تجارت امنیت سایبری سهام شبکه های پالو آلتو 30 درصد افزایش یافت

طی چند سال گذشته، جرایم سایبری به طور تصاعدی افزایش یافته است. این امر باعث شده است که بسیاری از شرکت ها به دنبال خدمات امنیت سایبری برای محافظت از مشتریان خود باشند. در حالی که رقابت در خدمات امنیت سایبری بالا است، اکثر تحلیلگران هنوز در مورد چشم انداز سهام امنیت سایبری مثبت هستند.

کد خبر : 208291
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
تجارت امنیت سایبری سهام شبکه های پالو آلتو 30 درصد افزایش یافت



طی چند سال گذشته، جرایم سایبری به طور تصاعدی افزایش یافته است. این امر باعث شده است که بسیاری از شرکت ها به دنبال خدمات امنیت سایبری برای محافظت از مشتریان خود باشند.

در حالی که رقابت در خدمات امنیت سایبری بالا است، اکثر تحلیلگران هنوز در مورد چشم انداز سهام امنیت سایبری مثبت هستند.

با فروش اخیر سهام فناوری، برخی از این شرکت ها در سطوح قیمتی جالبی معامله می کنند. نحوه معامله سهام Palo Alto Networks را در اینجا بیاموزید.












موجودی: شبکه های پالو آلتو
تبادل: نزدک
نماد برای حساب Invest.MT5: PANW
تاریخ ایده: 17 مه 2022
خط زمانی: 1-6 ماهگی
سطح ورودی: 510.00 دلار
سطح هدف: 656.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیشتر از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

چرا تجارت سهام شبکه پالو آلتو؟

Palo Alto Networks در سال 2005 تاسیس شد و در حال حاضر به بیش از 70000 کسب و کار در بیش از 150 کشور خدمات می دهد. این شرکت امنیت سایبری در فهرست Forbes Digital 100 2018 هشتم بود و 85 شرکت را از فهرست Fortune 100 به عنوان کاربر خدمات خود می‌شمرد.

پیشنهاد اصلی این شرکت در امنیت شبکه، امنیت ابری و فایروال های پیشرفته است. آنها همچنین دارای یک تیم پیشرفته اطلاعاتی تهدید هستند که با FBI به نام واحد 42 کار می کند. با این حال، خط تولید این شرکت است که به مشتریان اجازه می دهد تا عملیات امنیتی آنلاین خود را خودکار کنند که برجسته است.

طی چند سال گذشته، درآمد و درآمد پالو آلتو در حال رشد بوده است. این شرکت همچنین راهنمایی کامل سال 2022 ارائه کرده است که بیان می کند کل صورتحساب ها سال به سال 25 درصد افزایش می یابد. اگرچه این ارقام مثبت برای شرکت هستند، اما منجر به برخی ارزش‌گذاری‌های بالا برای سهام شده است.

شبکه های پالو آلتو پیش بینی سهام – چی نقطهاو تحلیلگران گفتن?

طبق نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش بینی سهام Palo Alto Networks در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 23 سهام وجود دارد. خرید، 2 رتبه بندی نگه و 0 فروش در سهام. بالاترین سطح قیمت برای یک شبکه های پالو آلتو پیش بینی سهام 823.00 دلار با کمترین هدف قیمت 510.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای a شبکه های پالو آلتو پیش‌بینی سهام 656.88 دلار است که نشان‌دهنده افزایش بیش از 30 درصدی نسبت به سطوح فعلی، در زمان نوشتن است.

منبع: TipRanks 17 مه 2022

یک ایده تجارت مثال برای را شبکه های پالو آلتو قیمت سهام

یک ایده تجارت مثال برای پیش‌بینی سهام Palo Alto Networks می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را در فاصله زمانی بالاتر از 510.00 دلار بخرید تا نوسانات فعلی در اطراف سود فراهم شود.
  • هدف درست کمتر از میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 656.00 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 6 ماه
  • در صورت خرید 10 سهم Palo Alto Networks:

    • در صورت رسیدن به هدف = 1460.00 دلار سود بالقوه (656.00 – 510.00 دلار * 10 سهم).

عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش آن بسیار پایین‌تر هم بیفتد، به خصوص با توجه به فروش اخیر در بازارهای سهام جهانی.

بنابراین، مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی را که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفقیت آمیز است، اعمال کنید. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن چقدر است.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید، کمیسیون است زیرا اینها می توانند به سود شما کمک کنند. با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری کنید. این بدان معناست که خرید 10 سهم در سهام Palo Alto Networks به کمیسیون 0.20 دلار (0.02 دلار * 10 سهم) منجر می شود.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع فقط 1 دلار کمیسیون به دست می آورد!

نحوه خرید شبکه های پالو آلتو سهام در 4 مرحله

با Admirals، می توانید سهام شرکت هایی مانند Palo Alto Networks را خریداری کنید با کارمزد کم فقط 0.02 دلار به ازای هر سهم و حداقل کمیسیون پایین فقط 1 دلار در سهام ایالات متحده.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. Palo Alto Networks را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.

منبع: Admirals MetaTrader 5 Web. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

برای خرید سهام Palo Alto Networks امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

میبینی قیمت سهام Palo Alto Networks حرکت متفاوت؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و تجاری بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام Palo Alto Networks پایین‌تر بیاید، می‌توانید از حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می‌کند، معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما امکان می دهد با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، Jitanchandra Solanki (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.