تجارت فارکس در خبرنامه

بازبینی شده توسط نیک کاولی در 10 دسامبر 2021. تجارت اخبار فارکس نیاز به خونسردی، آمادگی و استراتژی کاملاً مشخص دارد. بدون این ویژگی ها، معامله گران به راحتی می توانند در هیجان یک بازار پرشتاب به ضرر خود غرق شوند. این مقاله استراتژی‌های مفیدی در مورد نحوه تجارت اخبار فارکس در طول انتشار اخبار

کد خبر : 314096
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
تجارت فارکس در خبرنامه


بازبینی شده توسط نیک کاولی در 10 دسامبر 2021.

تجارت اخبار فارکس نیاز به خونسردی، آمادگی و استراتژی کاملاً مشخص دارد. بدون این ویژگی ها، معامله گران به راحتی می توانند در هیجان یک بازار پرشتاب به ضرر خود غرق شوند. این مقاله استراتژی‌های مفیدی در مورد نحوه تجارت اخبار فارکس در طول انتشار اخبار مهم ارائه می‌کند.

دیگر مقالات این مجموعه:

استراتژی های معاملاتی اخبار فارکس

دو استراتژی رایج برای تجارت فارکس در انتشار خبر وجود دارد:

  1. استراتژی محو شدن اولیه Spike
  2. استراتژی استرادل نیوز

هر کدام بسته به محیط بازاری که در زمان انتشار مشاهده می‌شود و بهترین روش برای نزدیک شدن به آن بازار خاص، برنامه‌ای قوی برای معامله‌گران ارائه می‌دهد تا از آن پیروی کنند.

قبل از مطالعه بیشتر، ضروری است که به اصول تجارت اخبار آگاهی کافی داشته باشید. اگر در تجارت تازه کار هستید یا به سادگی نیاز به تجدید نظر دارید، به ما نگاهی بیندازید مقدمه ای در مورد نحوه تجارت اخبار فارکس.

1. استراتژی محو شدن اولیه اسپایک

به نظر می رسد این استراتژی با محو کردن حرکت اولیه، از واکنش بیش از حد در بازار در کوتاه مدت سرمایه گذاری کند. این استراتژی برای معامله گران معکوس، اسکالپرها و معامله گران روزانه به دلیل حرکت سریع و قیمت گذاری نامنظم که اغلب به دنبال انتشار اخبار مهم است، مناسب است.

واکنش های بیش از حد و معکوس های بعدی به طور نسبتاً منظمی در این مورد مشاهده می شود بازار فارکس همانطور که موسسات بزرگ به افزایش نوسانات حرکت اولیه می افزایند. بازار به عنوان یک کل، اغلب به عنوان یک واکنش بیش از حد افزایش می یابد و متعاقباً قیمت را به سمت سطوح قبل از انتشار باز می گرداند.

زمانی که بازار آرام شد و گسترش می یابد بازگشت به حالت عادی، واژگونی اغلب شتاب می گیرد و نشانه های اولیه یک جدید بالقوه را نشان می دهد روند.

کمبود مرتبط با این استراتژی این است که سنبله اولیه ممکن است شروع یک حرکت طولانی در جهت سنبله اولیه باشد. این امر بر اهمیت استفاده از توقف های تعریف شده برای محدود کردن ریسک نزولی و رهایی سریع از یک معامله بد تاکید می کند.

نحوه اجرای استراتژی محو شدن اولیه اسپایک:

  1. جفت ارز مربوطه را انتخاب کنید: اطمینان حاصل کنید که رویداد خبری اصلی با جفت ارز مورد نظر برای معامله مطابقت دارد، یعنی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی تاثیر خواهد گذاشت دلار آمریکا صلیب ها
  2. به نمودار پنج دقیقه ای بروید: پس از انتخاب بازار مورد نظر، درست قبل از انتشار خبر به نمودار 5 دقیقه ای بروید.
  3. بسته شدن اولین شمع پنج دقیقه ای را مشاهده کنید: اولین شمع پنج دقیقه ای معمولاً بسیار بزرگ است. هنگامی که قیمت به هر یک از جهش‌های بالا یا پایین‌تر نزدیک می‌شود، با معامله در جهت مخالف، حرکت را محو کنید.
  4. توقف ها و محدودیت ها: استاپ ها را می توان 15 پیپ بالاتر از حداکثر برای یک معامله کوتاه یا 15 پیپ زیر پایین برای یک معامله طولانی قرار داد. اهداف را می توان در دو یا سه برابر فاصله توقف تنظیم کرد.

استراتژی محو شدن اولیه در معاملات اخبار فارکس

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

چرا معامله گران ضرر می کنند؟ در اینجا پیدا کنید.

2. استراتژی استرادل اخبار

استراتژی استرادل اخبار برای معامله گرانی که انتظار افزایش شدید نوسانات را دارند اما از جهت آن مطمئن نیستند عالی است. این استراتژی نام خود را از یک استراتژی معمولی استرادل در دنیای معاملات اختیار گرفته است، زیرا از همان استراتژی اصلی استفاده می کند – برای سرمایه گذاری بر افزایش نوسان زمانی که جهت نامشخص است.

نقطه ضعف رویکرد استرادل خبری زمانی آشکار می شود که قیمت حمایت یا مقاومت را می شکند و به زودی پس از آن معکوس می شود. به طور مشابه، قیمت می تواند دستور ورود را تحریک کند و به سمت هدف شما حرکت کند تا زمانی که یک توقف به آن برسد، معکوس شود.

این استراتژی با استفاده از مراحل زیر قابل پیاده سازی است:

  1. محدوده ای با پشتیبانی و مقاومت ایجاد کنید.
  2. دو دستور را برای باز کردن تنظیم کنید: یک دستور کار تنظیم کنید/ سفارش ورود برای باز کردن a طولانی اگر قیمت به بالاتر از مقاومت شکسته شود، معامله کنید کوتاه اگر قیمت زیر حمایت معامله شود.
  3. پس از تأیید جهت، سفارش باقیمانده را حذف کنید: بازار این پتانسیل را دارد که از محدوده خارج شود و به محض این که این اتفاق بیفتد، یک دستور ورود آغاز می شود و یک معامله باز می شود. دستور ورودی را که راه اندازی نشده است، فورا حذف کنید.
  4. توقف ها و محدودیت ها: یک توقف محکم می تواند در محدوده پایین اخیر در هنگام حرکت طولانی و در اوج اخیر هنگام حرکت کوتاه قرار گیرد. محدودیت ها را می توان در راستای مثبت قرار داد نسبت ریسک به پاداش.

استراتژی تجارت اخبار Straddle

تجارت اخبار در حین انتشار: نتیجه گیری

معاملات اخبار فارکس در انتشار خبر این پتانسیل را دارد که در مدت زمان کوتاهی، معامله گران را با افزایش نوسانات تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، از طریق اتخاذ یک استراتژی مستحکم، معامله‌گران می‌توانند با اطمینان بیشتر به این دوره‌های پرنوسان نزدیک شوند و از طریق استفاده از توقف‌های تضمینی (در صورت وجود) ریسک بازار فرار را کاهش دهند.

به آنچه که تحلیلگران داخلی ما پیش بینی کرده اند نگاهی بیندازید فرصت های تجاری برتر برای سال.

بازرگانی فارکس اخبار منتشر شده سوالات متداول

چگونه می توانم بگویم که بازار پس از انتشار در کدام جهت معامله می کند؟

پیش‌بینی انتشار اخبار اقتصادی یک چیز است، پیش‌بینی واکنش معامله‌گران به انتشار اخبار بسیار دشوار است. زمانی که تخمین ها غیرقابل تعجب هستند یا کم و بیش شبیه به عدد ثبت شده قبلی هستند، بازار تمایل دارد این اطلاعات را هضم کند و در پیش از انتشار منعکس می شود. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که مسیر/روند بازار حفظ شود حتی اگر اخبار دقیقاً همانطور که تخمین زده شده منتشر شود. این به این دلیل است که شرکت کنندگان مختلف بازار می توانند نتایج متفاوتی بگیرند که بر معاملات آنها تأثیر می گذارد.

ممکن است شخصی داده هایی را که مطابق با انتظارات چاپ می شود چیز بدی در نظر بگیرد و دیگری ممکن است آن را چیز خوبی بداند. نکته اصلی این است که معامله گران باید یک استراتژی با پارامترهای ریسک از پیش تعیین شده داشته باشند.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

درباره سایر استراتژی های معاملاتی خبری بیاموزید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.