تثبیت شاخص DXY با شکست USD/JPY به بالای 150 ادامه می‌یابد

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان بالا می رود و دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) را از عقب نشینی قابل توجه تر حفظ می کند. نرخ‌های USD/JPY به بالاترین سطح سالانه رسیده است و به شاخص DXY کمک می‌کند تا در مثلث متقارن خود باقی بماند. این شاخص احساسات

کد خبر : 270164
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۱۵
تثبیت شاخص DXY با شکست USD/JPY به بالای 150 ادامه می‌یابد

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان بالا می رود و دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) را از عقب نشینی قابل توجه تر حفظ می کند.
  • نرخ‌های USD/JPY به بالاترین سطح سالانه رسیده است و به شاخص DXY کمک می‌کند تا در مثلث متقارن خود باقی بماند.
  • این شاخص احساسات مشتری IG نشان می‌دهد که نرخ‌های USD/JPY در کوتاه‌مدت یک سوگیری صعودی دارند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

زمان مناقصه

دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) در روزهای اخیر پیشرفت چندانی نکرده است، زیرا تحولات سیاسی هرج و مرج از سراسر حوضچه به تسکین پوند انگلیس تبدیل شده است. استعفای لیز تراس، نخست وزیر بریتانیا، فشار زیادی را در بازارهای مالی کاهش داده است، در حال حاضر که برنامه های مالی ناگوار او رسماً مرده است و بعید است که به این زودی دوباره احیا شود. سود در نرخ GBP/USD به طور گسترده‌تری در بازارهای FX به افزایش ریسک‌پذیری تبدیل شده است و نرخ‌های EUR/USD نیز افزایش می‌یابد.

اما شاخص DXY تا این حد پایین تر معامله نشده است، که تا حدی به دلیل افزایش بیشتر نرخ های USD/JPY تقویت شده است که بالاترین سطح سالانه و بالاترین سطح خود را از اوت 1990 ثبت کرده است. افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، با پایان کوتاه مدت منحنی در بالاترین سطح خود در سال 2022، شاخص DXY را از یک پسرفت عمیق تر محافظت می کند.

تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: بازه زمانی روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 1)

هفته گذشته مورد توجه قرار گرفت که “شاخص DXY به یک مثلث متقارن قیف می‌شود، که با توجه به روند صعودی قبلی، در نهایت نشان‌دهنده ادامه تلاش بالاتر است.” از آن زمان، تثبیت ادامه یافته است و مثلث متقارن همچنان ادامه دارد. معامله تابعی از قیمت و زمان است، و خاتمه مثلث در 31 اکتبر اتفاق می افتد – یک فرصت بالقوه شکست (بالا یا پایین) تا هفته اول نوامبر ایجاد می شود. حمایت مثلث در جلسات آتی به 111.90 نزدیک تر می شود، در حالی که شکست بالاتر از بالاترین سطح هفته گذشته 113.92 نشان می دهد که شکست صعودی آغاز شده است.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله USD/JPY

تجزیه و تحلیل فنی نرخ USD/JPY: بازه زمانی روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 2)

نرخ USD/JPY به بالای 150.00 رسیده است و به بالاترین سطح سالانه و بالاترین سطح از آگوست 1990 رسیده است. تفسیر در هفته گذشته تغییری نکرده است. «ساختار فنی صعودی باقی می‌ماند… نرخ‌های USD/JPY بالاتر از پوشش EMA روزانه خود هستند، که به ترتیب متوالی صعودی باقی می‌ماند. MACD روزانه دوباره در حال افزایش است در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است، و روزانه Slow Stochastics در قلمروی بیش از حد خرید باقی مانده است.

شایان ذکر است که نرخ USD/JPY بالاتر از سطوحی است که وزارت دارایی ژاپن قبلاً برای حمایت از ین ژاپن مداخله کرده بود. با این حال، تا زمانی که شکاف سیاست بین بانک مرکزی ژاپن و فدرال رزرو باقی بماند، عقب نشینی معنادار نرخ USD/JPY دشوار خواهد بود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (20 اکتبر 2022) (نمودار 3)

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 17.04 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 4.87 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 10.99 درصد و نسبت به هفته گذشته 26.98 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی USD/JPY قوی‌تر می‌دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.