تتر BDO Italia را برای گزارش های تضمینی ماهانه استخدام می کند، گواهی سه ماهه USDT کاهش 58٪ در اوراق تجاری را نشان می دهد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] این هفته، تتر هولدینگ لیمیتد، ناشر استیبل کوین، به‌روزرسانی فرآیند تضمین و گواهی‌نامه‌اش را فاش کرد و توضیح داد که این شرکت با شرکت حسابداری BDO Italia کار می‌کند. شرکت حسابداری گزارش‌های تضمینی تتر ماهانه را بر اساس ذخایر صادرکننده استیبل کوین ارائه خواهد کرد. روز بعد، تتر نظر اطمینان سه ماهه خود را

کد خبر : 244313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
تتر BDO Italia را برای گزارش های تضمینی ماهانه استخدام می کند، گواهی سه ماهه USDT کاهش 58٪ در اوراق تجاری را نشان می دهد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

این هفته، تتر هولدینگ لیمیتد، ناشر استیبل کوین، به‌روزرسانی فرآیند تضمین و گواهی‌نامه‌اش را فاش کرد و توضیح داد که این شرکت با شرکت حسابداری BDO Italia کار می‌کند. شرکت حسابداری گزارش‌های تضمینی تتر ماهانه را بر اساس ذخایر صادرکننده استیبل کوین ارائه خواهد کرد. روز بعد، تتر نظر اطمینان سه ماهه خود را که توسط BDO تکمیل شد منتشر کرد و اشاره کرد که شرکت شاهد کاهش 58 درصدی ذخایر اوراق تجاری بوده است.

Tether Hires BDO Italia، Company گزارش ذخایر تلفیقی فصلی را منتشر می کند

Tether Holdings Limited، شرکت پشتیبان بزرگترین استیبل کوین از نظر تتر ارزش بازار (USDT)، روز پنجشنبه اعلام کرد که BDO Italia گزارش های تضمینی USDT ماهانه را انجام خواهد داد. در گذشته، گزارش های اطمینان تتر توسط شرکت MHA Cayman نوشته می شد، حسابرسی که به طور رسمی با نام مور کیمن شناخته می شود. اعلامیه تتر در 18 آگوست خاطرنشان می‌کند که از ژوئیه 2022 با پنج شرکت حسابداری رتبه‌بندی شده برتر از نظر درآمد، BDO Italia، برای تاییدیه سه ماهه شرکت همکاری کرده است.

پس از این اطلاعیه که تتر از BDO برای گزارش های اطمینان استفاده می کند، تتر و BDO گزارش ذخایر تلفیقی سه ماهه استیبل کوین را منتشر کردند. گزارش BDO دارایی های Tether Holdings Limited را تا 30 ژوئن 2022 تجزیه می کند. «از 30 ژوئن، CCR و BDO بیش از 58 درصد کاهش در دارایی اوراق تجاری تتر را در سه ماهه قبل از 20 میلیارد دلار به 8.5 میلیارد دلار تأیید کردند. در مسیر تعهد تتر به جامعه،” تتر در یک پست وبلاگ منتشر شده در 19 اوت توضیح داد. خلاصه گزارش ذخایر تلفیقی تتر ادامه می‌یابد:

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، قرار گرفتن در معرض اوراق تجاری تا پایان آگوست 2022 به 200 متر و قبل از پایان سال به صفر خواهد رسید. در همین مدت، تتر دارایی های نقدی و سپرده های بانکی خود را 32 درصد افزایش داده است.

تعداد بی‌شماری استیبل کوین در سال 2022 کاهش می‌یابد، تعداد تتر در گردش 18.31 درصد در 130 روز کاهش می‌یابد.

گزارش اخیر تتر در پی مشکلات بی‌شمار دارایی‌های استیبل‌کوین در سال 2022 است. در 17 و 18 آگوست، Stable Universe Limited HUSD را به طور موقت از برابری دلار آمریکا جدا کرد و در روز پنجشنبه به 0.827 دلار در هر واحد کاهش یافت. میخ HUSD از آن زمان بازیابی شده است، اما چند روز قبل از حادثه depegging، AUSD، یک استیبل کوین مبتنی بر پولکادوت، در 14 آگوست 98 درصد از ارزش خود افت کرد. AUSD موفق شد در 19 آگوست به 0.85 دلار برسد، اما استیبل کوین در حال حاضر در حال معامله است. برای هر واحد 0.8167 دلار. علاوه بر AUSD، بزرگترین رویداد استیبل کوین در سال 2022 است که از انفجار UST Terra به دست آمد.

سکه زمانی پایدار، Terra’s UST، که اکنون با نام terrausd classic (USTC) شناخته می شود، در حال حاضر با قیمت 0.0237 دلار در هر واحد معامله می شود. امسال، استیبل کوین‌هایی مانند دلار نوترینوی Waves (USDN)، پول اینترنتی جادویی Abracadabra (MIM) و توکن USDD Tron شاهد کاهش ارزش‌شان به زیر برابری 1 دلار بودند. استیبل‌کوین‌های مسلط USDT و USDC چنین مشکلاتی را از نظر نزول به پایین‌تر ندیده‌اند، با این حال، تعداد تترهای در گردش از 11 آوریل به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. در آن روز، تقریباً 82,694,361,442 تتر پس از ارز رمزنگاری شده با دلار در گردش بود. رشد 3 درصدی در ماه قبل را شاهد بودیم.

طبق آمار coingecko.com، امروز، تعداد تتر در گردش، نشان می دهد که در حال حاضر 67,549,562,651 تتر امروز وجود دارد. داده ها نشان می دهد که طی 130 روز گذشته، تعداد تتر در گردش 18.31 درصد کاهش یافته است.

مدیر ارشد فناوری تتر می گوید که تیم قصد دارد نقش خود را به عنوان استیبل کوین پیشرو در اقتصاد رمزنگاری حفظ کند.

67.54 میلیارد USDT نشان دهنده 6.266٪ از کل 1.07 تریلیون دلار اقتصاد بازار کریپتو در 19 آگوست است. علاوه بر این، در حالی که در روز گذشته 104.78 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی ارزهای دیجیتال وجود داشت، USDT 60.19 میلیارد دلار را به خود اختصاص داد که معادل 57.87٪ از تجارت ارزهای دیجیتال امروز است. جلد. مدیر ارشد فناوری در Tether Holdings Limited، پائولو آردوینو، روز جمعه توضیح داد که همسویی با BDO نشان دهنده تعهد این شرکت به اکوسیستم استیبل کوین است.

آردوینو در بیانیه ای گفت: “ما کاملا متعهد به حفظ نقش خود به عنوان استیبل کوین پیشرو در بازار هستیم.” سودمندی تتر همچنان با شفافیت ذخایر آن پشتیبانی می‌شود و منبع اصلی ثبات بوده است که به ما امکان می‌دهد ابزاری برای اقتصاد جهانی بسازیم. تعهد ما به شفافیت و جامعه یک ستون دیرینه در اخلاق اساسی شرکت است و با مسئولیت ما به عنوان یک رهبر بازار همسو است.

USDC همچنین از پنج شرکت برتر خدمات حسابداری، از نظر درآمد، Grant Thornton LLP، به منظور ارائه گواهینامه های ماهانه استفاده می کند. کنسرسیوم مرکز، که از Circle Financial و Coinbase Global تشکیل شده است، متولی سکه USD (USDC) و صادرکننده استیبل کوین است. علاوه بر گواهینامه سه ماهه تتر که به ذخایری که در 30 ژوئن برگزار شد نگاه می کند، مرکز و گرانت تورنتون گواهی ذخیره USDC را برای ژوئن 2022 نیز منتشر کردند.

برچسب ها در این داستان

AUSD، BDO Italia، Circle، گزارش ذخایر تلفیقی، حادثه depegging، ارز دیجیتال وابسته به دلار، Grant Thornton LLP، HUSD، MIM، Paolo Ardoino، دارایی های استیبل کوین، استیبل کوین ها در نوسان است، انباشته شدن UST Terra، تتر، در آزمون USDC، USDCly ماهانه USDN، USDT

نظر شما در مورد همکاری Tether Holdings Limited با شرکت حسابداری BDO Italia چیست؟ نظر شما در مورد آخرین گزارش تضمین سه ماهه تتر که کاهش دارایی اوراق تجاری را نشان می دهد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.