تجارت تقاضای عرضه با Trendline – سیستم های معاملاتی – 21 اوت 2022

[ad_1] تجارت تقاضای عرضه با Trendline مقدمه ای بر تجارت تقاضای عرضه با Trendline “معاملات تقاضای عرضه با خط روند” به طور رسمی به عنوان “معاملات منطقه تقاضای عرضه زاویه دار” شناخته می شد. تجارت تقاضای عرضه با Trendline در واقع یک معامله حمایتی و مقاومتی پیشرفته است. مفهوم “معامله تقاضای عرضه با خط روند”

کد خبر : 244546
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
تجارت تقاضای عرضه با Trendline – سیستم های معاملاتی – 21 اوت 2022

[ad_1]

تجارت تقاضای عرضه با Trendline

مقدمه ای بر تجارت تقاضای عرضه با Trendline

“معاملات تقاضای عرضه با خط روند” به طور رسمی به عنوان “معاملات منطقه تقاضای عرضه زاویه دار” شناخته می شد. تجارت تقاضای عرضه با Trendline در واقع یک معامله حمایتی و مقاومتی پیشرفته است. مفهوم “معامله تقاضای عرضه با خط روند” اولین بار توسط Young Ho Seo در سال 2019 توسعه یافت. در سال 2019، این تکنیک “تعداد منطقه تقاضای عرضه زاویه دار” نام گرفت. از این رو، می‌توانید معاملات تقاضای عرضه با خط روند و معاملات زاویه‌دار تقاضای عرضه را یکسان در نظر بگیرید. ماهیت “معامله با تقاضای عرضه با خط روند” یا “معامله با منطقه تقاضای عرضه زاویه ای” استفاده مجدد از مناطق تقاضای عرضه تاریخی برای اهدافی هوشمندانه است. لطفا این مقاله رایگان را تا انتها بخوانید تا به این استراتژی معاملاتی مسلط شوید تا بتوانید مهارت های معاملاتی خود را به سطح دیگری برسانید. همانطور که بارها اشاره کردیم، این استراتژی معاملاتی می‌تواند مهارت‌های اضافی در کنار معاملات کلاسیک عرضه تقاضا باشد.

اگر به درآمد معاملاتی متکی هستید، استراتژی معاملاتی خوب برای هر روز کار شماست. مفهوم منطقه عرضه و تقاضا به دلایل مختلفی در بین معامله گران به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. شروع آن نسبتاً ساده است. علاوه بر این، در برداشتن لحظه سودآور موثر است. در واقع منطقه عرضه و تقاضا مفهوم گسترده ای از حمایت و مقاومت در برخی نقاط است. مفهوم منطقه تجاری ارزش های متفاوتی را به معاملات ما اضافه می کند. به عنوان مثال، با منطقه، تعریف سناریوی معاملاتی و مدیریت ریسک ما بسیار ساده تر از سطح قیمت ساده از حمایت و مقاومت است. با این حال، هیچ سیستم معاملاتی کاملی در جهان وجود ندارد (یعنی سودآور و کامل بودن دو چیز متفاوت است). البته مفهوم منطقه عرضه و تقاضا نیز ضعف خاص خود را دارد. به عنوان مثال، بسیاری از معامله گران هنوز پیدا کردن منطقه عرضه و تقاضای خوب برای تجارت را دشوار می دانند. از این رو، برخی از معامله‌گران به جای شناسایی دستی منطقه، به شاخص عرضه و تقاضا متکی هستند. مشکل دیگر یافتن راهنمای خوبی در مورد نحوه تجارت با سود است. پیدا کردن اینکه کدام مقاله آنلاین واقعی و سودآور است دشوار است.

ادامه مقاله را می توانید از لینک زیر در اینجا بخوانید. این مقاله همه چیز را در مورد “معاملات تقاضای عرضه با Trendline” توضیح می دهد. این مقاله رایگان اما آموزنده است.

توجه داشته باشید در مورد معامله تقاضای عرضه با Trendline

خبر خوب در مورد معاملات تقاضای عرضه با خط روند این است که مفهوم اصلی تجارت تقاضای عرضه را تغییر نمی‌دهد. با این حال، به شما کمک می کند تا منطقه عرضه و تقاضای دقیق تری را برای تجارت پیدا کنید. شما می توانید از طریق خط زاویه دار به عنوان تاییدیه مضاعف جهت معاملات عرضه و تقاضای خود، شکست را انجام دهید. بنابراین، هر معامله‌گر منطقه عرضه و تقاضا می‌تواند از معاملات تقاضای عرضه زاویه‌دار در کنار تنظیمات معمول معاملات خود استفاده کند. هنگامی که خط زاویه دار یا خط روند را ترسیم می کنید، ممکن است از زاویه FAN یا GANN GANN راهنمایی بگیرید، اما این اجباری نیست. راه های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از منطقه عرضه و تقاضای تاریخی، خط روند را ترسیم کنید. لطفاً همانطور که در این مقاله نشان داده شد تمرین کنید و سپس منطق و مهارت را به تدریج ایجاد کنید.

شاخص عرضه و تقاضا

نشانگر منطقه تقاضای عرضه آس بر اساس اصل عدم رنگ آمیزی و عدم تاخیر ساخته شده است. این نشانگر منطقه تقاضای عرضه چند منظوره برای هر سطحی از معامله‌گران است. ما به ویژه این نشانگر منطقه تقاضای عرضه Ace را برای بهبود دقت معاملات عرضه و تقاضا ایجاد کردیم. این شاخص عرضه و تقاضا از طریق چندین کانال از لینک های زیر در دسترس است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.