام کردیت سوئیس بسیار نگران کننده است. از 14.90 دلار در فوریه 2021 به 3.90 دلار در حال حاضر. و با P/B=0.22، بازارها می گویند که ورشکست شده و احتمالاً رکود دارد.

تحلیلی از وضعیت منتشر شده در Seeking Alpha همچنین خاطرنشان می‌کند که Credit Suisse و Deutsche Bank در ارزش‌گذاری‌های پریشان معامله می‌کنند و همچنین می‌گوید که Credit Suisse “باید از یک بازسازی دردناک عبور کند.” نویسنده آلفای جستجوگر می نویسد که[Credit Suisse] با 0.23 برابر دفترچه محسوس معامله می شود [and] دویچه بانک با 0.3 برابر ارزش دفتری محسوس معامله می شود. با این حال، نویسنده به دنبال آلفا می‌گوید که دویچه بانک از طریق بهره‌مندی از نرخ‌های بهره در حال عبور از طوفان است. نویسنده می افزاید

سرمایه گذاران باید اجتناب کنند [Credit Suisse] و خرید کنید [Deutsche Bank].

سرمایه گذاران بر این باورند که این دو غول مالی با بحران مهمی روبرو هستند و اظهارات مدیر عامل کردیت سوئیس را باور ندارند. برخی از فرآیند حسابرسی بانک‌ها انتقاد کرده‌اند، زیرا معتقدند کردیت سوئیس و دویچه بانک چنین هستند تا گردنشان بدهکار و وام های بد

مدیر عامل Wallstformainst جیسون بوراک، “به من بگویید تعداد واقعی وام های معوقی که کردیت سوئیس به این صندوق های تامینی و دفاتر خانوادگی مانند Archegos دارد.” توییت کرد در ماه آگوست. “زیرا هر کسی که کاملاً به حسابداری خود اعتماد دارد به تک شاخ و پری دندان نیز اعتقاد دارد.” در زمان نوشتن، اصطلاح “Credit Suisse” بسیار است روند عمودی محبوب در توییتر صبح یکشنبه (ET) با 46000 توییت.

برچسب ها در این داستان

بحران 2007-2008، بحران مالی 2008، CDS، بیمه CDS، معاوضه پیش‌فرض اعتبار (CDS)، اعتبار سوئیس، مشکلات Credit Suisse CDS، Deutsche Bank، Deutsche Bank، ارزیابی‌های مضطرب، قیمت انرژی، مسائل مالی، قیمت گاز، اقتصاد جهانی، گورمیت چادا، تورم، بیمه، جیسون بوراک، داده های بازار، NYSE: CS، NYSE: DB، جستجوی آلفا، جنگ اوکراین و روسیه، وال استریت نقره، Wallstformainst

نظر شما در مورد مسائل مالی پیرامون دویچه بانک و کردیت سوئیس چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Nataly Reinch و Rostislav Ageev

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.