تجارت آمازون قبل از جمعه سیاه آخر هفته

آخر هفته بلک فرایدی فرا رسیده است و در تاریخ نسبتا کوتاه خود، به سرعت به یکی از بزرگترین رویدادهای فروش برای خرده فروشان در فصلی که معمولا شلوغ ترین فصل آنها است تبدیل شده است. خرده فروشان آنلاین، مانند آمازون، در تمام هفته معاملات جمعه سیاه را تبلیغ می کنند تا هرچه بیشتر از

کد خبر : 284789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
تجارت آمازون قبل از جمعه سیاه آخر هفته



آخر هفته بلک فرایدی فرا رسیده است و در تاریخ نسبتا کوتاه خود، به سرعت به یکی از بزرگترین رویدادهای فروش برای خرده فروشان در فصلی که معمولا شلوغ ترین فصل آنها است تبدیل شده است.

خرده فروشان آنلاین، مانند آمازون، در تمام هفته معاملات جمعه سیاه را تبلیغ می کنند تا هرچه بیشتر از رویداد امسال درآمد کسب کنند. رویداد بلک فرایدی امسال در یک دوره چالش برانگیز برای آمازون برگزار می‌شود که امیدوار است رکورد شکستن آخر هفته سال گذشته را تکرار کند. پس از یک دوره دشوار تا کنون در سال 2022، آیا این آخر هفته می تواند نقطه عطفی برای تجارت الکترونیک باشد؟

نحوه معامله سهام آمازون را در زیر بیاموزید.

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان خرید سهام و سهام از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان را می دهد.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. بنابراین، شما باید هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا روی یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا قبل از سرمایه گذاری در بازارهای زنده دانش خود را افزایش دهید.

تجارت آمازون – تصویر فعلی

پس از لذت بردن از نتایج مالی فوق‌العاده و عملکرد به همان اندازه درخشان بازار سهام در طول همه‌گیری، سال 2022 نسبت به آمازون کمتر مهربان بوده است.

عملکرد مالی اخیر

در 9 ماه اول سال، کل فروش خالص 10 درصد رشد کرد، اما این شرکت زیان خالص 3 میلیارد دلاری را در مقایسه با درآمد خالص 19 میلیارد دلاری سال قبل گزارش داد. اگرچه لازم به ذکر است که بخش عمده ای از این ضرر خالص مربوط به سهام عمده آمازون در Rivian Automotive است که قیمت سهام آن در سال جاری سقوط کرده است.

با این حال، افزایش قیمت ها نیز نقش مهمی ایفا کرد. در حالی که کل فروش خالص 10 درصد افزایش یافت، کل هزینه های عملیاتی 14 درصد افزایش یافت و حاشیه سود را کاهش داد. این نتایج، همراه با چشم‌انداز اقتصادی تیره و تار و ضعف عمومی بازار سهام، منجر به از دست دادن سهام آمازون در حدود 45 درصد از ارزش خود در سال جاری شده است.

تورم بالا و افزایش نرخ بهره نیز احتمالاً تقاضای مصرف کننده را کاهش داده است و در آینده نزدیک این روند ادامه خواهد یافت. با این حال، آخرین ارقام تورم از ایالات متحده، که به مراتب بزرگترین بازار آمازون است، امیدوارکننده تر از حد انتظار بود.

چشم انداز اقتصادی

تورم از 8.2 درصد در سپتامبر به 7.7 درصد در اکتبر کاهش یافت که بسیار بهتر از 8 درصدی که پیش بینی شده بود. این نشان می دهد که رویکرد تهاجمی فدرال رزرو به سیاست پولی در حال به ثمر نشستن است و ممکن است تورم ایالات متحده قبلاً به اوج خود رسیده باشد. اگر اینطور باشد، بدون شک خبر خوبی برای آمازون و سایر خرده فروشان ایالات متحده است.

در حالی که مصرف‌کنندگان همچنان بر درآمد دلخواه خود احساس فشار می‌کنند، اوضاع می‌تواند شروع به بهتر شدن کند و یک نمایش قوی برای آمازون در جمعه سیاه و باقی‌مانده سه ماهه چهارم می‌تواند احساسات سرمایه‌گذاران را نسبت به سهام تحت محاصره بهبود بخشد.

با این حال، سرمایه گذاران باید مراقب باشند که ارقام کمتر تورم را بیش از حد مطالعه کنند. در حالی که این رقم مطمئناً در مسیر درستی حرکت می کند، تورم احتمالاً برای مدتی بالا باقی خواهد ماند و فدرال رزرو پیش بینی کرده است که تا سال 2024 به سطح هدف 2 درصدی خود باز نخواهد گشت.

این می تواند هزینه های مصرف کننده را محدود کند و هزینه های آمازون را در سال آینده بالا نگه دارد. با این وجود، در آخرین نتایج سه ماهه آمازون، اندی جاسی، مدیرعامل آمازون اظهار داشت که آنها در حال انجام “پیشرفت ثابت” در کاهش هزینه ها در سراسر شبکه تکمیل خود هستند و همچنین طبق گزارش ها برنامه هایی برای کاهش حدود 10000 شغل وجود دارد.

یک چشم انداز بلند مدت؟

جمعه سیاه قرار نیست آمازون را بسازد یا خراب کند. صرف نظر از عملکرد شرکت در سه ماهه چهارم، شرایط اقتصادی فعلی احتمالاً همچنان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

با این حال، آمازون در موقعیت مناسبی قرار دارد تا بتواند در آینده رشد کند. این شرکت دارای سهم بازار پیشرو در تجارت الکترونیک ایالات متحده، دومین بازار بزرگ تجارت الکترونیک در جهان، و دارای بیش از 200 میلیون عضو Prime در سراسر جهان است. علاوه بر این، سودآورترین کسب و کار آمازون، خدمات وب آمازون (AWS)، بازیگر اصلی در بازار جهانی رایانش ابری است و همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد.

با توجه به تمام چالش هایی که قبلا ذکر شد، قیمت سهام آمازون کاهش یافته است و در حال حاضر با ارزش تاریخی پایین معامله می شود. نسبت قیمت به فروش آن (یعنی ارزش بازار شرکت در مقایسه با کل فروش آن) کمترین میزان در هفت سال گذشته است. این می تواند فرصتی برای خرید یک قطعه از یک شرکت با کیفیت با قیمت پایین تر باشد.

در حالی که نوسانات قیمت سهام احتمالا در کوتاه مدت ادامه خواهد داشت، ارزش تاریخی پایین و چشم انداز آینده امیدوارکننده ممکن است آمازون را برای سرمایه گذاران با افق زمانی طولانی تر به چشم انداز جذابی تبدیل کند. اما تحلیلگران چه می گویند؟

پیش بینی سهام آمازون – تحلیلگران چه می گویند؟

به گفته تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش‌بینی سهام آمازون در 3 ماه گذشته نظرسنجی کردند، در حال حاضر 33 رتبه خرید، 2 نگهداری و 0 فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام آمازون 192.00 دلار و کمترین قیمت هدف 103.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش بینی سهام آمازون 139.88 دلار است – که نشان دهنده بیش از 50 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی در زمان نوشتن است.

منبع: TipRanks – 23 نوامبر 2022

یک ایده تجارت مثال برای سهام آمازون

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام آمازون می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را با قیمت 95 دلار بخرید تا نوسانات فعلی بازار فراهم شود.
  • هدف درست کمتر از میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 139 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • جدول زمانی = 12 ماه
  • در صورت خرید 10 سهم آمازون:
    • در صورت رسیدن به هدف = 440 دلار سود بالقوه (139 – 95 دلار * 10 سهم).

مهم این است که به یاد داشته باشید که قیمت سهم بعید است که به صورت مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش، کاهش یابد، اگر اصلاً افزایش یابد. این امر به ویژه در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و سطوح بالای نوسانات در بازار سهام صادق است.

بنابراین، اعمال مدیریت ریسک خوب، که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفق است، بسیار مهم است. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های دقیقی که در آن وجود دارد چیست.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید کمیسیون است که می تواند سود شما را کاهش دهد. با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری کنید. با این حال، حداقل کارمزد تراکنش 1 دلار وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا منجر به کمیسیون کلی فقط 1 دلار می شود!

نحوه خرید سهام آمازون در 4 مرحله

با Admirals، می توانید سهام آمازون و بیش از 4500 شرکت فهرست شده دیگر را خریداری کنید! برای خرید سهام آمازون مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب Invest.MT5 باز کنید
  • روی سرمایه گذاری در کنار حساب خود کلیک کنید تا متاتریدر WebTrader باز شود
  • سهام آمازون را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید
  • روی New Order در بالای صفحه کلیک کنید و تعداد سهام آمازون را که می خواهید بخرید وارد کنید
به تصویر کشیده شده است: Admirals MetaTrader WebTrader – Amazon H1 Chart – New Order. محدوده تاریخ: 18 اکتبر 2022 – 22 نوامبر 2022. تاریخ ضبط: 22 نوامبر 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.

برای خرید سهام آمازون امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

آیا حرکت قیمت سهام آمازون را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام آمازون کاهش یابد، می توانید با استفاده از CFD ها (قراردادهای تفاوت) کوتاه بیایید.

حساب‌های Trade.MT5 و Trade.MT4 از Admirals هر دو به شما امکان می‌دهند با استفاده از CFD، در مورد جهت قیمت سهام طیف گسترده‌ای از جمله آمازون حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله «چگونه CFD ها را معامله کنیم» درباره CFD ها بیشتر بیاموزید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد تمام تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس “Admirals” منتشر می شوند، ارائه می دهد. ”) لطفاً قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً درک می کنید خطرات درگیر.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.