تجارت خود را با “برنامه مربیگری” افزایش دهید – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 1 مه 2023

[ad_1] اگر شما یک معامله گر هستید که به دنبال تبدیل شدن به یک حرفه ای، پس ممکن است به آن علاقه مند شوید “برنامه مربیگری”. این برنامه برای کمک به معامله گران طراحی شده است که مفاهیم پیشرفته تجارت را همراه با مدیریت ریسک مناسب بیاموزند. این برنامه از طریق تلگرام ارائه می شود

کد خبر : 353672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
تجارت خود را با “برنامه مربیگری” افزایش دهید – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 1 مه 2023

[ad_1]

اگر شما یک معامله گر هستید که به دنبال تبدیل شدن به یک حرفه ای، پس ممکن است به آن علاقه مند شوید “برنامه مربیگری”. این برنامه برای کمک به معامله گران طراحی شده است که مفاهیم پیشرفته تجارت را همراه با مدیریت ریسک مناسب بیاموزند. این برنامه از طریق تلگرام ارائه می شود و گروهی نیست، یعنی یک برنامه منتورشیپ 1:1 است.

ساختار برنامه به گونه ای است که دانش آموز معاملات خود را در یک حساب آزمایشی انجام می دهد و من هر روز آن معاملات را اصلاح می کنم. دانش آموز می تواند از اشتباهات خود درس بگیرد و روز به روز بهتر شود موفق شود به طور پیوسته سودآور باشد. این رویکرد به ویژه مؤثر است زیرا به دانش‌آموز اجازه می‌دهد درس‌هایی را که می‌آموزد در زمان واقعی به کار گیرد و نتایج معاملات خود را بلافاصله ببیند.

برنامه است ایده آل برای معامله گرانی که در مورد حرفه ای شدن جدی هستند معامله گران و مایل به صرف زمان و تلاش برای یادگیری هستند. این برنامه برای معامله گران در تمام سطوح مناسب است، خواه شما یک مبتدی باشید که تازه شروع به کار کرده اید یا یک معامله گر با تجربه که می خواهد مهارت های خود را بهبود بخشد.

علاوه بر مفاهیم اساسی تجارت و مدیریت ریسک، “برنامه مربیگری” همچنین موضوعات مهم دیگری را پوشش می دهد که برای معامله گرانی که به دنبال ارتقای تجارت خود به سطح بعدی هستند ضروری است. این موضوعات شامل یادگیری نحوه خواندن سوگیری بازار، انجام تجزیه و تحلیل از بالا به پایین، و نحوه حذف احساسات از معاملات خود است.

احساسات می تواند مانع بزرگی برای معامله گران باشد که اغلب منجر به تصمیمات تکانشی و غیرمنطقی می شود. این برنامه به دانش آموزان می آموزد که چگونه تشخیص دهند و از بین بردن احساسات از معاملات آنها با استفاده از یک رویکرد سیستماتیک این شامل توسعه یک برنامه معاملاتی، تعیین اهداف و مقاصد روشن و پایبندی به یک استراتژی معاملاتی منظم است.

به طور کلی، این برنامه یک رویکرد جامع و شخصی برای یادگیری نحوه تجارت فارکس ارائه می دهد. این برنامه با تمرکز بر مدیریت ریسک، سوگیری بازار، تجزیه و تحلیل از بالا به پایین و کنترل عاطفی، مهارت ها و دانش مورد نیاز دانش آموزان را برای تبدیل شدن به معامله گران موفق فراهم می کند.

دانش آموزانی که در این برنامه ثبت نام می کنند نیز دریافت خواهند کرد “نکات و ترفندهای منتوشیپ HPZ” کتاب الکترونیکی رایگان.

اگر مایل به ثبت نام هستید “برنامه راهنمایی” لطفا برای من یک ایمیل بفرستید و خوشحال می شوم به شما کمک کنم.

پست الکترونیک: [email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.